Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Condiții generale de acordare a garanției pentru produsele achiziționate din magazinele JYSK

In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, precum si ale Ordonantei nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, prezentele conditii aferente garantiilor oferite produselor JYSK se aplica doar consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care cumpara, dobandesc, utilizeaza ori consuma produse in afara activitatii lor profesionale sau comerciale.

Drepturile consumatorului sunt  prevazute de  O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor  cu modificarile si completarile ulterioare si O.U.G. nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata si nu sunt afectate prin garantia comerciala oferita.

JYSK ofera aceste garantii pentru un produs destinat a fi folosit in conditii normale si in regim obisnuit. Garantia este acordata in vederea repararii sau inlocuirii fara alte costuri din partea clientului, daca produsul in cauza are un defect de fabricatie sau de material , iar returnarea sumei catre client va avea loc doar daca produsul nu mai poate fi remediat sau inlocuit.

Valabilitatea termenului de garantie incepe odata cu momentul achizitionarii produsului.

Garantia generala este de 2 ani pentru mobilier, textile si accesorii. In cazul in care anumite produse au un alt termen de garantie, acesta va fi specificat separat in Garantia Specifica .

Conditiile in care garantia nu poate fi acordata :

  • Uzura normala a produsului, tinandu-se cont de durata sa de viata
  • Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii neadecvate, curatarea cu produse improprii cat si erori de montaj
  • Folosirea produsului in regim profesional, in locuri cu public
  • Interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate ( taiere, gaurire, vopsire, lipire etc )
  • Neprezentarea certificatului de garantie, stampilat si cu rubricile completate sau a documentului de cumparare (bon fiscal, factura fiscala) sau prezentarea documentelor in stare ilizibila sau deteriorate, atunci cand se solicita o reparatie in garantie.

Produsele cumparate cu discount de mostra sau produs cu mici defectiuni , beneficiaza de o garantie de 6 luni. Durata medie de utilizare pentru aceste produse este de 6 luni.

In cazul  in care retinerea produselor in atelier/service pentru reparatii in cadrul termenului de garantie, depaseste 10% din totalul termenului de garantie, distribuitorul autorizat se obliga, la cererea cumparatorului, sa inlocuiasca produsele sau sa restituie contravaloarea acestora.

Garantia se aplica partilor componente ale produsului reparate sau materialelor inlocuite in timpul perioadei de garantie ramase, incepand de la data achizitiei produsului initial. Componenta inlocuita nu prelungeste garantia produsului. Perioada necesara reparatiei prelungeste perioada de garantie ramasa.

Durata medie de utilizare a produsului este specificata in bonul/factura cu care acesta este achizitionat, sau in garantia specifica a produsului.

Pentru produsele la care durata medie de utilizare nu este specificata pe bon / factura, aceasta durata este de 2 ani.

Dispozitii legale :

JYSK se angajeaza sa garanteze conformitatea bunurilor achizitionate precum si eventualele vicii ascunse conform :

O.U.G. nr. 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Modalitati de asigurare a garantiei:

In cazul lipsei conformitatii produsului, constatate in perioada de garantie, aveti dreptul de a solicita societatii noastre in primul rand repararea produsului, sau inlocuirea acestuia, ori reducerea corespunzatoare a pretului, sau restituirea contravalorii produsului.

  • In cazul lipsei conformitatii inauntrul termenului de garantie, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Orice reparare sau inlocuire se va realiza fara niciun invonvenient semnificativ pentru cumparator.
  • In cadrul termenului de garantie repararea sau inlocuirea produsului se va face intr-o perioada de cel mult 15 zile calendaristice de la data prezentarii produsului  la unitatea service autorizata.

       Eventualele sesizari sau reclamatii vor fi facute  la adresa Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București sau la telefon +40723 115 975.

Garantia nu se aplica in cazul revanzarii produselor sau utilizarii acestora in scop profesional

Pentru a beneficia de garantia JYSK, trebuie sa prezentati bonul de casa sau factura fiscala aferenta  produsului cumparat !

Instructiuni generale de intretinere pentru produsele JYSK :

Pentru Saltele :

  • Nu se spala si nu se calca
  • Se curata cu sampon pentru tapiterie
  • Nu se curata cu inalbitor
  • Nu se usuca folosind uscatorul electric

In cazul saltelelor presate sau rulate, ele isi vor recapata forma in 2-3 zile dupa ce sunt desfacute din ambalajul original. De asemenea saltelele noi pot avea un anumit miros , numit “ miros de fabrica “ datorita faptului ca au stat in ambalaje sigilate si nearisite. Acest miros va dispare in cateva zile. Este indicat sa lasati salteaua la aerisit cateva ore inainte de folosire

Pentru Lemn :

  • Se sterge cu o carpa inmuiata in apa sau solutie de curatat geamuri
  • Se sterge apoi cu o carpa curata
  • Petele pot fi indepartate cu o radiera, smirghel fin, detergent de vase sau diluant , dupa caz

Pentru Sticla :

  • Se sterge cu o carpa inmuiata in detergent diluat
  • Se sterge apoi cu o carpa uscata

Pentru PAL sau MDF :

  • Se sterge cu o carpa inmuiata in detergent diluat
  • Se sterge apoi cu o carpa uscata

Pentru plastic :

  • Se sterge cu o carpa inmuiata in apa sau intr-un detergent care nu contine particule abrazive
  • Se sterge apoi cu o carpa uscata

Canapele din piele naturala sau sintetica :

  • Se aspira si se sterge cu o carpa umeda
  • Nu se expun un timp indelungat la lumina soarelui
  • Petele minore se pot indeparta cu un burete inmuiat in apa si solutie diluata de sapun