Rezultate record la JYSK

14.07.2020

JYSK GROUP, având peste 2,200 de magazine JYSK/Dänisches Bettenlager în 36 de ţări, tocmai a publicat rezultatele pentru anul trecut.
Investiţia masivă în activităţi orientate către client a dus la o creştere record a cifrei de afaceri, de 10 procente, ridicând cifra de afaceri la 2.8 miliarde de euro.
Câştigurile companiei de dinainte de dobânzi şi impozite (EBIT) se ridică la 396.5 milioane de euro, ce reprezintă o creştere de aproape 25 de procente.
Această dezvoltare se datorează în principal centrării atenţiei pe cele patru zone cheie:

  • Investiţii masive în programele interne de training, ce includ cunoaşterea produselor, servicii şi management, ce au dus la creşterea nivelului de satisfacţie şi cunoştinţelor angajaţilor, având ca rezultat sfaturi mai bune acordate clienţilor.
  • Creşterea substantială a activităţilor orientate către client din magazine a dus la creşterea vizibilităţii JYSK ca şi expert în sectoare cheie, cum ar fi produsele pentru dormitor, şi atragerea de noi clienţi.
  • Creşterea substantială a investiţiilor în segmentul de marketing a adus mai mulţi clienţi.
  • Investiţii masive din segmentul de E-commerce şi activităţile online în general, ce reprezintă o arie majoră în creştere la JYSK.

"A fost un an incredibil şi doresc să le mulţumesc tuturor angajaţilor devotaţi pentru eforturile depuse. Bineînţeles, clientul a fost întotdeuna pe primul loc aici la JYSK, iar rezultatele din anul care a trecut reprezintă rodul acestui fel de atitudine," spune proprietarul JYSK GROUP-Lars Larsen.

Pe parcursul anului, JYSK GROUP a deschis peste 100 de magazine noi şi deţine în prezent peste 2,200 de magazine. O dezvoltare similară este preconizată şi pentru anul viitor. Tot anul acesta, JYSK GROUP a făcut publică decizia de a deschide magazine într-o nouă ţară, Grecia, anul viitor.
Mai mult, s-a decis de curând că se vor deschide magazine într-o altă ţară: în curând, Muntenegru va avea primele magazine JYSK printr-un accord de franciză.
Astfel, până anul viitor JYSK GROUP va avea magazine în 38 de ţări.

JYSK GROUP, deţinătorul a 2,200 de magazine JYSK/Dänisches Bettenlager în întreaga lume, este de departe cel mai mare segment al LARS LARSEN GROUP, termen umbrelă pentru toate companiile lui Lars Larsen.

Printre altele, incluse în LARS LARSEN GROUP sunt Bolia.com, IDEmøbler şi ILVA, împreună cu alte câteva companii.

Cifra de afaceri totală pentru toate companiile din LARS LARSEN GROUP este în present de 3.1 milioane de euro.

**

JYSK GROUP îşi are rădăcinile în Scandinavia: Primul magazin s-a deschis în Danemarca în 1979. În prezent, JYSK GROUP are peste 2,200 de magazine şi 19,000 de angajaţi în 36 de ţări. În Germania şi Austria se numesc Dänisches Bettenlager - iar JYSK în restul ţărilor. JYSK GROUP doreşte să-şi facă simţită prezenţa peste tot în lume, având oferte excelente pentru fiecare. Fondatorul şi proprietarul JYSK GROUP este Lars Larsen care mai deţine şi lanţurile de mobilier Bolia.com, IDEmøbler şi ILVA – precum şi alte câteva companii. Cifra totală de afaceri a LARS LARSEN GROUP este de 3.1 milioane euro.

**

Rezultate anuale JYSK GROUP 2013/2014