Relații Clienți – întrebări și răspunsuri

Stimați clienți,

Vă rugăm să aveți în vedere că în următoarea perioadă livrarea comenzile poate suferi întârzieri. Interesul nostru este să vă livrăm comanda la timp însă, din păcate, în această perioadă întâlnim astfel de situații care depind de timpul de tranzit, dar și de procesarea comenzilor în depozitele firmelor de curierat.

Ȋnainte de a ne contacta verificaţi dacă ȋntrebarea dumneavoastră se regaseşte mai jos. Am facut o selecţie de ȋntrebări frecvente la care am oferit răspunsul nostru astfel ȋncat să venim ȋn ajutorul dumneavoastră.

Vă recomandăm să ne contactaţi telefonic ȋn timpul programului de lucru, echipa noastră este pregatită să vă ofere suport.

Pentru a vă gestiona cât mai rapid solicitarea dumneavoastră telefonică, vă rugăm:

  • Daca doriți informații despre o comandă online, vă rugăm să aveți la îndemâna numărul de comandă (se regăsește în confirmarea de plasare a comenzii primită pe e-mail) sau să ne oferiți datele trecute în comandă: număr de telefon sau adresa de e-mail
  • Dacă este vorba despre o rezervare sau o comandă în magazin, vă rugăm să aveți la dumneavoastră comanda în care putem identifica numărul acesteia
  • Daca aveți nevoie de informații despre produs ne-ar ajuta denumirea acestuia sau codul (unitate de stoc)

De asemenea, daca ne contactați prin e-mail, vă rugăm:

  • Să atașați poze concludente în cazul în care produsul prezintă defect. Pozele să fie însoțite de bonul fiscal /factura
  • Daca aveți întrebări despre o comandă online sau magazin să ne oferiți toate datele necesare pentru identificarea acesteia: tip comandă (magazin sau online), număr comandă, etc.
  • Termenul de livrare pentru o comandă online este de 10 – 15 zile lucrătoare și se livrează din depozitul central din Polonia.

Daca sunteți pe site si aveți nevoie de un răspuns rapid va recomandam sa deschideți fereastra de chat. Va încurajam sa folosiți opțiunea de chat. In cazul in care toți agenții sunt ocupați fereastra de chat va fi indisponibila. Acesta devine imediat disponibil după ce unul dintre agenți se va elibera.

Ȋn afara orelor de program, vă rugăm sa ne contactaţi pe e-mail, vă vom răspunde ȋn termen de 24 de ore lucrătoare.

Dacă doriţi sa faceţi o reclamaţie ce face referire la produsele achizitionate sau la transport, folosiţi formularul “Trimite e-mail” din partea dreaptă, selectaţi ȋn partea de sus a formularului tipologia ȋntrebării şi ataşaţi documentaţia necesară (factură/bon fiscal) si câteva fotografii.

Nu ezitaţi să ne contactaţi, suntem aici pentru a veni ȋn sprijinul dumneavoastră.