Coş
Coş
Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Dacă JYSK a livrat din greşeală un alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
JYSK va acoperii toate costurile de livrare.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK, este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă v-ați răzgândit.*
JYSK oferă clienţilor dreptul de retur fără limită de timp. Aveți dreptul de a schimba produsul cu unul asemănător sau vă putem returna banii pe un card cadou, şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine, cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, vă rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com.
Asigurăm rambursarea contravalorii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie să returneze produsul într-un magazin fizic JYSK, indiferent de metodă de achiziție.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
Pentru a returna un produs trebuie să aveți dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Atunci când returnați un produs puteți alege să îl schimbăți cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primiți contravaloarea produsului pe un card cadou.
Dacă returnați un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea acestuia, ne asumăm dreptul de a reduce valoarea rambursată
Produsele textile (perne, plăpumi, prosoape, lenjerii etc,.) si produsele modificate de către clienți nu se pot returna,
Costul de transport pentru retur este suportat de către client.
Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citiți mai multe informații aici
*Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regăsiți aici
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Retur în magazin
Această este cea mai rapidă opțiune. Atunci când returnați produsul într-un magazin JYSK, returul se va procesa imediat. Banii se vor returna în numerar sau pe card cadou. Vă rugăm să aveți la dumneavoastră factura primită online. Înainte de a vă îndrepta către magazin, vă rugam să ne contactați pentru a informa magazinul cu privire la retur.
Retur prin firma de curierat
Dacă returnați comanda prin intermediul firmei noastre de curierat, veți primi suma achitată imediat ce procesăm returul. Veți primi factura de retur pe e-mail. Rambursarea se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de returnare.
JYSK poate bloca rambursarea banilor până la primirea produsul returnat sau până când trimiteți documente care să ateste că ați returnat produsul.
În cazul în care ați plătit comanda online cu cardul, rambursarea este procesată imediat ce produsele au ajuns la magazinul selectat pentru retur. Suma va fi transferată în contul cardului dumneavoastră în maxim 14 zile, în funcție de banca emitentă a cardului.
În cazul în care plata a fost făcută numerar este necesar să transmiteți către departamentul Relații Clienți JYSK pe e-mail numărul contului IBAN.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți*.
Oferim rambursare integrală fără limită de timp pentru produsele nefolosite/sigilate în ambalaj original care sunt returnate împreună cu dovadă achiziției în original (factură/bon fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-unul dintre magazinele JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online (în cazul unei comenzi online). În acest fel, ne asigurăm că produsul se returnează într-o stare bună astfel încât să îl putem revinde unui alt client.
*Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Citiți mai multe despre Politica de retur.
Citiți mai multe despre cum să returnați produsul.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat rambursarea, inclusiv costul de transport plătit online.
La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați achiziția, astfel încât, la nevoie, să îl puteți folosi pentru retur. Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să le primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală, magazinul va evalua produsul/produsele si va stabili suma ce se va rambursa pe card cadou. Exceptie fac comenzile online returnate in 14 zile de la primirea comenzii. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.
Dacă ați primit un produs deteriorat, vă rugăm să citiți mai multe informații despre cum pot returna un produs.
Vă rugăm să rețineți:
Vă rugăm să vă asigurați că puteți prezenta factura pe care ați primit-o pe e-mail. Aceasta este dovada de achizitie și este necesară pentru ca magazinul să se ocupe de returul dumneavoastră. Puteți să o arătați pe un dispozitiv mobil sau să o imprimați.
Dacă nu returnați întreaga comandă, ci doar o parte a unei comenzi, nu vă vom rambursa costul inițial de transport
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Regret achizitia online – cum pot sa returnez?
Dacă v-ați răzgândit în legătură cu achiziția dumneavoastră, este ușor să returnați produsul. Oferim o rambursare integrală, fără limită de timp, pentru produsele nefolosite/sigilate care sunt returnate cu dovada achizitiei (bon/factura fiscala). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online, va rugam sa consultati Regulamentulde Retur aici. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul achizitionat online într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm ca produsul se returneaza intr-o stare buna astfel incat sa il putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să va oferim posibilitatea ridicarii produsului de la adresa dumneavoastra. Daca doriti ca produsul sa va fie ridicat de la domiciliu, va rugam sa contactati Serviciul Clienti.
Daca ati primit un produs deteriorat, va rugam sa cititi mai multe despre cum puteti depune o reclamatie.
Returnați produsele în magazine
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul achizitionat online este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, suma se poate rambursa imediat, inclusiv costul de transport pentru comanda online, doar dacă se returnează întreaga comandă. În acest fel, ne asigurăm ca starea produsului este bună, astfel încât să îl putem revinde unui alt client.
Împachetați produsul (produsele) cu atenție si, de preferință, în ambalajul original.
Aduceți produsul (produsele) și chitanța/factura la magazin.
Returnați produsele mici
Dacă ați primit comanda cu fima de curierat partenera Cargus, atunci comanda dvs. a fost livrată sub formă de colet. Pentru a returna comanda vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
Completați formularul de retragere online pentru a ne informa cu privire la returul dumneavoastră. Puteți găsi formularul de retragere online aici. După ce Serviciul Clienți va primi cererea dvs, acestia vor intocmi o cerere de ridicare comanda catre firma de curierat partenera.
Dupa ce firma de curierat primeste solicitarea de ridicare colet pentru retur si programeaza transportul veti fi contactat de catre acestia
Împachetați produsul (produsele) cu grijă și, de preferință daca este posibil în ambalajul original.
Coletul trebuie adus si predat curierului in locul in care s-a facut livrarea initiala In cazul in care la ridicarea coletului, firma de curierat va ofera o dovada de ridicare, va rugam sa o pastrati pana in momentul in care va trimitem factura de retur.
Returnați produse voluminoase
Dacă ați primit comanda dvs. cu Gebruder Weiss, atunci comanda dvs. include produse voluminoase. Daca doriti sa returnati produsele vă rugăm să urmați pașii de mai jos :
Contactați Serviciul Clienți pe pagina noastră de contact pentru a conveni asupra detaliilor privind data de ridicare
Dezasamblați și impachetati produsul (produsele) cu atenție și, de preferință, va recomandam sa utilizati ambalajul original, pentru a păstra produsul (produsele) în siguranță și pentru a vă asigura rambursarea integrală.
Asigurați predarea comenzii de retur către transportator la ora convenită.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti