Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
25.04.2025
zadovoljni
zadovoljni
Nume: Franja
Scris pe JYSK.si
22.04.2025
Leider defekt
Leider musste ich beim Auspacken feststellen, dass die innere Schicht der langen Seitenteile mittig gebrochen waren. Ich habe diese nun mit Klebeband gekittet und hoffe, dass es trotzdem gegen eindringendes Wasser schützt.
Nume: Frederike
Scris pe JYSK.de
15.04.2025
Bardzo ładna i porządna skrzynia na poduchy ogrodowe
Skrzynia prezentuje się naprawdę bardzo ładnie, a co najważniejsze można bezpiecznie przechować w niej poduchy ogrodowe nawet te dużych rozmiarów, dodatkowo chroni je przed deszczem, na czym najbardziej nam zależało. Prosta w montażu i bardzo pakowna, zdecydowanie polecam jej zakup.
Nume: Amanda
Scris pe JYSK.pl
11.04.2025
Duża ładny kolor
Niestety oddaliśmy skrzynię, bo jak wiatr zawieje się otwiera. Trzeba też powiedzieć, że on nie może być postawiona z dotykiem do ściany, ponieważ klapka jest większa, czyli odstaje z przodu i z tył i musi stać ok. 10 cm od ściany. Dlatego też ją otwiera wiatr bo z przodu też odstaje. Nie polecam.
Nume: Marzena
Scris pe JYSK.pl
16.03.2025
STYR UNNA!
Om du ikke vil kjøpe nye puter hver sesong ville jeg ha styrt unna dette produktet. Putene blir våte, full av muggel og helt ødelagt etter å ha vært i kassen.
Jysk fraskriver seg ansvar ved å si at "putekassen ikke er vanntett", men det opplyses det verken om i butikken eller på nettstedet. Opplysningen om at putekasssen ikke er vanntett står på side 3 i brosjyren SOM FØLGER MED PUTEKASSEN - altså en får ikke vite at kassen ikke er vanntett før den er kjøpt og forseglingen åpnet. Dermed får en heller ikke bytte kassen...
Til den prisen forventes det faktisk en kasse som beskytter putene. Det ble en dyr opplevelse for vår del. Først investering i en dyr putekasse, for så å måtte kjøpe nye puter fordi de ble ødelagt oppi kassen.
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!