Angajații JYSK au un nivel ridicat al satisfacției la locul de muncă, potrivit unui studiu desfășurat recent

06.07.2020

Angajații JYSK sunt mult mai motivați, mai satisfăcuți și mai loiali decât media pieței, conform unui studiu desfășurat de o companie externă în toate țările în care activează compania.  


Studiu satisfactie angajati JYSK Romania


Atunci când angajații sunt motivați și mulțumiți, și clienții sunt fericiți. Aceasta este filozofia JYSK, iar dacă este adevărată, clienții au multe motive să fie fericiți.

Un studiu recent care a analizat gradul de satisfacție a angajaților JYSK la locul de muncă a arătat că aceștia au un nivel ridicat de satisfacție și că sunt loiali companiei și valorilor pe care aceasta le promovează. 

Studiul, care s-a desfășurat în perioada ianuarie – februarie 2018, arată că, pe o scară de la 1 la 100, angajații JYSK România au un nivel al satisfacției de 82, în timp ce nivelul mediu al satisfacției angajaților din grupul JYSK Nordic este de 77.  Angajații din România sunt, așadar, mai mulțumiți de locul lor de muncă decât media înregistrată în rândul angajaților grupului JYSK Nordic.

“Motivarea angajaților este o preocupare constantă în cadrul companiei noastre, iar rezultatele acestui studiu ne arată că strategia privind creșterea satisfacției și motivației angajaților noștri dă rezultate. Vom continua să menținem și să îmbunătățim toate demersurile pe care le-am făcut în acest sens. Am început deja să lucrăm la punctele în care angajații ne-au dat feedback și ne-au cerut schimbări. În același timp, încercăm să menținem acele acțiuni și arii care sunt apreciate de angajați, care îi fac mândri că lucrează în JYSK”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.  

 

Rezultate impresionante

Potrivit lui Pernille Lundtoft Jensen, Senior Manager Ennova, compania care a desfășurat studiul în toate țările unde este prezent grupul scandinav JYSK Nordic, atât managementul companiei, cât și angajații, au toate motivele să fie mulțumiți de rezultatele studiului.
“Rezultatele studiului de satisfacție au fost atât de bune, încât am vrut să verificăm încă o dată toate răspunsurile, pentru a ne asigura că studiul s-a desfășurat corect. Asta pentru că rezultatul ne-a arătat un nivel mult mai ridicat al satisfacției angajaților JYSK față de media generală globală și față de media înregistrată de companiile din Țările Nordice. Există două motive pentru care JYSK a înregistrat acest rezultat foarte bun. În primul rând, angajații JYSK din Europa Centrală și de Est au un nivel de satisfacție mult mai ridicat decât cel înregistrat de angajații altor companii. Al doilea motiv care trebuie menționat este că în JYSK nu există așa-numita problemă din luna de miere. În majoritatea companiilor, satusfacția angajaților scade după primul an petrecut în cadrul companiei, lucru care nu se întâmplă și în cazul JYSK. Aceasta este o dovadă a faptului că promisiunile pe care compania le face în procesul de recrutare, precum condițiile de muncă sau posibilitățile de promovare, sunt cele pe care angajatul le regăsește la serviciu, după ce se angajează“, a declarat Pernille Lundtoft Jensen.     


Număr mare de participanți la studiu

Rezultatele studiului sunt cu atât mai importante cu cât gradul de participare la studiu a fost foarte ridicat: 97% dintre angajații JYSK din toate țările au răspuns la chestionarul de satisfacție a angajaților.

“Una dintre valorile JYSK este the right to speak up – dreptul și obligația de a-ți spune părerea. Rata mare de participare la studiu ne arată că angajații trăiesc valorile JYSK și că au înțeles că părerea lor este importantă și că este ascultată. De asemenea, măsurile pe care le-am luat în trecut în urma studiilor de satisfacție a angajaților i-au convins că părerea lor contează”, spune Alex Bratu.

 

De asemenea, Alex Bratu, Country Manager-ul JYSK, crede că rezultatele acestui studiu indică faptul că JYSK are o poziție importantă în competiția pentru cei mai buni și cei mai străluciți angajați.   

“În compania noastră, angajații sunt cei mai importanți. De la ei pleacă totul. Dacă angajații sunt mulțumiți, dacă muncesc cu plăcere și trăiesc valorile noastre, atunci și rezultatele companiei vor fi bune”, continuă Alex Bratu.

Despre studiul de satisfacție a angajaților JYSK

Compania JYSK desfășoară studiul de satisfacție a angajaților la fiecare doi ani.

Studiul este realizat de compania Ennova în toate țările în care activează JYSK Nordic.

Cel mai recent studiu s-a desfășurat în perioada ianuarie – februarie 2018.

La studiu au participat 97% dintre angajați.

În urma studiului, nivelul de satisfacție a angajaților JYSK din toată lumea este de 77 din 100.