Drept de retur pe perioadă nelimitată*

Imaginează-ți unul dintre următoarele scenarii. 

1. Ai cumpărat o canapea de care ești foarte încântat. E confortabilă, are fix design-ul pe care ți-l doreai, ce mai! E minunată. Dar ajungi acasă cu ea și descoperi că e prea mare pentru sufrageria ta. Sigur, ai putea să o pui în sufragerie, dar asta ar însemna că nu mai ai loc să treci, decât poate peste canapea. 

2. La un moment dat găsești în dulap lenjeria de pat pe care ai cumpărat-o să o dai cadou acum un an dar, din cine știe ce motiv, nu ai mai dat-o cadou. Nu prea ai ce să mai faci cu ea. Nu e chiar stilul tău și nici nu se potrivește cu dimensiunea patului. Doar ocupă degeaba spațiul în dulap.  

3. Ai cumpărat un pavilion de grădină pentru o petrecere la tine în grădină, dar după ce ai despachetat și asamblat pavilionul ai descoperit că este mult prea mare pentru grădina ta. 

Sunt doar câteva exemple care sunt acoperite de politica de retur de la JYSK.

Știm că unul dintre lucrurile pe care și le doresc cel mai mult clienții de la noi este reprezentat de ușurința de a returna sau schimba un produs - indiferent dacă acesta este cumpărat dintr-un magazin fizic sau online. Strategia JYSK este de a pune clientul pe primul loc, de aceea am implementat o nouă regulă de retur și schimbare de produs. 

Dacă te răzgândești în privința unui produs, la JYSK îl poți returna sau schimba cu ușurință, atât timp cât ai dovada achiziției (bon sau factură).  

Asigurăm restituirea contravalorii produselor returnate pe un Card Cadou JYSK sau schimbarea produselor, atâta timp cât acestea sunt însoțite de bonul sau factura de cumpărături, fără a impune o limită de timp pentru retur. Această politică se aplică atât pentru produsele achiziționate din magazinele fizice, cât și pentru cele achiziționate online. Doar în cazul returului unui produs neutilizat, în ambalaj original, însoțit de bonul fiscal original din momentul achiziției, clientul poate opta pentru rambursarea banilor în numerar.

Dacă returnezi un produs care este deteriorat sau folosit astfel încât valoarea lui a fost redusă, ne rezervăm dreptul de a-ți restitui doar o parte din prețul produsului la momentul achiziției. Evaluarea va fi efectuata de angajații JYSK. Tu vei suporta costurile transportului de returnare.

Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură) și un act de identitate valabil. (JYSK România SRL este înscrisă în registrul de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal sub numărul 31434)

În plus, oferim posibilitatea testării saltelelor din gama GOLD pe o perioadă de 100 de zile. Poți citi aici mai multe despre saltelele GOLD. 

Citește Politica noastră de retur aici.

CUM SĂ RETURNEZI UN PRODUS ACHIZIȚIONAT DE PE JYSK.RO SAU DINTR-UN MAGAZIN JYSK

Poți schimba sau returna produsul dorit într-unul dintre magazinele noastre din România pentru a evita costul de transport. Adu produsul într-unul dintre magazinele fizice JYSK, însoțit de dovada achiziției, dacă este posibil în ambalajul original. Nu uita să iei cu tine factura sau bonul fiscal care atestă achiziționarea produsului și un act de identitate valabil. Dacă vrei ca JYSK să preia produsele de la tine, poți contacta Serviciul Clienți. În acest caz, costul de transport va fi suportat de către tine.  

* returul pe perioada nelimitată nu înglobează produsele cu defecte, care sunt acoperite de garanția legală.