Raspuns
JYSK oferă clienţilor dreptul de a returna produsul, ai dreptul de a schimba produsul cu unul asemanatosr sau iti putem returna banii pe un card cadou, şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com.
La JYSK, este ușor să returnezi sau să schimbi un produs dacă te-ai răzgândit.
Asigurăm rambursarea contravalorii facturii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie sa returneze produsul intr-un magazin fizic JYSK Romania, indiferent de metoda de achizitie.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
-
Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
-
Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești contravaloarea produsului pe un card cadou.
-
Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumam dreptul de a reduce valoarea rambursata
-
Pentru produsele personalizate, cum ar fi țesăturile, saltelele sau dulapurile realizate pe o anumita măsură, se va reduce valoarea rambursată
-
Costul de transport pentru retur este suportat de către tine.
-
Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citeşte mai mult aici
Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regasesti aici
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti