Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Reduceri de până la 60% la toate plăpumile și saltelele PLUS și GOLD!

VEZI OFERTELE

Retur si reclamații

Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți. , plain_text

Politica de retur si schimbare produs

Raspuns

Dacă doriţi să anulaţi comanda de pe JYSK.ro după eliberarea facturii, trebuie să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi. Puteţi de asemenea să refuzaţi livrarea comenzii în momentul în care sunteţi contactat de către curier.
Nu veţi suporta cheltuieli suplimentare.
În cazul în care plata comenzii s-a făcut online veţi primi banii în contul din care ati efectuat plata in termen de maxim 7 zile calendaristice de la solicitarea dvs.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

JYSK oferă clienţilor dreptul de a returna produsul şi de a primi banii şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, va rugăm să  contactaţi JYSK Relaţii Clienţi  la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com.

La JYSK, este ușor să returnezi sau să schimbi un produs dacă te-ai răzgândit.

Asigurăm rambursarea contravalorii facturii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie sa returneze produsul intr-un magazin fizic JYSK Romania, indiferent de metoda de achizitie.

Te rugăm să ai ȋn vedere:

  • Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.

  • Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești contravaloarea produsului pe un card cadou.

  • Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumam dreptul de a reduce valoarea rambursata

  • Pentru produsele personalizate, cum ar fi țesăturile, saltelele sau dulapurile realizate pe o anumita măsură, se va reduce valoarea rambursată

  • Costul de transport pentru retur este suportat de către tine.

  • Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citeşte mai mult aici

    Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regasesti aici

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Daca obiectul returului este o comanda online si solicitarea se face in primele 14 zile de la primirea acesteia, aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de restituire a banilor:
Dacă veţi returna comanda într-unul dintre magazinele JYSK, contravaloarea produselor se va returna pe loc.
Dacă veţi returna comanda prin curier veţi primi banii în contul IBAN transmis pe e-mail sau în contul din care aţi făcut plata online. Banii vor fi returnaţi după ce produsul ajunge într-unul dintre magazinele noastre. Termenul maxim de restituire al banilor este de 14 zile calendaristice, calculate de la data solicitarii de retur.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Când achiziţionaţi produse de pe JYSK.ro aveţi dreptul să va răzgândiţi în termen de 14 zile de la dată la care aţi primit produsul.
Dreptul de a anula o comandă înseamnă că puteţi returna produsul/produsele comandate. Dacă returnaţi produsul personal într-unul dintre magazinele noastre  vă rambursăm valoarea produselor returnate, costul de transport şi valoarea taxei de plată la livrare. Când returnaţi un produs într-unul dintre magazinele JYSK nu uitaţi să aveţi factura la dvs. 
Aveţi de asemenea posibilitatea de a contacta departamentul de Relaţii Clienţi JYSK la adresa de e-mail: serviciuclienti@jysk.com pentru a solicita returul prin firma de curierat cu care colaboram.
In cazul in care optati pentru returul produsului prin curier costurile de retur vor fi suportate de către dvs. Acest lucru se adreseaza doar cazurilor in care cererea de retur nu are la baza o lipsa de conformitate ce este reglementata de certificatul de garantie.
Returnarea banilor se va face imediat ce produsul ajunge în magazin. Dacă aţi plătit produsul numerar la livrare va rugăm să ne trimiteţi contul IBAN, daca plata s-a facut online banii se vor returna in contul din care ati facut plata.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Atașează fișierele în acest câmp.
Fisierul trebuie sa aiba format: png jpg gif pdf doc docx.

Reclamatii

Raspuns

Este foarte important pentru JYSK ca toate articolele comandate online să fie livrate în stare bună. În unele situaţii, se întâmplă ca produsele să se deterioreze în timpul transportului. Firma de curierat ar trebui să constate defectul înainte de livrare astfel încât înlocuirea comenzii să fie făcută înainte de livrare.

Produse deteriorate la livrare:

Dacă la livrare constataţi că ambalajul este deteriorat va recomandăm:
•    Să refuzaţi livrarea si sa contactati Serviciu Clienti. La cererea dvs comanda poate fi inlocuita sau returnata. In cazul in care optati pentru retur se va elibera o factura de retur. Daca plata a fost facuta cu cardul banii vor fi restituiti in cont in maxim 7 zile calendaristice. In cazul in care ne solicitati inlocuirea comenzii, noua comanda va fi livrata in termen de 6-10 zile lucratoare.
•    Primiţi produsele pe baza unui proces verbal. Îi veţi solicită reprezentantului firmei de curierat să noteze pe AWB starea coletelor. Dupa primirea comenzii contactati JYSK Serviciul Clienţi.
Recomandăm întotdeauna să faceţi poze coletelor înainte de a le deschide, dacă aveţi suspiciuni că produsele ar fi deteriorate.
Făcând aceste poze ne este mai uşoar să verificăm dacă deteriorarea a survenit în urmă transportului si să ne îmbunătăţim serviciile de livrare în viitor.

Indiferent dacă constataţi produsele că fiind deteriorate la livrare sau după deschiderea coletelor, va rugăm să contactaţi întotdeauna JYSK Serviciul Clienţi pentru rezolvarea reclamaţiei.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Toate produsele JYSK sunt insotite de certificat de garantie. Daca aveti un produs defect va rugam sa verificati certificatul oferit.
Daca un articol este defect  la momentul achiziţiei sau livrarii va rugam sa informati cat mai repede posibil magazinul sau contactati JYSK Serviciul Clienţi. 

Daca va adresati magazinului JYSK va rugăm să aduci produsul defect sau poze din care să reiasă defectul dar si dovada achizitiei. Dacă reclamaţia dvs. este întemeiată se încearcă remedierea defectului, primiţi un produs nou sau puteţi primi banii înapoi. Găsiţi cel mai apropiat magazine aici.

În cazul în care contactaţi JYSK Serviciul Clienţi, va recomandăm să folosiţi formularul de mai jos. Pentru rezolvarea reclamaţiilor solicităm şi documente foto, acestea pot fi ataşate în formular. În cazul în care reclamaţia este făcută corespunzător în timp util, iar articolul se dovedeşte a fi defect, puteţi primi un articol nou sau puteţi primi banii înapoi. Va vom rambursa costul articolului, precum şi costul de transport.

Dupa trimiterea formularului veţi fi contactat de un reprezentant JYSK Serviciul Clienţi astfel încât reclamaţia dvs să fie rezolvată cât mai repede posibil.
Indiferent de modalitatea de retur aleasă va rugăm să contactaţi şi JYSK Serviciul Clienţi.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Dacă v-am trimis din greşeală un articol incorect sau în cazul în care lipsesc piese dintr-un produs comandat pe JYSK.ro, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
În cazul în care JYSK a livrat alt articol decât cel comandat sau un articol defect, JYSK va acoperi toate costurile de transport.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Atașează fișierele în acest câmp.
Fisierul trebuie sa aiba format: png jpg gif pdf doc docx.