De Black Friday, JYSK România redeschide magazinul din Târgu Mureș după noul concept danez

15.07.2020

Locuitorii din Târgu Mureș au un dublu motiv de bucurie în weekendul dedicat Black Friday. JYSK România, retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare dedicat conceptului Sleeping and Living, redeschide magazinul JYSK Târgu Mureș, unul dintre primele magazine JYSK din România. La evenimentul inaugural ce va avea loc pe 26 noiembrie, începând cu ora 08.00, clienții vor avea ocazia să admire noul spațiu amenajat modern, după conceptul danez axat pe produsele de Sleeping, și să se bucure de ofertele de Black Friday.

JYSK redeschide magazinul din Targu Mures

Pe 26 noiembrie, începând cu ora 08.00, magazinul JYSK Târgu Mureș din strada Predeal numărul 88 își redeschide porțile în cadrul unui eveniment cu multe surprize! Pe lângă baloane și muzică antrenantă, clienții vor fi întâmpinați cu oferte incredibile de până la 70% și cu un mic dejun delicios - un croissant pufos și o cafea energizantă. În plus, primii 150 de cumpărători care achiziționează produse de peste 50 de lei vor primi cadou câte o pernă cu umplutură naturală, care îi va ajuta să se odihnească după sesiunea de shopping.

„Magazinul din Târgu Mureș este unul dintre primele magazine JYSK deschise în România, prin urmare locuitorii de aici ne cunosc și ne trec pragul de mulți ani. Pentru că știm că în această perioadă sunt în căutarea ofertelor speciale și că unii dintre ei așteaptă luni bune ofertele de Black Friday, ne-am gândit să le oferim două motive de bucurie. În primul rând, ofertele speciale de Black Friday, un eveniment pentru care ne-am pregătit îndelung, și bineînțeles, reamenajarea magazinului, care are acum un design mai atractiv și care le va facilita experiența de cumpărături a clienților. Noul concept de amenajare, axat pe zona de Sleeping, este mai primitor, iar produsele sunt mult mai bine puse în valoare. Îi așteptăm pe clienți la petrecerea de redeschidere, pentru a se bucura de ofertele speciale de redeschidere, de campania de Black Friday și de o atmosferă caldă și prietenoasă!”, declară Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România.

“Suntem încântați să prezentăm clienților noua imagine a magazinului cu ocazia Black Friday. Noul concept de amenajare este gândit în Danemarca, țara de origine a produselor JYSK, și a fost deja implementat în magazinele inaugurate în ultimii ani în țară. Produsele de Sleeping – sortimentele de perne, saltele, plăpumi și lenjerii de pat care diferențiază compania noastră de concurență și care sunt cele mai variate de pe piață – sunt așezate chiar la intrare, astfel încât clienții le vor găsi mai ușor”, declară Mirabela Suciu, directorul magazinului JYSK Târgu Mureș.

Conform noilor standarde din Danemarca, spațiul noului magazin este adaptat la un format mai potrivit și măsoară acum aproximativ 1400 mp, interiorul este mai luminos și mai coerent, iar în toate zonele din magazin sunt prezente instrucțiuni care îi ajută pe clienți să ia decizia potrivită și le facilitează cumpărăturile.

Așa cum design-ul magazinelor este modernizat și adus la noi standarde, și sortimentele sunt adaptate periodic la cerințele pieței. Brandul JYSK aduce în fiecare sezon noi sortimente de mobilier, saltele, plăpumi, perne și accesorii home & deco, iar în fiecare lună le propune clienților noi produse care să le înfrumusețeze casele.

Despre JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de saltele, plăpumi, mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,8 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 38 de țări, are peste 2250 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără peste 19.000 de angajați.

Deținut de omul de afaceri danez Lars Larsen, JYSK Group a împlinit anul acesta 36 de ani, primul magazin fiind inaugurat pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania.

Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă largă de produse pentru casă, de bună calitate și la un preț redus. Cu misiunea de a avea o ofertă excelentă pentru fiecare, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar pentru casă, de la saltele, plăpumi, mobilă sau lenjerii de pat, până la fețe de masă sau șervețele.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 27 de magazine în cele mai importante orașe din țară.