In JYSK puteți găsi orice pentru casa dumneavoastră. Dacă aveți întrebări despre gama noastră de produse suntem bucuroși să vă ajutăm. Dacă nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Garanția generala este de 2 ani pentru mobilier, textile, accesorii etc. În cazul în care anumite produse au un alt termen de garanție, acesta va fi specificat separat în Garanția Specifică .
Garanția comercială poate să difere, în funcție de produsul achiziționat, de cea legală. Detalii despre condițiile de acordare și perioada garanției comerciale sunt prevăzute în certificatul de garanție care insoțește produsul livrat.
Nu se acordă garanție pentru achizițiile efectuate pe persoană juridică.
Garanția se acordă doar in urma prezentării documentului de cumpărare (bon fiscal, factură fiscală).
Mai multe informații puteți citi aici:
Condiții generale de acordare a garanției pentru produsele achiziționate din magazinele JYSK
Condiții generale de acordare a garanției pentru saltelele JYSK
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK avem o gamă variată de perne la preţuri diferite pentru a satisface nevoile clienţilor.
Este la fel de important să alegeți perna perfectă ca şi alegerea unei saltele perfecte. Perna dumneavoastră este foarte importantă pentru calitatea somnului. Este important să alegeţi perna care se potriveşte nevoilor dumneavoastră.
Cum sa alegi perna potrivita.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK avem o gama variată de plăpumi la preţuri diferite pentru a satisface nevoile diferite ale clienţilor noştri.
Somnul este esenţial pentru a avea energie şi pentru starea de spirit de a doua zi. Alegerea unei plăpumi este la fel de importantă ca şi alegerea saltelei. De aceea este o idee bună să testați toate opţiunile.
Cum alegi dimensiunea potrivita pentru plapuma.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK avem o gama variată de saltele la preţuri diferite pentru a satisface nevoile diferite ale clienţilor noştri.
Alegeţi salteaua corectă pentru a putea beneficia de un somn bun în fiecare noapte, este o investiţie importantă pe care o puteţi face pentru dumneavoastră şi familia dumneavoastră.
Alege salteaua potrivita.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
În mod normal este nevoie de câteva săptămâni pentru a vă obişnui cu salteaua nouă, dar pentru a fi sigur de achiziţia făcută, puteţi încerca salteaua 100 de nopţi. Ȋn cazul în care nu sunteţi mulţumit 100% de ea, vi-o schimbăm cu zâmbetul pe buze.
Dacă doriţi să returnaţi salteaua GOLD, vă rugăm să aduceţi produsul şi factura la magazin şi vă puteţi alege o altă saltea. Este uşor - vă rugăm ca salteaua schimbată să fie curată şi în stare bună.
Informatii despre testarea saltelelor din gama GOLD.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Stimați clienți, având în vedere volumul mare de comenzi, livrarea acestora se va face cu întarziere. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de aceste intazieri și va asigurăm că depunem eforturi pentru îmbunătățirea serviciilor de livrare. Vă mulțumim!
JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București
RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013