Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Descoperă noua noastră colecție de textile și obiecte decorative. REDUCERI de până la 50%.

Vezi ofertele

Transport si livrare

Dacă aveți întrebări despre serviciul nostru de transport suntem bucuroși să vă ajutăm. Dacă nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră vă rugăm contactați echipa Relații Clienți. , plain_text

General

Raspuns

JYSK livrează comenzile online oriunde în România.
Taxa de transport pentru comenzile online este calculată în funcţie de categoria/greutatea produsului comandat la care se adaugă costul de km suplimentari (dacă este cazul).
Toate aceste costuri sunt afişate imediat ce au fost adăugate produsele în coşul de cumpărături şi aţi completat adresa de livrare.

In cazul in care achizitia se face intr-un magazin fizic, costul transportului vi se comunica in cadrul magazinului. Serviciul de transport se face pana in fata blocului/casei (nu se ofera serviciu de manipulare, urcare la etaj).

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

JYSK poate livra produsele în maxim 30 de zile de la data achiziţiei.
Termenul de livrare pentru comenzile online este între 6 - 10 zile lucrătoare.
În ziua livrării veţi primi un SMS din partea firmei de curierat şi de asemenea veţi fi contactat telefonic cu aproximativ o ora înainte de livrare.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Dacă JYSK a livrat din greşeală un alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
JYSK va acoperii toate costurile de livrare.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Da, poți sa comanzi online un produs și să îl ridici din magazin. Noi numim asta "rezervă online - ridică din magazin". Găsește produsul pe JYSK.ro dați click pe “Rezervă online și ridică din magazin”.
Comanda este rezervată din momentul în care aţi primit confirmarea de ridicare a comenzii, până a doua zi. 
Când magazinul a pregătit comanda dumneavoastră pentru a fi ridicată, veți primi un e-mail şi un SMS.
Vă rugăm să aveți în vedere că unele produse pot fi achiziționate doar din magazin, în timp ce altele sunt disponibile doar online cu livrare la domiciliu.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti