Relații Clienți – întrebări și răspunsuri

Stimați clienți, 

Din cauza situației actuale, în următoarea perioadă termenul de livrare al comenzilor este de 9-14 zile lucrătoare.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

Începând de luni, 30.03.2020, pentru o perioadă nedeterminată, programul departamentului Relații Clienți se modifică astfel:

Luni - vineri – 9:00 - 17:30

Sâmbătă - duminică – închis

Ȋnainte de a ne contacta verificaţi dacă ȋntrebarea dumneavoastră se regaseşte mai jos. Am facut o selecţie de ȋntrebări frecvente la care am oferit răspunsul nostru astfel ȋncat să venim ȋn ajutorul dumneavoastră.

Vă recomandăm să ne contactaţi telefonic ȋn timpul programului de lucru, echipa noastră este pregatită să vă ofere suport.

Ȋn afara orelor de program, vă rugăm sa ne contactaţi pe e-mail, vă vom răspunde ȋn termen de 24 de ore lucrătoare.

Dacă doriţi sa faceţi o reclamaţie ce face referire la produsele achizitionate sau la transport, folosiţi formularul “Trimite e-mail” din partea dreaptă, selectaţi ȋn partea de sus a formularului tipologia ȋntrebării şi ataşaţi documentaţia necesară (factură/bon fiscal) si câteva fotografii.

Nu ezitaţi să ne contactaţi, suntem aici pentru a veni ȋn sprijinul dumneavoastră.