Termeni si condiții
Următorii termeni de vânzare și livrare se aplică pentru toate achizițiile efectuate într-un magazin JYSK sau pe JYSK.ro cu livrare în Romania.
Toate contractele de cumpărare dintr-un magazin JYSK din Romania sau de pe JYSK.ro vor fi făcute în limba română. Cumpărătorii trebuie să aibă vârsta de minim 18 ani pentru a face achiziții într-un magazin JYSK și de pe JYSK.ro
Acest site este operat de JYSK România SRL, o societate cu răspundere limitată, organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în București, Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, Sector 5, România, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J40/15662/20.12.2013, cod unic de înregistrare 18107744, număr de telefon 0723.115.975 și adresă de e-mail serviciuclienti@jysk.com.
Cea mai recentă actualizare: 2024-11-12
1. Preţul produselor
Prețul individual al produsului este afișat in detaliile produsului, in pagina sa, dar si in coșul de cumpărături.
- Prețul unui produs este identic atât in magazinul JYSK Romania cat si pe JYSK.ro
- Prețul unui produs include TVA si accize
- Prețul produsului nu include costurile de transport deoarece acesta din urma depinde de modalitatea de livrare. Consultați detaliile de livrare aici.
- Disponibilitatea si prețul produselor JYSK Romania sunt supuse unor erori de tipar. Acest lucru se aplică atât pentru ofertele tipărite (broșuri si pliante publicitare) cȃt si pentru orice informație afișată pe JYSK.ro. In cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cat mai curând posibil.
- Toate prețurile sunt actuale si sunt actualizate in mod regulat.
- Prețul pe care trebuie sa îl plătiți este cel din momentul achiziției.
- Garanția prețului
Garanția prețului
Este important pentru noi să vă simțiți în siguranță înainte, în timpul și după ce ați achiziționat un produs de la JYSK. Acesta este motivul pentru care oferim garanția prețului pentru toate produsele noastre.
Dacă găsiți un produs pe care l-ați cumpărat de la JYSK la un preț mai mic (la JYSK sau într-un alt magazin) în termen de 30 de zile de la achiziție, vă putem rambursa diferența de preț pe un card cadou în cazul în care îndepliniți cumulativ condițiile de mai jos. Puteți utiliza cardul cadou într-un magazin JYSK din România. Avem aceleași prețuri în toate magazinele fizice din România și în magazinul online JYSK.ro, din România.
Condiții pentru a beneficia de garanția prețului la JYSK ce trebuie îndeplinite cumulativ:
- JYSK are un preț mai mic pentru produsele identice. Consultați și secțiunea „Excepții” de mai jos
- Cererea de garanție a prețului trebuie făcută în termen de 30 de zile de la data achiziției
- Cererea de garanție a prețului trebuie formulată doar în momentul în care JYSK are un preț mai mare decât cel al competitorului și în niciun caz mai târziu. Orice cerere de compensare făcută într-un moment ulterior nu va fi luată în considerare.
- Trebuie să puteți prezenta dovada achiziției de la JYSK, prin bon fiscal sau factură, în original
- Trebuie să puteți prezenta documentația doveditoare de la competitor prin care să reiasă în mod clar și fără echivoc un preț inferior prețului JYSK (bon fiscal/ factură de achiziție a produsului 100% identic).
Excepţii:
- Articolele care nu sunt 100% identice nu sunt incluse în garanția prețului. Produsul trebuie să aibă același model și să aibă aceleași specificații tehnice, inclusiv aceeași marcă / producător, aceeași culoare, aceleași dimensiuni, aceleași accesorii, aceeași dimensiune, același conținut etc. - cu un produs 100% identic.
- Garanția prețului nu acoperă lichidările de stoc, ofertele de deschidere și redeschidere, mostrele, comenzile speciale sau articolele care beneficiază de reduceri la sfârșitul sezonului.
- Garanția prețului nu acoperă servicii precum livrarea, ofertele speciale pentru transport de marfă etc.
- Garanția prețului se aplică doar cumpărăturilor realizate de către persoane fizice.
Pentru a beneficia de garanția prețului, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul clienți.
Vedeți aici mai multe informații despre cum puteți beneficia de garanția prețului.
ZILNIC PREȚ MIC
Produsele din categoria ZILNIC PREȚ MIC sunt produse pe care le veți găsi în magazinele JYSK la un preț foarte mic, oricând.
Ne propunem să vă oferim PREȚURI MICI competitive, fără a compromite calitatea produselor.
Ajustările ocazionale ale prețurilor pot apărea din cauza unor factori precum fluctuațiile costurilor, condițiile pieței și concurența. Cu toate acestea, putem garanta că ne străduim întotdeauna să vindem produsele la cel mai bun preț posibil și garantam că pretul rămâne neschimbat o perioada de minim o lună de zile.
Aceste produse nu beneficiază de discount-uri suplimentare (cu excepția campaniilor de voucher, care se aplica tuturor produselor). Produsele marcate cu ZILNIC PREȚ MIC reflectă o recomandare de achiziție, dar nu reprezintă neapărat cel mai mic preț din categorie sau vreo ofertă limitată.
2. Modalitaţi de plată
Plata numerar la livrare
Puteți opta pentru plata numerar la livrare. Pentru această opțiune de plată valoarea maximă acceptată este de 9999 lei. Această valoare include și taxele suplimentare (transport și comision plata ramburs). Plafonul pentru persoane juridice este de 5000 lei.
Card de credit
În coșul de cumpărături veți vedea prețul total al achiziției dumneavoastră, inclusiv TVA și costurile de transport. Acesta este prețul total de achiziție.
Puteți plăti achiziția făcută pe JYSK.ro cu următoarele carduri de debit/credit:
- Visa
- MasterCard
- Maestro
Când plătiți cu cardul sunteți protejat împotriva fraudei.
Plata dumneavoastră este finalizată utilizând o conexiune sigură și criptată pentru a vă asigura că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte neautorizată. Plata dumneavoastră este garantată de partenerul nostru pentru plăți, PayU. Garantăm că nu vom salva nicio informație despre cardul dumneavoastră de credit pe propriul server. In plus JYSK Romania nu poate accesa niciuna dintre informațiile cardului.
La plata comenzii online, sistemul vă va solicita:
Număul Cardului (cele 16 cifre tipărite pe faţa cardului)
Data expirării cardului (este imprimat pe fată cardului)
Cod de Securitate (cod Securitate format din 3 cifre tipărit pe spatele cardului, deasupra benzii magnetice cele poziționate spre dreapta)
Plata cu card cadou SODEXO
Plata se face cu carduri cadou Sodexo (nu cu tichete cadou) doar în magazinele fizice.
Plata in rate
Oferim posibilitatea plații cu carduri de credit in rate. Informații despre cardurile acceptate şi numărul de rate le regăsiți aici.
PayU
În cazul plăților online, plata serviciilor de pe acest website este efectuată prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de www.payu.ro.
Pasul 1: După apăsarea butonului "Confirmă comanda și plătește” veți fi redirecționat către interfața securizată de plăți online PayU – cel mai mare procesator de plăți din România și unul dintre cei mai importanți procesatori la nivel mondial.
Pasul 2: Completați datele necesare pentru realizarea tranzacției în deplină siguranță. Prin PayU tranzacția dumneavoastră este protejată de cele mai înalte standarde de securitate la nivel mondial (PCI DSS Level 1) și de cele peste 100 de filtre antifraudă aplicate pe fiecare tranzacție.
PayU este o companie lider în furnizarea de sisteme de plată online cu o prezență puternică în 16 piețe din întreaga lume. PayU oferă magazinelor online și cumpărătorilor o modalitate rapidă, simplă și sigură de a plăti online.
Peste 200,000 de comercianți și milioane de cumpărători folosesc platforma PayU la nivel global. PayU reprezintă divizia de plăți online a Naspers Ltd., grup media internațional fondat în 1915, ce oferă servicii în peste 133 de țări. Naspers se clasează pe locul trei la nivel mondial în ceea ce privește numărul de clienți deserviți în comerțul electronic și prezintă cea mai mare dinamică ascendentă din industria sa.
PayU garantează securitatea sistemelor sale informatice. Mai multe informații despre politica de confidențialitate PayU, puteți găsi aici: https://www.payu.ro/politica-de-confidentialitate
3. Confirmare comandă
În momentul in care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații:
- Comanda dumneavoastră
- Adresa de livrare
- Modalitatea de plată
- Termenul de livrare
- Preţ/preţurile
- Date de contact ale departamentului Relaţii Clienţi JYSK Romania
- Dreptul dumneavoastră de schimb si retur si drepturile consumatorului
Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către JYSK Romania.
Acceptare comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele. În acel moment, un contract de vânzare - cumpărare se va încheia intre JYSK Romania si dumneavoastră pentru produsul/produsele comandate.
După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată (cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați așa cum este menționat si in Politica de retur si înlocuire)
Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, va vom rambursa complet suma plătita pentru produsul respectiv, in conformitate cu Politica de retur si înlocuire.
Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește in stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.
În interesul tuturor clienților, la anumite produse putem avea restricții la comenzile în cantități foarte mari. În cazul în care încercați să cumpărați în cantități mari unul dintre aceste articole, veți primi un mesaj ȋn care vi se va solicita să reduceți numărul de bucăți pentru articolul pe care încercați să-l cumpărați.
Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Serviciul Clienți.
4. Factură
La expedierea comenzii, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată. Acest e-mail conține următoarele informații:
- Comanda dumneavoastră
- Adresa de livrare
- Modalitatea de plata
- Termenul de livrare
- Prețul
- Date de contact Relații Clienți JYSK Romania
- Dreptul dumneavoastră de schimb si retur si drepturile consumatorului
În cazul în care există instrucțiuni de îngrijire a produsului, acestea vor fi de asemenea incluse în e-mailul cu factura. În cazul în care produsele comandate au garanție, veți găsi informația necesară pe factură, astfel că aceasta servește și ca dovadă a garanției.
Garanția legală privind conformitatea produselor este acordata de JYSK in conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora, precum si ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute in certificatul de garanție care însoțește produsul livrat.
Dacă in comandă ați menționat numărul de telefon mobil, in momentul in care comanda va fi procesata si pregătită de livrare va vom notifica de acest lucru şi prin SMS.
5. Transport
JYSK Romania oferă diferite opțiuni de livrare:
1. Livrare la magazinul JYSK Romania – nu se aplică taxă de livrare
Pentru acest tip de livrare aveţi la dispoziţie Click & Collect – Rezervă online si ridică din magazin
Click & Collect este un serviciu oferit pentru toate produsele disponibile în magazinele noastre JYSK din România. Dacă alegi Click & Collect, vei primi un SMS în termen de 30 de minute din partea magazinului, prin care te vom informa că am pregătit comanda și o poți ridica. Trebuie să ridici comanda în timpul programului de funcționare a magazinului, în ziua în care primești SMS-ul sau în următoarele 2 zile lucrătoare. Vei plăti pentru comanda ta atunci când o vei ridica de la magazin.
Mai multe informaţii despre Click & Collect – Rezervă online si ridică din magazin
Serviciul de livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK vă oferă posibilitatea de a comanda o gamă mai largă de produse față de cele pe care le veți găsi în magazinele noastre fizice. Aceste produse sunt ambalate în depozitul nostru central și expediate în magazinul fizic înainte să puteți ridica comanda. Prin urmare, vă aducem la cunoștință că termenul de livrare al comenzii este de 6-14 zile lucrătoare, înainte de a putea ridica comanda din magazinul fizic pe care l-ați ales. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
2. Livrare la o adresă oferită de dumneavoastră – livrarea este contra cost
JYSK Romania are posibilitatea de a livra clienților de pe teritoriul României.
Vă recomandăm ca in comanda online plasată să menționați un număr de telefon mobil astfel încât JYSK Romania sau firma de curierat să vă contacteze pe SMS referitor la livrare.
Va rugam să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.
Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5-10 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc)
Comenzile online sunt livrate exclusiv din Depozitul Central Bulgaria.
In momentul livrarii este obligatia dumneavoastra sa va asigurati ca masina firmei de curierat are acces, poate stationa etc.
In cazul coletelor mari livrate cu Gebruder Weiss S.R.L sunteti contactat inainte cu cel putin 24 de ore pentru a stabili data livrarii. In cazul in care la livrare nu sunteti prezent sau amanati livrarea din diferite motive a doua livrare este contra cost. De asemenea daca solicitati amanarea livrarii cu peste 7 zile, depozitarea este contra cost.
Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri in perioadele aglomerate si in perioada iernii datorită condițiilor meteo.
Notificări de livrare
Din momentul în care dumneavoastră plasați comanda online și până la livrarea acesteia, este posibil să primiți următoarele notificări:
- Ȋn momentul ȋn care comanda este procesată şi pregătită din depozitul nostru, veţi primi un SMS si un e-mail de confirmare a expedierii comenzii ce va include si factura
- Ȋn cazul in care comanda dumneavoastră se livrează cu Urgent Cargus, ȋn ziua livrării veţi primi un SMS care vă va informa că livrarea urmează să aibă loc în ziua respectivă
- Ȋn cazul ȋn care aveţi o comanda ce se livrează cu Gebruder Weiss, imediat ce aceştia vor intra in posesia comenzii veţi fi contactat telefonic pentru a stabili data de livrare. Ȋn ziua livrării veţi fi apelat ȋncă o data pentru confirmarea livrării.
Ȋn cazul ȋn care aveţi o comandă online şi este livrată cu Urgent Cargus aceasta este livrată pȃnă ȋn faţa blocului. Dacă livrarea se face prin Gebruder Weiss şi nu aţi optat pentru serviciul suplimentar de „Livrare la etaj” (cost suplimentar afişat in momentul plasării comenzii) aceasta se livrează pȃnă ȋn faţa blocului/porţii.
Dacă achiziția produsului este din magazin si ați solicitat transport acesta va fi efectuat pana in faţa blocului.
Livrările comenzilor online au loc ȋn intervalul luni – vineri 9.00 -17.00.
Dacă doriți returnarea comenzii, aceasta trebuie sa fie pregătită si disponibilă pentru a fi ridicata de la adresă sau puteți merge in cel mai apropiat magazin JYSK. Vă rugăm să consultați Politica de retur si înlocuire sau contactați departamentul de Relații Clienți pentru informații suplimentare.
Primirea comenzii
În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm:
- Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
- Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări
În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la departamentul de Relații Clienți JYSK Romania.
Vă rugăm să rețineți că, în calitate de client, aveți la dispoziție două (2) luni în care să ne aduceți la cunoștință cu privire la lipsa unor colete sau piese. Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda.
Produse deteriorate
Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm:
- Acceptați livrarea și menționați pe documentele de livrare ce colete sunt deteriorate
- Faceți o poză înainte de deschiderea coletului
- Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării”
Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.
În oricare dintre situații, contactați departamentul de Relații Clienți pentru a raporta această problemă.
Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit.
6. Politica de retur şi înlocuire
La JYSK, este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.
Oferim rambursare integrală a valorii achitate fără limită de timp pentru produsele nefolosite (in ambalaj original si sigilat) care sunt returnate împreuna cu dovada de cumpărare (factura/bon fiscal) in original. Acest lucru se aplică atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online.
Vă rugăm să rețineți:
- Pentru retur este necesar sa prezentați dovada achiziției (factură sau bon fiscal) în original, în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
- Valoarea ce se rambursează poate fi diminuată în cazul în care produsul returnat nu este în starea în care a fost achiziționat.
- Serviciile suplimentare, cum ar fi serviciul de urcare la etaj, nu va fi returnat dacă livrarea a fost efectuată.
- Politica de retur se adresează persoanelor fizice.
Starea produselor returnate
- Dacă returnați un produs deteriorat sau utilizat într-un mod care reduce semnificativ valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce sau de a refuza rambursarea.
- Atunci când returnați produsul, vă rugăm să vă asigurați că acesta este ambalat în siguranță, de preferință în ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. Dacă returul este făcut prin firma de curierat si primiți o dovadă de ridicare, vă rugăm să o păstrați. Lipsa ambalajului original poate determina JYSK să reducă suma returnată (nu se aplică produselor achiziționate online și returnate în termen de 14 zile de la primirea lor).
- Oferim o perioadă de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. Citiți mai multe despre saltelele GOLD. Perioada de testare de 100 de zile nu se aplică saltelelor superioare GOLD.
Costuri de transport
- Dacă returnați produsul la un magazin JYSK sau dacă vă ocupați personal de returnare, vă vom rambursa costul inițial al transportului (valabil doar pentru comenzile online)
- Dacă preferați ca JYSK să se ocupe de transportul de returnare, nu vă vom rambursa costul inițial de transport, deoarece suma va acoperi costul de returnare a produsului (produselor).
- Dacă returnați la un magazin o comandă care a fost livrată la domiciliu de către transportatorul local al magazinului, nu vă vom rambursa costurile inițiale de transport.
- In cazul comenzilor online dacă nu returnați întreaga comandă, ci doar o parte a unei comenzi, nu vă vom rambursa costul inițial de transport.
Rambursarea
Rambursarea banilor se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la primirea solicitării de retur. JYSK poate bloca rambursarea banilor până când primim produsul returnat sau până când trimiteți documente care să ateste că ați returnat produsul.
Anularea comenzii înainte de primirea acesteia
Dacă doriți să vă anulați comanda de pe JYSK.ro înainte de primirea acesteia, trebuie să contactați Serviciul Clienți JYSK pentru a anula comanda, menționând numărul de comandă. În cazul în care nu ați acceptat livrarea comenzii dumneavoastră, nu veți fi taxat suplimentar pentru returnarea comenzii.
Cum se face un retur
Politica noastră de returnare se aplică atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online.
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat banii înapoi, inclusiv costurile de transport. În acest fel, ne asigurăm că produsul este returnat într-o stare buna pentru a putea fi achiziționat de către un alt client.
Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, aranja returnarea comenzii online. Vă rugăm să citiți mai multe despre modul în care JYSK vă poate ajuta cu returnarea, în secțiunea Întrebări si raspunsuri despre Cum să efectuați un retur. Alternativ, puteți utiliza formularul nostru de retragere online.
Regulamentul Politica de retur fără limită de timp găsiti aici.
7. Reclamaţii
Garanția legală privind conformitatea produselor este acordată de JYSK Romania SRL în conformitate cu prevederile Legii nr 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor. Condițiile de garanție sunt prevăzute in certificatul de garanție care însoțește produsul livrat, in cazul unei comenzi online acesta este transmis si pe e-mail la adresa oferita la plasarea comenzii. Informații despre condițiile de acordare a garanției si întreținere le regăsiți aici, de asemenea este necesar sa citiți si instrucțiunile de montaj. Perioada de garanție este calculată de la data achiziționării produselor de către Cumpărător, specificată pe bonul fiscal, și se acordă doar în baza exemplarului original al bonului fiscal.
In cazul comenzilor online termenul se calculează din momentul în care acestea au fost livrate către dumneavoastră.
- Produsul dumneavoastră are un defect de calitate?
- Lipsesc componente din comanda dumneavoastră?
- Comanda dumneavoastră a fost deteriorată ȋn urma transportului curierului?
- Ai şi alte reclamații in legătură cu produsul
Vă rugăm să contactați departamentul de Relații Clienți JYSK. Folosește formularul asociat adresei de e-mail, atașează o poză cu defectul/problema semnalată. Te rugăm să menționezi si numărul comenzii pentru a diminua timpul de verificare şi identificare a acesteia.
Vă rugăm să aveți în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării ei.
Dacă JYSK România aprobă reclamația, vom acoperi toate costurile de înlocuire ale produsului.
Puteți de asemenea să folosiți Platforma online pentru rezolvarea disputelor pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a trimite o sesizare. Această platformă este utilă mai ales dacă sunteți un consumator cu rezidență în afara granițelor României și locuiți într-o țară din Uniunea Europeană. Puteți trimite sesizarea dumneavoastră aici.
Atunci când trimiteți o sesizare, trebuie să menționați și adresa de mail a Serviciului Clienți JYSK, serviciuclienti@jysk.com.
8. Politica datelor cu caracter personal
Scopul acestei Politici de confidențialitate este de a vă informa despre modul în care JYSK („JYSK”, „noi”, „pe noi”) prelucrează datele dvs. cu caracter personal și care sunt drepturile dvs. în acest sens.
În scopurile descrise mai jos și în conformitate cu legile locale privind protecția datelor, următoarele entități JYSK sunt responsabile:
- JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DANEMARCA („JYSK HQ”)
- JYSK Romania, Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Centrul de birouri, etajele 4, 5 și 6, 050104, Sector 5, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/15662/2013, cod unic de înregistrare fiscală RO18107744, operator cu date de caracter personal înregistrat la Registrul General al Agenției Naționale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal, cu numărul 31434 („JYSK RO”)
Pentru întrebări referitoare la Politica de confidențialitate, ne puteți contacta oricând prin următoarele modalități:
La sediul JYSK RO: București, Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 53, Centrul de birouri, etajele 4, 5 și 6, Sector 5 – în atenția Lucian Călărașu (Data Protection Officer);
Online: dpoRO@JYSK.com
Scopul, tipurile de date cu caracter personal și temeiul legal pentru prelucrarea acestora
Prelucrăm următoarele date cu caracter personal:
Scop | Tipuri de date cu caracter personal | Temei legal |
---|---|---|
Achiziții online (inclusiv comenzile Click and Collect și livrările) | • Numele și prenumele • Denumirea și datele companiei • Adresa de facturare • Adresa de livrare • Adresa de e-mail • Adresa IP • Numărul de telefon • Numărul comenzii • Magazinul de livrare selectat • ID utilizator • Detalii despre plată | Prelucrarea datelor este necesară pentru îndeplinirea contractului încheiat cu dvs. în vederea efectuării de achiziții de la JYSK (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. b). Interesul nostru legitim de a gestiona achiziția (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). |
Crearea și gestionarea contului de utilizator JYSK pe site-ul web | • Numele și prenumele • Denumirea companiei • ID utilizator • Adresa • Adresa de e-mail • Țara • Istoricul cumpărăturilor | Prelucrarea datelor este necesară pentru îndeplinirea contractului încheiat cu dvs. cu privire la accesul la contul de utilizator și utilizarea acestuia (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. b). Interesul nostru legitim de a asigura înregistrarea și gestionarea adecvată a contului de utilizator (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). |
Analiza activității utilizatorului pe site-ul web în vederea optimizării site-ului și a experienței utilizatorului (cookie uri) | • Adresa IP • Activitatea utilizatorului • Marcajele de timp • Informații despre navigare, inclusiv informații despre vizitele anterioare și preferințele dvs. pe site-ul web | În temeiul consimțământului exprimat de dumneavoastră privind utilizarea cookie urilor, precum și a interesului nostru legitim pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre, vom prelucra datele dvs. cu caracter personal specifice software-ului și hardware-ului folosit de dumneavoastră atunci când accesați site-ul nostru web, prin intermediul cookie-urilor sau prin intermediul altor tehnologii cu funcțiuni similare. (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a și f). Pentru mai multe informații, consultați politica noastră privind cookie-urile. |
Newsletter | • Numele și prenumele • Adresa de e-mail • Codul poștal* • Data nașterii* • Informații despre navigare, inclusiv activitatea utilizatorului (datele/sursa de înregistrare, activitatea prin e-mail – primire, deschidere, clic) • Activitatea pe site-ul web (ID cookie) *Opțional | Consimțământul dvs. (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a). Interesul nostru legitim de a oferi buletine informative personalizate adecvate, relevante și informative și gestionarea acestora (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). |
Memento la revenirea în stoc | • Adresa de e-mail • Articolele din stoc | Consimțământul dvs. (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a). |
Localizarea magazinului | • Adresa • Codul poștal • Informații despre locația dispozitivului dvs. | Consimțământul dvs. (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a). |
Recenziile produselor pe site-ul web | • Numele și prenumele • Adresa de e-mail • Recenzia | Consimțământul dvs. (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a). |
Sondaje în rândul clienților | • Numele și prenumele • Numărul de telefon • Adresa de e-mail • Recenzia | Interesul nostru legitim de a îmbunătăți calitatea serviciilor (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). |
Serviciul de asistență pentru clienți | • Numele și prenumele • Denumirea companiei • Adresa de facturare • Adresa de livrare • Adresa de e-mail • Codul poștal • Numărul de telefon • ID utilizator • Istoricul cumpărăturilor • Înregistrările apelurilor telefonice • Evidențele comunicărilor • Detalii despre plată | Interesul nostru legitim de a le oferi clienților servicii de asistență adecvate (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). Consimțământul dvs. pentru înregistrările telefonice (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a). |
Rețele de socializare | • Numele utilizatorului/numele de profil • Observații/reacții • Imaginea de profil • Evidențele comunicărilor • Alte activități în rețelele de socializare | Interesul nostru legitim de a gestiona conturilor noastre în rețelele de socializare și de a furniza servicii de asistență adecvate pentru clienți (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). |
Supraveghere video (CCTV) | • Filmări cu camera video | Interesul nostru legitim de a menține securitatea sediilor, angajaților și clienților noștri (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. f). |
Carduri cadou | • Nume și prenume (ale persoanei care achiziționează și/sau ale celei către care se transmite cardul) • Adresa (inclusiv e-mail) | Prelucrarea datelor este necesară pentru îndeplinirea contractului încheiat cu dvs. în vederea achiziționării de carduri cadou de la JYSK (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. b). |
Concursuri, campanii publicitare și activități de marketing direct | • Nume și prenume • Număr de telefon • Adresa de e-mail • Adresa* • Data nașterii* • Sex* *Opțional | Consimțământul dvs. (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. a). |
Livrare produse la domiciliu | • Nume și prenume • Adresa • Număr de telefon • Adresa de e-mail* *Opțional | Prelucrarea datelor este necesară pentru îndeplinirea contractului încheiat cu dvs. în vederea achiziționării de produse de la JYSK (RGPD, art. 6, alin. 1, lit. b). |
2. Către cine transferăm datele cu caracter personal?
Putem partaja datele dvs. cu caracter personal cu persoanele, partenerii de afaceri ai JYSK și autoritățile care au nevoie de acestea în scopurile de prelucrare enumerate mai sus sau către care avem obligația să le trimitem în conformitate cu legislația aplicabilă.
În unele cazuri, utilizăm operatori terță parte în vederea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în numele nostru, cum ar fi furnizorii de soluții de stocare de rezervă sau în cloud sau furnizorii altor sisteme IT utilizate de JYSK.
Dacă datele cu caracter personal sunt transferate în țări din afara UE/SEE, JYSK asigură un nivel adecvat de protecție prin utilizarea clauzelor contractuale standard UE în acordurile cu destinatarii datelor sau asigurându‑se că destinatarii sunt cel puțin supuși unor mecanisme speciale de certificare sau că reprezintă țări terțe „sigure” aprobate de Comisia Europeană.
Puteți solicita o copie a temeiului legal și/sau contractual pentru transfer contactând JYSK prin intermediul datelor de contact de mai sus.
3. Durata de păstrare
Stocăm datele cu caracter personal atât timp cât este impus prin lege sau necesar pentru îndeplinirea scopurilor descrise mai sus.
Copiile de rezervă care conțin datele dvs. cu caracter personal se vor șterge din cauza suprascrierii treptate și nu vor putea fi accesate în mod obișnuit.
4. Drepturile
Aveți dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dvs cu caracter personal și sursa acestor date. Puteți solicita oricând accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, actualizarea și ștergerea acestora. În plus, puteți limita prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, vă puteți opune prelucrării acestora și vă puteți exercita dreptul privind divulgarea și transferul datelor dvs. cu caracter personal către un alt operator de date (dreptul la portabilitatea datelor). Aveți de asemenea dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale adoptate exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal prin mijloace automate.
Dacă v-ați exprimat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, îl puteți revoca în orice moment; vă rugăm să ne contactați în acest scop. Cu toate acestea, revocarea nu va afecta prelucrarea datelor cu caracter personal care a avut loc înainte de retragerea consimțământului.
5. Reclamații
Puteți să trimiteți în orice moment o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP) cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
6. Modificările politicii de confidențialitate
Această Politică de confidențialitate poate fi actualizată și modificată, de exemplu, din cauza modificărilor legislației și practicilor aplicate în domeniul protecției datelor. Vă recomandăm să fiți la curent cu modificările Politicii de confidențialitate. Unele modificări vă vor fi comunicate direct prin e-mail și, în anumite situații, vi se poate solicita să acceptați modificările importante.
Data ultimei modificări a Politicii de confidențialitate: 15/12/2023
9. Cȃnd vă abonaţi la newsletter
In scopul de a distribui newsletter-ul, JYSK A/S, cod unic de ȋnregistrare 13590400, va colecta si procesa urmatoarele date cu caracter personal:
- Adresa de e-mail
- Nume
- Adresa (opțional)
- Data nașterii (opțional)
- Sex (opțional)
Stocăm datele într-o baza de date pe un server protejat.
Administratorul site-ului JYSK Romania in colaborare cu un partener extern are acces la informațiile dumneavoastră. Vă garantăm că nu dezvăluim şi nu vindem adresa dumneavoastră de e-mail unei alte companii.
JYSK trimite newsletter doar destinatarilor care au optat pentru înscriere si utilizam opțiunea “double opt – in” (dumneavoastră veți confirma abonarea in urma unui e-mail din partea JYSK) astfel evitam ca altcineva, utilizând adresa dumneavoastră, sa vă aboneze.
Dacă aţi primit newsletter-ul fară a oferi acordul dumneavoastră este posibil ca o persoana care o cunoașteți să vă fi trimis newsletter-ul.
Cand vă abonaţi la newsletter, aveți in vedere ca puteți primi 1-4 newslettere săptămânal pe e-mail de la JYSK Romania. Newsletter-ul conține cele mai recente oferte, știri, informații despre campaniile actuale de produse. La înregistrare, sunteți de acord de asemenea, să primiți anunțuri referitoare la servicii, inclusiv memento-uri privind coșul abandonat pe JYSK.ro, e-mail-uri ulterioare după efectuarea achiziției şi e-mail-uri ce conțin produse JYSK Romania pentru care v-ați arătat interesul.
Vă puteți dezabona oricând apăsând linkul din partea de jos pe care îl veți găsi în toate newsletterele noastre sau contactând serviciul nostru de relații clienți. Dacă nu ați manifestat interes pentru newsletterul nostru pentru o perioadă de minimum 3 luni, ne rezervăm dreptul de a nu vă mai trimite newsletter-ul ca urmare a lipsei de interacțiune cu acesta. Desigur, vă puteți abona din nou la newsletter în orice moment.
JYSK A/S, reprezentată în România de JYSK România, va stoca datele personale până când vă retrageți consimțământul.
Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furnizat.
10. Prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
1. Introducere
JYSK Romania SRL, societate română cu sediul în Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, Sector 5, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/15662/2013, cod unic de înregistrare fiscală RO18107744, este operator cu date de caracter personal, înregistrat în Registrul General al Agenției Naționale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal cu numărul 0005063.
Prezenta Notă de informare are ca scop informarea candidaților la ocuparea posturilor vacante/utilizatorilor site-ului de recrutare JYSK România (https://cariere.JYSK.ro/) cu privire la identitatea noastră, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, scopul și durata prelucrării, precum și modalitatea în care aceste date sunt sau pot fi folosite în procesul de recrutare și se aplică cu privire la orice prelucrare și/sau utilizare de date cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare (când aplicați pentru un post în cadrul companiei noastre, când folosiți canalele noastre de recrutare și/sau participați la evenimente de recrutare organizate sau la care participă JYSK România, când vizitați pagina de Cariere de pe site-ul nostru, când vă contactăm pentru oportunități de carieră în cadrul companiei noastre, în cadrul unui interviu, precum și în orice interacțiune cu JYSK România în considerarea obținerii unui loc de muncă în cadrul companiei noastre).
Vă rugăm să citiți cu atenție această notă de informare pentru a înțelege modalitatea de colectare și prelucrare a datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.
2. Exprimarea consimțământului
Prin transmiterea oricăror date sau documente (curriculum vitae, scrisoare de intenție, scrisoare de recomandare, solicitare de informații privind posturile vacante ori procesul de recrutare etc) către JYSK România, la adresa de e-mail cariere@JYSK.com ori la altă adresă de e-mail care aparține JYSK România, precum și prin orice alte mijloace puse la dispoziție utilizatorilor, utilizatorul își manifestă consimțământul neechivoc pentru colectarea și prelucrarea datelor sale de către JYSK România. De asemenea, utilizatorul consimte la o eventuală colectare și prelucrare de date cu caracter personal de pe rețelele de socializare ale acestuia, aceste date în legătură cu utilizatorul (candidatul) putând fi avute în vedere în cadrul procesului de recrutare.
Dacă utilizatorul nu dorește ca JYSK România să îi colecteze și prelucreze datele cu caracter personal, acesta nu va trimite către compania noastră, sub nicio formă, solicitări, date și/sau documente care conțin date cu caracter personal. În această situație, compania noastră nu va prelucra/introduce în baza de date a departamentului Resurse Umane datele cu caracter personal și este posibil ca utilizatorul să nu poată participa la procesul de recrutare și să nu poată fi luat în considerare pentru angajare.
Consimțământul pentru prelucrarea și păstrarea datelor (conform pct. V) trebuie acordat în scris, în mod neechivoc, prin bifarea căsuței privind consimțământul pentru păstrarea datelor disponibilă pe website-ul companiei noastre, pe pagina Cariere.
3. Categorii de date ce pot fi prelucrate
În cadrul procesului de recrutare, JYSK România va putea colecta și prelucra următoarele date cu caracter personal:
- Date cu caracter personal oferite direct de către candidat sau de terțe părți
- Date de identificare: nume și prenume, sex, domiciliul/adresa de contact aleasă de candidat, adresa de e-mail și numărul de telefon, starea civilă, data și locul nașterii, codul numeric personal - dacă este menționat de către candidat, naționalitate, informații privind permisul de conducere al candidatului;
- Imagini foto și/sau video pe care candidatul le transmite companiei noastre (spre exemplu, imaginea atașată CV-ului candidatului sau imaginea încărcată în contul pentru candidați);
- Informații privind autentificarea în contul pentru candidați: username și parolă;
- Date privind aptitudinile, calificările și pregătirea profesională: studii, diplome obținute, calificări profesionale, cursuri urmate de candidat, recomandări, locuri de muncă anterioare, informații privind performanța profesională, venituri obținute, poziție/funcție, informații obținute de la foștii angajatori cu prilejul verificării informațiilor menționate în CV/scrisoare de intenție/scrisoare de recomandare, informații rezultate din verificările privind performanțele anterioare, onoarea și buna reputație a candidatului (pot fi avute în vedere inclusiv informațiile obținute prin rețelele de socializare ale candidatului);
- Imaginile video surprinse de sistemele de supraveghere amplasate la sediul sau la punctele de lucru ale companiei noastre;
- Orice altă informație oferită în mod voluntar companiei noastre de către candidat.
- Informații colectate în mod automat de compania noastră
Este posibil ca în cadrul procesului de recrutare, dacă candidatul vizitează website-ul companiei noastre sau folosește canalele de recrutare puse la dispoziție de compania noastră, să fie colectate date transmise de dispozitivul dumneavoastră (calculator, telefon mobil, tabletă etc), precum:
- adresa de protocol de internet, codul IMEI, versiunea sistemului de operare;
- date privind locația;
- data și durata accesării website-ului JYSK România;
4. Scopul prelucrării datelor candidatului
JYSK România va colecta și va prelucra datele cu caracter personal ale candidatului exclusiv în scopul desfășurării procesului de recrutare (recrutarea și selecția candidaților), respectiv: identificarea candidatului, evaluarea aptitudinilor și competențelor profesionale ale candidatului, verificarea onoarei și bunei reputații a candidatului, contactarea acestuia pentru interviuri și susținerea interviurilor, crearea cadrului potrivit pentru candidatul ce va fi selectat pentru angajare, stabilirea instruirilor necesare pentru adaptarea la cerințele postului, pregătirea măsurilor pentru semnarea contractului de muncă cu candidatul ales pentru angajare.
Prezenta notă de informare acoperă verificările preliminare pe care le efectuăm și documentele transmise de către candidat companiei noastre în cadrul procesului de recrutare. Candidații selectați pentru angajare vor primi o notă de informare separată cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale angajaților companiei noastre.
5. Durata prelucrării datelor cu caracter personal ale candidatului
Datele cu caracter personal ale candidaților care nu au corespuns cerințelor postului vacant din cadrul companiei noastre sau care au refuzat oferta de angajare a companiei noastre ori dacă la momentul transmiterii datelor nu exista un post vacant în cadrul companiei noastre vor fi păstrate de JYSK România pentru o perioadă de 6 luni de la finalizarea procesului de recrutare, dacă candidatul își manifestă în mod expres consimțământul în acest sens. Consimțământul pentru păstrarea datelor trebuie acordat în scris, în mod neechivoc, prin bifarea căsuței privind consimțământul pentru păstrarea datelor disponibilă pe website-ul companiei noastre, pe pagina de recrutare. La expirarea termenului de 6 luni, JYSK România va șterge toate datele colectate de la candidați.
JYSK România stochează datele colectate în procesul de recrutare pentru atingerea scopului avut în vedere la momentul colectării (conform punctului IV), compania noastră urmărind să folosească datele dumneavoastră în vederea contactării candidatului și oferirii unui post vacant în cadrul companiei atunci când acesta se ivește.
În situația în care a fost creat un cont de candidat pe pagina Cariere a website-ului companiei noastre, JYSK România va păstra datele atât timp cât contul este activ.
Candidatul care are obiecțiuni cu privire la perioada de păstrare a datelor cu caracter personal sau care nu dorește să-i fie păstrate datele după finalizarea procesului de recrutare are dreptul de a solicita companiei noastre să îi fie șterse toate datele colectate. În acest sens, candidatul se va adresa companiei noastre la adresa de e-mail: gdpRO@jysk.com.
6. Cui dezvăluim datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale candidaților sunt colectate și prelucrate de JYSK România. Accesul la datele cu caracter personal este limitat numai angajaților companiei noastre cărora le sunt necesare aceste informații pentru scopurile declarate: angajații departamentului de resurse umane, departamentului juridic, IT, departamentul contabilitate, conducătorii departamentului în cadrul căruia există postul pentru care a aplicat candidatul.
Datele candidaților pot fi, de asemenea, transmise către societatea mamă din Danemarca ori către altă societate membră a grupului JYSK, dacă acest lucru se impune în interesul legitim al companiei noastre, în scop administrativ intern (CRM, stocarea datelor, monitorizare/evaluare procese interne).
Vă informăm că este posibil ca JYSK România să dezvăluie unele date cu caracter personal către terțe persoane, însă numai în măsura în care o astfel de dezvăluire este necesară și numai următoarelor categorii de terți:
-
contabili, avocați, auditori și experți, dacă datele candidaților sunt necesare desfășurării activității lor;
-
furnizori de servicii și sisteme IT;
-
autorități publice, în situația în care compania noastră are obligația legală de a dezvălui datele dumneavoastră.
Datele cu caracter personal dezvăluite terților pot fi folosite de aceștia exclusiv în scopurile determinate de compania noastră (conform pct. IV). Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că terții cărora le sunt dezvăluite datele candidaților respectă obligațiile de confidențialitate și securitate impuse de Regulamentul (UE) 2016/679.
Este posibil ca datele dumneavoastră să fie transferate unei societăți din cadrul grupului JYSK aflată într-o țară din afara Spațiului Economic European. Unele dintre aceste țări sunt recunoscute ca fiind capabile să asigure un nivel de protecție adecvat de către Comisia Europeană, însă există și posibilitatea ca transferul datelor să se efectueze către o țară care nu este astfel recunoscută de Comisia Europeană. În acest din urmă caz, JYSK România va implementa măsuri adecvate pentru protejarea datelor candidatului.
7. Drepturile candidatului
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, la datele care fac obiectul prelucrării și sursa acestor date;
- Dreptul la acces la datele cu caracter personal prelucrate de compania noastră; dreptul de a consulta registrul de evidență a prelucrării de date cu caracter personal și de a obține o copie a tuturor datelor prelucrate;
- Dreptul de intervenție (rectificare, actualizare, ștergere) asupra datelor cu caracter personal;
- Dreptul de a obiecta asupra prelucrării datelor cu caracter personal;
- Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale adoptate exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal prin mijloace automate;
- Dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, în situația în care nu sunteți mulțumit de modul în care vă sunt prelucrate datele ori de răspunsul transmis de compania noastră la o cerere formulată de dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor;
- Dreptul de a solicita ștergerea datelor sau încetarea activității de prelucrare a datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679;
- Dreptul de a solicita transferul datelor cu caracter personal către dumneavoastră sau către un alt operator.
Dacă candidatul a creat un cont pe pagina Cariere a website-ului companiei, datele cu caracter personal furnizate prin intermediul contului de candidat pot fi controlate în mod autonom de către candidat prin accesarea propriului cont și actualizarea, modificarea sau ștergerea datelor.
8. Măsuri de securitate
JYSK Romania SRL se obligă să ia toate măsurile tehnice şi organizatorice necesare pentru asigurarea unui nivel de protecţie şi de securitate adecvat, în cadrul operaţiunilor efectuate asupra datelor cu caracter personal. În acest scop, bazele de date vor fi accesibile numai persoanelor autorizate, iar copierea datelor se va putea face numai la locul în care sunt gestionate.
9. Solicitarea de informații sau formularea unei reclamații. Date de contact
Orice candidat poate contacta JYSK România SRL prin următoarele modalități:
- La sediu: Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București – în atenția Lucian Călărașu (Data Protection Officer);
- Online: dpoRO@JYSK.com
Candidatul poate contacta JYSK România SRL dacă:
- Solicită revizuirea, modificarea, ștergerea datelor furnizate;
- Are obiecțiuni față de operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal/dorește să formuleze o reclamație cu privire la modul în care sunt prelucrate datele;
- Dorește să primească o copie a datelor prelucrate de compania noastră;
- Dorește informații suplimentare cu privire la drepturile sale în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ori cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (datele prelucrate, scopul prelucrării, modul de prelucrare, măsurile de securitate adoptate de companie etc);
JYSK România va lua toate măsurile rezonabile pentru a răspunde solicitărilor într-un termen de 30 de zile, în mod gratuit. Dacă este necesar, înainte de a răspunde unei solicitări, compania noastră poate solicita candidatului informații suplimentare în vederea confirmării identității sale.
Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul primit la solicitarea dumneavoastră, aveți dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Procedura de soluționare a plângerilor este disponibilă candidatului prin accesarea link-ului http://www.dataprotection.ro/?page=procedura_de_solutionare_a_plangerilor.
10. Modificarea notei de informare
Prezenta notă de informare poate fi supusă modificărilor în orice moment de către compania noastră. Modalitatea de prelucrarea a datelor va fi cea prevăzută de cea mai nouă versiune a prezentei note de informare, disponibilă permanent prin accesarea paginii https://cariere.JYSK.ro/.
11. Termeni și condiții specifice ”BUSINESS TO BUSINESS”
Această secțiune se referă la termeni și condiții specifice pentru clienții care achiziționează produsele noastre pentru uz comercial.
Garanţie
Rețineți că nu toate produsele noastre sunt fabricate pentru uz comercial, unde poate apărea un grad de uzură mai mare decât la produsele de uz privat. Dacă produsele sunt utilizate în scopuri comerciale, prin urmare, această achiziție nu este acoperită de garanție. Dacă aveți nevoie de instrucțiuni mai specifice despre produsele pe care le recomandăm pentru uz comercial, puteți contacta serviciul relații clienți JYSK.
Dreptul la retur
Rețineți că dreptul la retur este nul pentru utilizarea produselor în scop comercial. Prin urmare, nu este posibilă retragerea dintr-o achiziție cumpărată într-un context comercial. Acest lucru se aplică imediat ce ați cumpărat ca o companie sau în numele unei companii.
Răspundere
În nicio situație, compania JYSK nu este responsabilă pentru pierderea profitului, pierderea operațiunilor sau alte pierderi indirecte.
BUSINESS TO BUSINESS newsletter
În scopul de a distribui newsletter-ul Business to Business, JYSK A/S, cod unic de ȋnregistrare 13590400, va colecta și procesa următoarele date cu caracter personal:
- Nume companie
- Nume
- Adresă email
Stocăm datele într-o baza de date pe un server protejat. Administratorul site-ului JYSK în colaborare cu un partener extern are acces la informațiile dumneavoastră. Vă garantăm că nu dezvăluim şi nu vindem adresa dumneavoastră de e-mail unei alte companii.
JYSK trimite newsletter doar destinatarilor care au optat pentru înscriere și utilizăm opțiunea “double opt-in” (dumneavoastră veți confirma abonarea in urma unui e-mail din partea JYSK) astfel evităm ca altcineva, utilizând adresa dumneavoastră, sa vă aboneze. Dacă aţi primit newsletter-ul fară a vă oferi acordul este posibil ca o persoana care o cunoașteți să vă fi trimis newsletter-ul.
Cand vă abonaţi la newsletter, aveți in vedere ca puteți primi 1-4 newslettere săptămânal pe e-mail de la JYSK BUSINESS TO BUSINESS. Newsletter-ul conține beneficii pentru clienții persoane juridice, idei inspiraționale, oferte și informații despre campaniile actuale de produse.
La înregistrare sunteți de acord, de asemenea, să primiți anunțuri referitoare la servicii, e-mail-uri ulterioare după efectuarea achiziției şi e-mail-uri ce conțin produse JYSK Romania pentru care v-ați arătat interesul.
Vă puteți dezabona oricând apăsând linkul din partea de jos pe care îl veți găsi în toate newsletterele noastre Business to Business sau contactând serviciul nostru de relații clienți la adresa serviciuclienti@jysk.com. Dacă nu ați manifestat interes pentru newsletterul nostru pentru o perioadă de minimum 6 luni, ne rezervăm dreptul de a nu vă mai trimite newsletter-ul ca urmare a lipsei de interacțiune cu acesta. Desigur, vă puteți abona din nou la newsletter în orice moment.
JYSK A/S va stoca datele personale până când vă retrageți consimțământul.
Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furnizat.