Pernă SYLARVE cârlionți 45x45 bej
Unitate de stoc: 6840096Info produs
Specificații
Husă | |
Material | 63% acril/25% poliester/12% lână |
Căptuşeală | 100% poliester (microfibră) |
Spălare | 30°C spălare ușoară |
Înălbire | Nu înălbiţi |
Centrifugare | Nu se usucă la mașină |
Călcare | A nu se călca |
Curăţare chimică | Nu curăţaţi chimic |
Instrucțiuni | Spălați întotdeauna cu rufe de culori asemănătoare, Asigurați-vă că închideți fermoarul înainte de spălare |
Greutate | 65 g/m². |
Metoda de colorare | Vopsire |
Caracteristică | Cu fermoar |
Culoare | Bej |
Pernă | |
Umplutură | 100% poliester |
Greutatea umpluturii | 400 g |
Dimensiune | Lățime: 45 cm, Lungime: 45 cm |
General | |
Certificare ecologică și sanitară | Produsele care poartă eticheta Global Recycled Standard (GRS) sunt verificate pentru a conține materiale reciclate prin definiția ISO a reciclării. Materialele utilizate pentru produsele etichetate GRS sunt, de asemenea, urmărite pe parcursul întregului proces de fabricație pentru a se asigura conformitatea cu practicile sociale și de mediu și restricțiile chimice. Eticheta STANDARD 100 by OEKO-TEX® este atribuită produselor textile care nu conțin niveluri dăunătoare de substanțe chimice. |
Review-uri
dekorační polštář
polštáře jsem si koupila již k zakoupenému přehozu,který je ze stejného materiálu, pravda je, že látka není až tak pevná,ale mám potah již půl roku a po několika praní a drží,ale lehce se může vytáhnout očko prstýnkem ažd..,,tak opatrnost je na místě..,ale dá se to spravit si myslím zašitím,či vtáhnutím očka zpět.
Går i stykker
Har haft dem i sofa i 2 måneder, og nu begynder stoffet at gå fra hinanden, fordi det er så tynd og porøs. Kan ikke anbefales, hvis de skal bruges som en god pude at sidde ved i sofa.
Kangas repeytyy käytössä
Muuten kaunis tyyny, mutta kangas alkaa nopeasti ratketa ompeleistaan ja ns. purkautumaan.
Myk
Kjøpte først to stykker men trengte fort flere. Veldig myke, fin farge og god tekstur på trekket.
Loš kvalitet
Posle 5 od kupovine su počeli da se cepaju i razvlače. Jako loš kvalitet.
Livrare
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 5 - 7 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!