Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Condiții generale de acordare a garanției pentru saltelele JYSK

In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, precum si ale Ordonantei nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, prezentele conditii aferente garantiilor oferite produselor JYSK se aplica doar consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care cumpara, dobandesc, utilizeaza ori consuma produse in afara activitatii lor profesionale sau comerciale.

JYSK ofera aceste garantii pentru un produs destinat a fi folosit in conditii normale si in regim obisnuit. Garantia este acordata in vederea repararii sau inlocuirii fara alte costuri din partea clientului, daca produsul in cauza are un defect de fabricatie sau de material , iar returnarea sumei catre client va avea loc doar daca produsul nu mai poate fi remediat sau inlocuit.

Valabilitatea termenului de garantie incepe odata cu momentul achizitionarii produsului.

Garantia generala este de 2 ani pentru mobilier, textile si accesorii. In cazul in care anumite produse au un alt termen de garantie, acesta va fi specificat separat in Garantia Specifica .

Conditiile in care garantia nu poate fi acordata :

Uzura normala a produsului, tinandu-se cont de durata sa de viata

Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii neadecvate, curatarea cu produse improprii cat si erori de montaj

Folosirea produsului in regim profesional, in locuri cu public

Interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate ( taiere, gaurire, vopsire, lipire etc )

Produsele cumparate cu discount de mostra sau produs cu mici defectiuni, beneficiaza de o garantie de 6 luni. Durata medie de utilizare pentru aceste produse este de 6 luni

Garantia se aplica partilor componente ale produsului reparate sau materialelor inlocuite in timpul perioadei de garantie ramase, incepand de la data achizitiei produsului initial. Componenta inlocuita nu prelungeste garantia produsului. Perioada necesara reparatiei prelungeste perioada de garantie ramasa.

Durata medie de utilizare a produsului este specificata in bonul/facture cu care acesta este achizitionat, sau in garantia specifica a produsului. In cazul in care durata medie de utilizare nu este specificata pe bon / factura, aceasta durata este de 2 ani.

Dispozitii legale :

Drepturile consumatorului sunt  prevazute de  O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor  cu modificarile si completarile ulterioare si  O.U.G. nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata si nu sunt afectate prin prezenta garantie comerciala oferita.

Modalitati de asigurare a garantiei:

In cazul lipsei conformitatii produsului, constatate in perioada de garantie, aveti dreptul de a solicita societatii noastre in primul rand repararea produsului, sau inlocuirea acestuia, ori reducerea corespunzatoare a pretului, sau restituirea contravalorii produsului.

  • In cazul lipsei conformitatii inauntrul termenului de garantie, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Orice reparare sau inlocuire se va realiza fara niciun invonvenient semnificativ pentru cumparator.
  • In cadrul termenului de garantie repararea sau inlocuirea produsului se va face intr-o perioada de cel mult 15 zile calendaristice de la data prezentarii produsului  la unitatea service autorizata.

 Eventualele sesizari sau reclamatii vor fi facute  la adresa: Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București  sau la nr. de telefon +40723 115 975    sau   @  serviciuclienti@jysk.com

Garantia nu se aplica in cazul revanzarii produselor sau utilizarii acestora in scop profesional

Pentru a beneficia de garantia JYSK, trebuie sa prezentati bonul de casa sau factura fiscala aferenta  produsului cumparat !

Garantia Specifica pentru Saltelele JYSK

Felicitări pentru noua saltea de la JYSK!

Acest document vă informează despre garanţia extinsă oferită de JYSK pentru o selecţie variată de saltele. De asemenea, acest document vă oferă informaţii referitoare la întreţinerea saltelei. Este important să respectaţi sfaturile următoare pentru a beneficia de durabilitate şi confort maxim.

Reţineţi că această garanţie este valabilă doar dacă salteaua este utilizată în scopul pentru care a fost creată, în condiţii normale de utilizare. În plus, trebuie urmate sfaturile de mai jos privind întreţinerea saltelei.

Bonul este ataşat la prezentul document. Pe bon se precizează dacă salteaua dvs. este acoperită de garanţia extinsă prezentată mai jos. În cazul unei reclamaţii, trebuie să faceţi dovada achiziţionării în conformitate cu legea naţională.

Pentru dovada achiziției, este obligatorie prezentarea bonului de casă sau a facturii fiscale. Garanția nu se aplică în cazul revânzării produselor sau utilizării în scop profesional!

Această garanție se referă la:

1.                Arcurile din saltelele cu arcuri (ruptură)

2.                Defecte la structura internă

3.                Pierderea formei peste 20% (în cazul saltelelor cu spumă)

Produse excluse (pentru care garanția este de 2 ani):

1.                Picioare pentru saltele

2.                Saltele gonflabile

3.                Saltele pentru canapele extensibile, sau saltele pliante

4.                Protecțiile pentru saltele

5.                Protecțiile pentru saltele pentru copii și bebeluși

JYSK oferă o garanţie extinsă pentru o selecţie variată de saltele:

Produse din categoria PLUS:

Se oferă o garanţie extinsă de 15 ani pentru saltelele cu cadru din categoria PLUS, saltelele cu arcuri din categoria PLUS, paturile continentale din categoria PLUS şi paturile reglabile din categoria PLUS. Garanţia extinsă acoperă defectele cauzate de materialele din interior sau de procesul de producţie. Sunt acoperite defectele de la nivelul cadrului, somierei şi arcurilor de metal.

Produse din categoria GOLD:

Se oferă o garanţie extinsă de 25 de ani pentru saltelele cu cadru din categoria GOLD, saltelele cu arcuri din categoria GOLD, paturile continentale din categoria GOLD şi paturile reglabile din categoria GOLD. Garanţia extinsă acoperă defectele cauzate de materialele din interior sau de procesul de producţie. Sunt acoperite defectele de la nivelul cadrului, somierei şi arcurilor de metal.

Pentru saltelele cu spumă din categoria GOLD, garantăm că forma saltelei se va păstra şi că utilizarea normală nu va presa spuma. Dacă înălţimea părţii centrale se lasă cu peste 20%, salteaua va fi acoperită de garanţie. Modificarea înălţimii se poate constata folosind o nivelă cu bulă de aer şi o ruletă, care să măsoare diferenţa dintre centru şi părţile laterale.

Pentru ca garanţia să poată fi aplicată în cazul produselor menţionate mai sus, este necesar să se fi folosit pe toată durata utilizării o protecţie pentru saltea ori o saltea superioară adecvată. De asemenea, este necesar ca salteaua să fi fost aspirată la intervale regulate.

Husa saltelei beneficiază de garanție de 2 ani.

Întreţinerea noii saltele:

Urmaţi sfaturile de mai jos privind întreţinerea saltelei nu doar pentru a vi se putea aplica garanţia, ci şi din motive de igienă, pentru a evita praful şi murdăria din interiorul saltelei. Când spălaţi husa de saltea detaşabilă, nu uitaţi să respectaţi instrucţiunile de spălare şi să închideţi fermoarele.

Întreţinerea saltelelor cu cadru:

Salteaua cu cadru trebuie rotită pe orizontală de 3–4 ori pe an. În acest fel, stratul de căptușeală/spumă nu se va lăsa şi nu va lua forma corpului dvs. Salteaua cu cadru include de obicei o saltea superioară pentru protecţie şi confort sporit. Salteaua superioară cu două feţe trebuie întoarsă de 3–4 ori pe an; atât de pe o parte pe cealaltă cât și de la un capăt la celălalt.

Întreţinerea saltelelor cu arcuri:

Salteaua cu arcuri trebuie întoarsă de 3–4 ori pe an, cu partea superioară către partea inferioară (doar pentru saltelele cu două feţe) și de la un capăt la celălalt, pentru a preveni uzura excesivă a aceloraşi regiuni. În acest fel, stratul de protecţie/spumă nu se va lăsa şi nu va lua forma corpului dvs. Saltelele cu arcuri trebuie aşezate pe o bază ventilată pentru a permite evacuarea condensului; cum ar fi o somieră cu stinghii într-un cadru de pat.

Întreţinerea saltelelor cu spumă şi latex:

Salteaua cu spumă sau latex trebuie întoarsă de 3–4 ori pe an, atât cu partea superioară către partea inferioară (doar pentru saltelele cu două feţe), cât şi de la un capăt la celălalt, pentru a preveni uzura excesivă a aceloraşi regiuni. În acest fel, stratul de protecţie/spumă nu se va lăsa şi nu va lua forma corpului dvs. Saltelele cu spumă trebuie aşezate pe o bază ventilată pentru a permite evacuarea condensului; cum ar fi o somieră cu stinghii într-un cadru de pat.

De asemenea, reţineţi următoarele:

•                 Dacă reparaţia sau înlocuirea cu o saltea identică nu este posibilă, JYSK vă va oferi articolul cel mai asemănător cu putinţă conform evaluării noastre. Putem să vă oferim rambursare parţială. Suma rambursată depinde de perioada de garanţie rămasă şi de alţi factori relevanţi.

•                 Oferim o garanţie extinsă pentru majoritatea saltelelor noastre, însă recomandăm înlocuirea saltelei după 10–12 ani din motive igienice.

•                 Salteaua absoarbe o mare cantitate de umezeală pe timpul nopţii. Este important să păstraţi dormitorul aerisit şi ventilat.

•                 Garanţia nu acoperă uzura normală, tăieturile sau zgârieturile, deteriorările cauzate de accidente sau de impactul obiectelor înconjurătoare. Garanția nu se aplică în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucțiunile de folosire și întreținere, dacă se constată deteriorarea produsului în urma folosirii de substanțe corozive, sau dacă produsul a fost așezat sau folosit într-un mediu cu umiditate crescută sau în aer liber.

•                 Unele saltele sunt comprimate, vidate şi/sau rulate pentru a facilita transportul la domiciliu. Ca urmare a presiunii de comprimare şi rulare, pot trece 2-3 zile până când salteaua va reveni la dimensiunea normală. Salteaua poate fi totuşi utilizată imediat după ce a fost despachetată.

•                 Spuma şi materialul textil pot avea un miros cauzat de împachetarea etanşă, care ar trebui să dispară la scurtă vreme după utilizarea saltelei. Aerisirea, aspirarea şi presarea aerului în afara saltelei vor contribui la eliminarea mirosului.

•                 Este posibil ca produsele noi să aibă un miros ciudat. Mirosul este total inofensiv şi va dispărea după despachetarea şi utilizarea produsului.

•                 Spuma cu memorie reacţionează la modificările de temperatură, prin urmare, este posibil să simţiţi o diferenţă de la iarnă la vară, în funcţie de temperatura din cameră. Acesta nu este un defect al produsului.

•                 Reţineţi că este posibil să fie necesară o lună şi jumătate ca să vă obişnuiţi cu o saltea nouă.

Modalități de asigurare a garanției:

În cazul lipsei conformității produsului constatate în perioada de garanție, aveți dreptul de a solicita societății noastre în primul rând repararea produsului, sau înlocuirea acestuia, ori reducerea corespunzatoare a prețului, sau restituirea contravalorii produsului.

•                 În cazul lipsei conformității înăuntrul termenului de garanție, cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau înlocuirea acestuia, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată. Orice reparare sau înlocuire se va realiza fără niciun invonvenient semnificativ pentru cumpărător.

•                 În cadrul termenului de garanție repararea sau înlocuirea produsului se va face într-o perioadă de cel mult 15 zile calendaristice de la data prezentării produsului la unitatea service autorizată.

•                 Termenul de rezolvare a reclamațiilor este de maxim 15 zile.

Eventualele sesizări sau reclamații vor fi făcute  la adresa de e-mail serviciuclienti@jysk.com sau la nr. de telefon 0723 115 975.

Cumpărătorul declară că acceptă toate clauzele din prezentul certificat și că va respecta în întregime instrucțiunile de utilizare a produsului. Confirm că am primit produsul în perfectă stare de funcționare împreună cu accesoriile sale (după caz),  ghidul de utilizare, întreținere, instalare,  și am luat la cunoștință că prezentul certificat de garanție este valabil numai însoțit de bon fiscal sau factura de achiziție și chitanța.

Prezenta garanție nu afectează drepturile dumneavoastră legale.