Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.
La JYSK, este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă v-ați răzgândit.*
JYSK oferă clienţilor dreptul de retur fără limită de timp. Aveți dreptul de a schimba produsul cu unul asemănător sau vă putem returna banii pe un card cadou, şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine, cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, vă rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
Asigurăm rambursarea contravalorii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie să returneze produsul într-un magazin fizic JYSK, indiferent de metodă de achiziție.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
Pentru a returna un produs trebuie să aveți dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Atunci când returnați un produs puteți alege să îl schimbăți cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primiți contravaloarea produsului pe un card cadou.
Dacă returnați un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea acestuia, ne asumăm dreptul de a reduce valoarea rambursată
Produsele textile (perne, plăpumi, prosoape, lenjerii etc,.) si produsele modificate de către clienți nu se pot returna,
Costul de transport pentru retur este suportat de către client.
Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citiți mai multe informații aici
*Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regăsiți aici
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Retur în magazin
Această este cea mai rapidă opțiune. Atunci când returnați produsul într-un magazin JYSK, returul se va procesa imediat. Banii se vor returna în numerar sau pe card cadou. Vă rugăm să aveți la dumneavoastră factura primită online. Înainte de a vă îndrepta către magazin, vă rugam să ne contactați pentru a informa magazinul cu privire la retur.
Retur prin firma de curierat
Dacă returnați comanda prin intermediul firmei noastre de curierat, veți primi suma achitată imediat ce procesăm returul. Veți primi factura de retur pe e-mail. Rambursarea se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de returnare.
JYSK poate bloca rambursarea banilor până la primirea produsul returnat sau până când trimiteți documente care să ateste că ați returnat produsul.
În cazul în care ați plătit comanda online cu cardul, rambursarea este procesată imediat ce produsele au ajuns la magazinul selectat pentru retur. Suma va fi transferată în contul cardului dumneavoastră în maxim 14 zile, în funcție de banca emitentă a cardului.
În cazul în care plata a fost făcută numerar este necesar să transmiteți către departamentul Relații Clienți JYSK pe e-mail numărul contului IBAN.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.
Oferim rambursarea completă a banilor, pentru produsele care sunt returnate sigilate impreună cu dovada achiziției în original (bon fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate din magazinele fizice, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat suma achitată, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm că produsul ajunge într-o stare mai bună, astfel încât să îl putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să asigurăm transport pentru returnarea comenzii online, dacă este necesar. Pentru programarea unui transport de retur, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți aici.
Ambalarea produselor pe care doriți să le returnați
La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Prin urmare, vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați produsul, astfel încât să îl puteți folosi pentru a returna produsul (produsele).
Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să îl primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală (sigilat), magazinul va stabili cuantumul rambursării parțiale, rambursarea făcându-se pe un card cadou. Excepție fac comenzile online care sunt returnate în termen de 14 zile de la primirea acestora. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.
În cazul în care organizăm returnarea produsului prin intermediul transportatorului nostru, produsul trebuie să fie dezasamblat și împachetat pentru a păstra produsul intact și pentru a vă asigura o evaluare cât mai bună. Vă recomandăm să deschideți pachetele cu atenție și să păstrați ambalajul dacă nu sunteți sigur de achiziția dvs.
Citiți mai multe despre Termenii și condițiile noastre privind returnările aici.
100 de zile perioadă de probă la saltele GOLD
Oferim o perioadă de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. Vă rugăm să rețineți că perioada de probă de 100 de zile este o politică de schimb, nu o politică de retur. Perioada de probă de 100 de zile nu se aplică la saltelele superioare din gama GOLD.
Citiți aici mai multe despre perioada noastră de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD.
Vă rugăm să rețineți:
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți*.
Oferim rambursare integrală fără limită de timp pentru produsele nefolosite/sigilate în ambalaj original care sunt returnate împreună cu dovadă achiziției în original (factură/bon fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-unul dintre magazinele JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online (în cazul unei comenzi online). În acest fel, ne asigurăm că produsul se returnează într-o stare bună astfel încât să îl putem revinde unui alt client.
*Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Citiți mai multe despre Politica de retur.
Citiți mai multe despre cum să returnați produsul.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Comandă plasată în magazin
Dacă ați plasat o comandă într-un magazin, vă rugăm să contactați magazinul sau Serviciul Clienți pentru a anula comanda. Dacă ați efectuat o plată în avans, vă rugăm să mergeți la magazin pentru a anula comanda și de asemenea să primiți înapoi plata avansului de la magazin. Nu este posibil să vă recuperați plata facută în avans fără a vă intoarce la magazin.
Comandă plasată online
Dacă doriți să anulați o comandă online plasată pe site-ul nostru, puteți contacta Serviciul Clienți sau completati formularul de retragere online pe care il găsiți aici . În funcție de statusul comenzii dumneavoastră, Serviciul Clienți o poate anula imediat sau vă poate informa cu privire la pașii următori.
În timpul orelor de funcționare, cea mai rapidă modalitate de a ne contacta este prin chat-ul nostru live.
Dacă anulați comanda înainte de livrare, vi se va returna inclusiv costul transportului.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Regret achiziția online – cum pot să returnez?
Dacă v-ați răzgândit în legătură cu achiziția dumneavoastră, este ușor să returnați produsul. Oferim o rambursare integrală, fără limită de timp, pentru produsele nefolosite/sigilate care sunt returnate cu dovada achiziției (bon/factură fiscală). Acest lucru este valabil pentru persoanele fizice, atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Vă rugăm să consultați Regulamentul de Retur aici .
Returnați produsele într-un magazin fizic
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul achiziționat online într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online, doar dacă se returnează întreaga comandă (este exclus serviciul de livrare la etaj). În acest fel, ne asigurăm că produsul se returnează într-o stare bună astfel încât să îl putem revinde unui alt client.
- Împachetați produsul (produsele) cu atenție și, de preferință, în ambalajul original.
- Aduceți produsul (produsele) și chitanța/factură la magazin.
Returnați produselor prin curier
Dacă nu aveți posibilitatea de a transporta produsul la magazin, vă putem pune la dispoziție ridicarea contra cost a produsului de la adresa dumneavoastră. Dacă doriți ca produsul să va fie ridicat de la domiciliu, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Pentru a returna comanda vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
- Completați formularul de retragere online sau contactați-ne la adresa de mail serviciuclienti@jysk.com pentru a ne informa cu privire la returul dumneavoastră. Puteți găsi formularul de retragere online aici. După ce Serviciul Clienți va primi cererea dvs, aceștia vor întocmi o cerere de ridicare a comenzii de către firma de curierat parteneră.
-Împachetați produsul (produsele) cu grijă și, de preferință dacă este posibil, în ambalajul original, pentru a fi pregătit atunci când firma de curierat o să vă contacteze pentru ridicare.
- În cazul în care la ridicarea coletului, firma de curierat vă oferă o dovadă de ridicare, vă rugăm să o păstrați până în momentul în care vă trimitem factură de retur.
În cazul in care ați primit un produs deteriorat, puteți citi mai multe detalii despre cum puteți înregistra o reclamație.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Din cauza volumului mare de comenzi online, livrarea acestora va suferi întârzieri. Vă mulțumim!
JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București
RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013