Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

REDUCERI de până la 50% la tot mobilierul de interior. LIVRARE GRATUITĂ pentru comenzile ONLINE. 

Vezi ofertele

Întrebări legate de comenzile dumneavoastră

Suntem bucuroși sa va ajutăm cu toate solicitările ce au legătura cu comanda dumneavoastră, optiuni de plata, Click & Collect (rezervare online cu ridicare din magazin), cum sa va anulați sau sa va modificați comanda. Daca nu găsiți mai jos răspuns la întrebarea dumneavoastră va rugam contactați echipa Relații Clienti., plain_text

Schimbare sau anulare comanda

Raspuns

Dacă aţi făcut achiziţia in magazin:

  • Dacă doriţi să modificaţi comanda, vă rugăm să contactaţi magazinul în care aţi făcut comanda.
Dacă aţi făcut achiziţia online:
  • Nu este posibil să adaugaţi produse la o comandă finalizată deja, contactati departamentul de Relaţii Clienţi JYSK pentru a anula comanda iniţială iar dvs. să plasaţi o nouă comandă ce va include toate produsele dorite.
  • Este posibil să renunţaţi la unul dintre produse, depinde insă de statusul de procesare al comenzii.
  • Daca doriţi să modificaţi o comandă vă rugăm să contactaţi departamentul de Relatii Clienti JYSK la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Pentru anularea unei comenzi online sau efectuate in magazin va rugam contactati Relații Clienţi JYSK la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com. Inainte de a contacta Relații Clienţi JYSK va rugam sa aveti la indemana datele comenzii necesare identificarii ei.
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

JYSK poate livra produsele in maxim 30 de zile de la data achiziţiei.
Comanda online este livrată prin firma de curierat in termen de 6 - 10 zile lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat vă va contacta cu aproximativ 1 oră înainte de livrare.
Comenzile efectuate in magazin ajung in magazin in termen de maxim 30 de zile. Termenul este mentionat si pe nota de comanda primita de la magazin. In momentul in care produsele dvs ajung sunteti contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveti termen 7 zile pentru ridicarea comenzii.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Dacă nu aţi primit factura pe email, este posibil ca email-ul primit să fie detectat ca şi spam/junk.
Vă rugăm să verificaţi în spam/junk. Dacă email-ul este în acest folder vă rugăm să îl marcheţi ca şi “not spam/junk”
O dată marcat veţi primi email-ul în inbox.
Dacă nu regăsiţi factură,va rugăm să contactaţi JYSK Serviciul Clienţi.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Dacă nu aţi primit confirmarea de plasare a comenzii, este posibil ca e-mail-ul primit să fie detectat ca şi spam/junk.
Va rugăm să verificaţi în spam/junk. Dacă confirmarea comenzii este în acest folder va rugăm sa îl marcaţi ca şi “not spam/junk” 
O dată marcat îl veţi primi în inbox. 
Dacă nu regasiţi confirmarea comenzii, vă rugăm să contactaţi JYSK Serviciul Clienţi. 
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Rezervare comanda - Click and collect

Raspuns

Comanda dumneavoastră este rezervată din momentul în care aţi primit confirmarea că este pregătită, până a doua zi la inchiderea magazinului. Programul magazinului il regasiti aici.
În momentul în care comanda este pregătită pentru a fi ridicată, veţi primi o notificare pe e-mail şi SMS.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

Dacă nu aţi fost contactat de către magazin intr-o ora de la efectuarea rezervării, vă rugăm să contactaţi magazinul, să vă asiguraţi că rezervarea click & collect a fost pregătită pentru dvs.
Datele de contact ale magazinelor le regăsiţi aici.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Plata

Raspuns

Când plasaţi comanda şi optaţi pentru plata online, suma aferentă plăţii comenzii JYSK este blocată.
Când comandă dvs. este livrată din depozitul nostru, valoarea plăţii online va fi retrasă din contul dvs.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Raspuns

JYSK acceptă pentru plata online următoarele carduri:
Visa
Mastercard

De asemenea în magazinul online acceptăm si plata in rate prin: AlphaCard, BRD și BRD Finance, Star Card, CardAvantaj, Optimo Card. Mai multe informații aici.
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti