Relații Clienți – întrebări și răspunsuri

 

Dragi clienți,

Vă informăm că, din cauza volumului crescut de comenzi, livrările comenzilor online pot înregistra întârzieri.

Pentru comenzile livrate prin Gebrüder Weiss, termenul de livrare se poate prelungi până la 12 zile lucrătoare.

Pentru comenzile livrate prin Cargus, termenul de livrare se poate prelungi până la 8 zile lucrătoare.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri și vă mulțumim sincer pentru răbdarea și înțelegerea de care dați dovadă!

Echipa JYSK


Stimați clienți,

Aveți nevoie de informații sau sfaturi pentru a comanda articolul dorit?

Căutați informații despre produsele sau serviciile JYSK?

80% dintre clienții noștri găsesc răspunsurile la întrebările lor în întrebările frecvente de mai jos.

Dacă nu găsiți un răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru Relații Clienți pe chat sau telefonic pentru un răspuns mai rapid.

În afara orelor de program, ne puteți contacta prin e-mail.

Așteptăm cu nerăbdare să vă ajutăm.

CONTACT RELATII CLIENTI

Program relații clienți:
  • Luni – Vineri: 09:00 – 19:30

  • Sâmbătă: 09:00 – 17:30 – disponibil doar pe chat și WhatsApp

  • Duminică: 09:00 – 17:30 – disponibil doar pe chat și WhatsApp

 

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013

Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.