Regulament campanie Zilele familiei
26 - 31 decembrie 2024
I. Organizator
I.1 Organizatorul campaniei publicitare este JYSK Romania SRL, societate romana, cu sediul in Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/15662/2013, cod unic de inregistrare fiscala RO18107744, reprezentata prin Director General, Bratu Alexandru.
II. Durata campaniei publicitare
II.1 Campania publicitara “Zilele familiei” va avea loc in perioada 26 - 31 decembrie 2024.
II. 2 Campania publicitara va fi organizata si desfasurata in magazinele fizice JYSK
III. Descrierea campaniei
Între 26 - 31 decembrie 2024 clientii pot primi 10% reducere suplimentară la cumpărăturile efectuate în magazinele JYSK dacă vin însoțiți de familie sau prieteni. *Reducerea se aplică la casa de marcat. Reducerea se aplică și articolelor deja reduse. Campanie valabilă doar în magazinele fizice JYSK.
Reducerea nu se aplică pentru rezervări și comenzi realizate înainte de 26.12.2024. Reducerea se acordă tuturor articolelor, inclusiv celor care se află în promoție și celor din categoria ZILNIC PREȚ MIC și nu se cumulează cu alte campanii.
IV.1. Participarea la campania “Zilele familiei” între 26 - 31 decembrie 2024 implica obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.
V. Modalitatea de Desfasurare
În cadrul acestei campanii, clienții care fac cumpărături în perioada 26 - 31 decembrie 2024 in magazinele JYSK, pot primi 10% reducere suplimentară la toate articolele. Reducerea este valabilă și pentru articolele deja reduse și cele din categoria ZILNIC PREȚ MIC.
LandingPage – clienții vor putea citi mai multe informații despre campanie pe www.jysk.ro/zilele-familiei, iar regulamentul poate fi consultat aici.
VI. Dispozitii finale
VI.1. Prin participarea la campania “Zilele familiei” participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.
VI.3. In cazul in care organizarea campaniei publicitare este impiedicata de evenimente de forta majora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, încheierea, prelungirea sau amânarea campaniei publicitare.