Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

TOT mobilierul de interior cu până la 50% reducere!

Vezi ofertele

Click & Collect - FAQ

Pot rezerva orice produs pe site? 
Da, puteți rezerva orice produs de pe site, atâta timp cât acestea se află în stocul magazinului de unde doriți să ridicați produsul. 

Cum văd că un produs este disponibil în magazin?
Găsiți produsul pe care doriți să îl rezervați și apăsați butonul "Rezervă online - ridică din magazin". Ar trebui să vedeți cantitatea disponibilă din stocul fiecărui magazin.

Plătesc online sau în magazin?
Pentru serviciul Click & Collect, plata se face în magazin.

Când vor fi articolele pregătite să fie ridicate?
În termen de 1 oră de la plasarea comenzii Click & Collect pe JYSK.ro vei primi un mail și un SMS prin care te vom anunța că ți-am pregătit comanda și că poți veni în magazin să o ridici. 

Dacă am comandat în afara programului de funcționare a magazinului, când vor fi produsele gata de ridicare?
Rezervările făcute în afara orarului de funcționare a magazinului vor fi procesate în momentul în care magazinul se va deschide. Imediat ce angajații magazinului pregătesc articolele dumneavoastră pentru a fi ridicate veți fi anunțat prin email.

De unde trebuie să ridic articolele?
Pentru a ridica articolele, trebuie doar să vă adresați unui angajat al magazinului.

Ce documente trebuie să prezint când ridic produsele?
Pentru a intra în posesia produselor trebuie să prezentați confirmarea rezervării. Aceasta poate fi în varianta tipărită sau puteți prezenta email-ul primit pe telefonul dumneavoastră.

Care este termenul limită de ridicare a produsului?
Vă vom rezerva produsul până în ziua următoare, în intervalul orelor de funcționare a magazinului. Dacă, de exemplu, rezervați un articol luni, termenul limită de ridicare a produsului este marți, până la ora închiderii.

Care sunt condițiile de înlocuire sau returnare a produselor cumpărate prin Click & Collect?
Condițiile de înlocuire sau returnare a produselor achiziționate prin Click & Collect sunt aceleași ca și în cazul unei achiziții normale în magazin.

Pot anula rezervarea?
Confirmarea rezervării primite prin e-mail include și un link care trebuie accesat în cazul în care doriți să anulați rezervarea.

Există posbilitatea ca un articol rezevat să nu mai fie în stoc?
Din păcate este posibil ca un articol rezervat de dumneavostră să nu mai fie în stocul magazinului. În acest caz un angajat al magazinului vă va oferi o soluție alternativă.

Pe cine ar trebui să contactez în cazul în care am nevoie de mai multe informații decât cele afișate mai sus?
Pentru alte informații despre serviciul Click & Collect contactați-ne la numărul 0723115975 sau completând acest formular