Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Vrei să te odihnești mai bine? Ai până la 60% reducere la perne, plăpumi și saltele

Retur si reclamații

Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.

Reclamatii

Am primit un articol deteriorat, ce fac?

+
Este foarte important pentru JYSK ca toate articolele comercializate online sau in magazinele fizice să fie livrate în stare bună. În unele situaţii, se întâmplă ca produsele să se deterioreze în timpul manipulării.
Produse deteriorate la livrare:


Daca un articol este defect  la momentul achiziţiei sau livrarii va rugam sa informati cat mai repede posibil magazinul sau contactati JYSK Serviciul Clienţi. 

Dacă la livrare constataţi că ambalajul este deteriorat va recomandăm:
•    Să refuzaţi livrarea si sa contactati Serviciu Clienti. La cererea dvs comanda poate fi inlocuita sau returnata. In cazul in care optati pentru retur se va elibera o factura de retur.  Daca plata a fost facuta cu cardul banii vor fi restituiti in cont in maxim 14 zile calendaristice.  In cazul in care ne solicitati inlocuirea comenzii, noua comanda va fi livrata in termen de 5-8 zile lucratoare. Inainte de procesarea inlocuirii este necesar ca produsul deteriorat sa fie ridicat de catre firma de curierat. Produsul ce va fi predat firmei de curierat este necesar sa fie ambalat corespunzator.

•    Primiţi produsele pe baza unui proces verbal. Îi veţi solicită reprezentantului firmei de curierat să noteze pe AWB starea coletelor. Dupa primirea comenzii contactati JYSK Serviciul Clienţi.
Recomandăm întotdeauna să faceţi poze coletelor înainte de a le deschide, dacă aveţi suspiciuni că produsele ar fi deteriorate.
Făcând aceste poze ne este mai uşor să verificăm dacă deteriorarea a survenit în urma transportului si să ne îmbunătăţim serviciile de livrare în viitor.


Indiferent dacă constataţi produsele că fiind deteriorate la livrare sau după deschiderea coletelor, va rugăm să contactaţi întotdeauna JYSK Serviciul Clienţi pentru rezolvarea reclamaţiei.

Când contactaţi JYSK Serviciul Clienţi, va recomandăm să folosiţi formularul de mai jos. Pentru rezolvarea reclamaţiilor solicităm şi documente foto, acestea pot fi ataşate în formular.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Am primit un produs greşit 

+

Dacă JYSK a livrat din greşeală un alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
JYSK va acoperii toate costurile de livrare.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Nu am primit toate componentele din comanda mea sau am primit un articol greşit

+
Dacă v-am trimis din greşeală un articol incorect sau în cazul în care lipsesc piese dintr-un produs comandat pe JYSK.ro, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
În cazul în care JYSK a livrat alt articol decât cel comandat sau un articol defect, JYSK va acoperi toate costurile de transport.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Politica de retur si schimbare produs

Am achizitionat online si vreau să returnez produsul după 14 zile de la livrarea sa

+

La JYSK, este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă v-ați răzgândit.*

JYSK oferă clienţilor dreptul de retur fără limită de timp. Aveți dreptul de a schimba produsul cu unul asemănător sau vă putem returna banii pe un card cadou, şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine, cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, vă rugăm să  contactaţi JYSK Relaţii Clienţi  la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com.

Asigurăm rambursarea contravalorii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate  cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie să returneze produsul într-un magazin fizic JYSK, indiferent de metodă de achiziție.

Te rugăm să ai ȋn vedere:

  • Pentru a returna un produs trebuie să aveți dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.

  • Atunci când returnați un produs puteți alege să îl schimbăți cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primiți contravaloarea produsului pe un card cadou.

  • Dacă returnați un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea acestuia, ne asumăm dreptul de a reduce valoarea rambursată

  • Produsele textile (perne, plăpumi, prosoape, lenjerii etc,.) si produsele modificate de către clienți nu se pot returna, 

  • Costul de transport pentru retur este suportat de către client.

  • Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citiți mai multe informații aici


    *Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regăsiți aici

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Am primit comanda, vreau să o returnez în primele 14 zile după primirea ei

+
Când achiziţionaţi produse de pe JYSK.ro aveţi dreptul să va răzgândiţi în termen de 14 zile de la dată la care aţi primit produsul. Produsul returnat in aceasta perioada trebuie sa fie in stare buna, nu trebuie sa prezinte urme de uzura, deteriorare etc. 
Va recomandam ca produsele dintr-o comanda sa fie verificate in primele 24 de ore de la primirea lor. In cazul in care produsul prezinta defect va rugam sa contactati departamentul de Customer Service. 
Dreptul de a anula o comandă înseamnă că puteţi returna produsul/produsele comandate. Dacă returnaţi produsul personal într-unul dintre magazinele noastre  vă rambursăm valoarea produselor returnate, costul de transport şi valoarea taxei de plată la livrare. Când returnaţi un produs într-unul dintre magazinele JYSK nu uitaţi să aveţi factura la dvs. 
Aveţi de asemenea posibilitatea de a contacta departamentul de Relaţii Clienţi JYSK la adresa de e-mail: serviciuclienti@jysk.com pentru a solicita returul prin firma de curierat cu care colaboram.
In cazul in care optati pentru returul produsului prin curier costurile de retur vor fi suportate de către dvs. Produsele trebuie demontate si ambalate corespunzator pentru a fi ridicate de catre firma de curierat. 
Acest lucru se adreseaza doar cazurilor in care cererea de retur nu are la baza o lipsa de conformitate ce este reglementata de certificatul de garantie.
Returnarea banilor se va face imediat ce produsul ajunge în magazin. Dacă aţi plătit produsul numerar la livrare va rugăm să ne trimiteţi contul IBAN, daca plata s-a facut online banii se vor returna in contul din care ati facut plata.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Cand mi se va returna cotravaloarea produsului (produselor) returnate? 

+

Retur în magazin  

  

Această este cea mai rapidă opțiune. Atunci când returnați produsul într-un magazin JYSK, returul se va procesa imediat. Banii se vor returna  în numerar sau pe card cadou. Vă rugăm să aveți la dumneavoastră factura primită online. Înainte de a vă îndrepta către magazin, vă rugam să ne contactați pentru a informa magazinul cu privire la retur.

  

Retur prin firma de curierat 

 

Dacă returnați comanda prin intermediul firmei noastre de curierat, veți primi suma achitată imediat ce procesăm returul. Veți primi factura de retur pe e-mail. Rambursarea se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de returnare.  

  

JYSK poate bloca rambursarea banilor până la primirea produsul returnat sau până când trimiteți documente care să ateste că ați returnat produsul.  

  

În cazul în care ați plătit comanda online cu cardul, rambursarea este procesată imediat ce produsele au ajuns la magazinul selectat pentru retur. Suma va fi transferată în contul cardului dumneavoastră în maxim 14 zile, în funcție de banca emitentă a cardului.   

  

În cazul în care plata a fost făcută numerar este necesar să transmiteți către departamentul Relații Clienți JYSK pe e-mail numărul contului IBAN.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Ce inseamna la JYSK retur fara limita de timp? 

+

La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți*.   

  

Oferim rambursare integrală fără limită de timp pentru produsele nefolosite/sigilate în ambalaj original care sunt returnate împreună cu dovadă achiziției în original (factură/bon fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-unul dintre magazinele JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online (în cazul unei comenzi online). În acest fel, ne asigurăm  că produsul se returnează într-o stare bună astfel încât să îl putem revinde unui alt client.   

  

*Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Citiți mai multe despre Politica de retur.       

Citiți mai multe despre cum să returnați produsul.  

 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Cum pot returna achiziția mea online într-un magazin JYSK?  

+

Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat rambursarea, inclusiv costul de transport plătit online.   

 

La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați achiziția, astfel încât, la nevoie, să îl puteți folosi pentru retur. Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să le primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală, magazinul va evalua produsul/produsele si va stabili suma ce se va rambursa pe card cadou. Exceptie fac  comenzile online returnate in 14 zile de la primirea comenzii. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.  

  

Dacă ați primit un produs deteriorat, vă rugăm să citiți mai multe informații despre cum pot returna un produs.   

 

Vă rugăm să rețineți:  

  

  • Vă rugăm să vă asigurați că puteți prezenta factura pe care ați primit-o pe e-mail. Aceasta este dovada de achizitie și este necesară pentru ca magazinul să se ocupe de returul dumneavoastră. Puteți să o arătați pe un dispozitiv mobil sau să o imprimați.   

  • Dacă nu returnați întreaga comandă, ci doar o parte a unei comenzi, nu vă vom rambursa costul inițial de transport 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Regret achizitia online – cum pot sa returnez? 

+

Regret achizitia online – cum pot sa returnez? 

Dacă v-ați răzgândit în legătură cu achiziția dumneavoastră, este ușor să returnați produsul. Oferim o rambursare integrală, fără limită de timp, pentru produsele nefolosite/sigilate care sunt returnate cu dovada achizitiei (bon/factura fiscala). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online, va rugam sa consultati Regulamentulde Retur aici. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul achizitionat online într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm  ca produsul se returneaza intr-o stare buna astfel incat sa il putem revinde unui alt client.  Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să va oferim posibilitatea ridicarii produsului de la adresa dumneavoastra. Daca doriti ca produsul sa va fie ridicat de la domiciliu, va rugam sa contactati Serviciul Clienti.   

Daca ati primit un produs deteriorat, va rugam sa cititi mai multe despre cum puteti depune o reclamatie.  

 

Returnați produsele în magazine  

Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul achizitionat online este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, suma se poate rambursa imediat, inclusiv costul de transport pentru  comanda online, doar dacă se returnează întreaga comandă. În acest fel, ne asigurăm ca starea produsului este bună, astfel încât să îl putem revinde unui alt client.  

  1. Împachetați produsul (produsele) cu atenție si, de preferință, în ambalajul original.  

  1. Aduceți produsul (produsele) și chitanța/factura la magazin. 

 

Returnați produsele  mici   

Dacă ați primit comanda cu fima de curierat partenera Cargus, atunci comanda dvs. a fost livrată sub formă de colet. Pentru a returna comanda vă rugăm să urmați pașii de mai jos: 

  1. Completați formularul de retragere online pentru a ne informa cu privire la returul dumneavoastră. Puteți găsi formularul de retragere online aici. După ce Serviciul Clienți va primi cererea dvs, acestia vor intocmi o cerere de ridicare comanda catre firma de curierat partenera. 

  1. Dupa ce firma de curierat primeste solicitarea de ridicare colet pentru retur si programeaza transportul  veti fi contactat de catre acestia  

  1. Împachetați produsul (produsele) cu grijă și, de preferință daca este posibil în ambalajul original.  

  1. Coletul trebuie adus si predat curierului in locul in care s-a facut livrarea initiala In cazul in care la ridicarea coletului, firma de curierat va ofera o dovada de ridicare, va rugam sa o pastrati pana in momentul in care va trimitem factura de retur.  

  

Returnați produse voluminoase 

Dacă ați primit comanda dvs. cu Gebruder Weiss, atunci comanda dvs. include produse voluminoase. Daca doriti sa returnati produsele vă rugăm să urmați pașii de mai jos :  

  1. Contactați Serviciul Clienți pe pagina noastră de contact pentru a conveni asupra detaliilor privind data de ridicare 

  1. Dezasamblați și impachetati produsul (produsele) cu atenție și, de preferință, va recomandam sa utilizati ambalajul original, pentru a păstra produsul (produsele) în siguranță și pentru a vă asigura rambursarea integrală.   

  1. Asigurați predarea comenzii de retur către transportator la ora convenită.  

 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti