Garanția Produselor

Garanția legală privind conformitatea produselor este acordată de JYSK Romania SRL în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute în certificatul de garanție care însoțește produsul livrat. Perioada de garanție este calculată de la data achiziționării produselor de către Cumpărător, specificată pe bonul fiscal, și se acordă doar în baza exemplarului original al bonului fiscal.

Cumpărătorul are obligația să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să conserve produsele în conformitate cu prescripțiile date de producător. Vânzătorul nu răspunde pentru defecțiunile apărute ca urmare a nerespectării acestor prescripții de către Cumpărător. Repararea sau recondiționarea produselor defectate datorită cauzelor de mai sus va fi suportată de către Cumpărător.

Garanția nu se aplică nici unui produs sau parți din produs care a făcut obiectul unui accident, modificare, abuz sau utilizare greșita.

Pentru anumite articole se acordă garanție comercială extinsă. Perioada garanției extinse va fi specificată pe bonul de casă, și include perioada garanției legale. Detalii despre condițiile de acordare a garanției comerciale extinse sunt prevăzute în brîșura de garanție extinsă care însoțește produsul livrat.

Nu se acordă garanție comercială persoanelor juridice.

Condiții generale de acordare a garanției pentru produsele achiziționate din magazinele JYSK

Condiții generale de acordare a garanției pentru saltelele JYSK

Condiții generale de acordare a garanției pentru pernele și pilotele JYSK