Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

LIVRARE GRATUITĂ pentru toate comenzile online | Indiferent de valoarea comenzii 

 

Transport si livrare

Dacă aveți întrebări despre serviciul nostru de transport suntem bucuroși să vă ajutăm. Dacă nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră vă rugăm contactați echipa Relații Clienți.

General

Am primit un produs greşit 

+

Dacă JYSK a livrat din greşeală un alt produs decât cel comandat de dumneavoastră, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
JYSK va acoperii toate costurile de livrare.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Care este valoarea transportului?

+
JYSK livrează comenzile online oriunde în România.
Taxa de transport pentru comenzile online este calculată în funcţie de categoria/greutatea produsului comandat la care se adaugă costul de km suplimentari (dacă este cazul).
Toate aceste costuri sunt afişate imediat ce au fost adăugate produsele în coşul de cumpărături şi aţi completat adresa de livrare.

In cazul in care achizitia se face intr-un magazin fizic, costul transportului vi se comunica in cadrul magazinului. Serviciul de transport se face pana in fata blocului/casei (nu se ofera serviciu de manipulare, urcare la etaj).

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Când va fi livrată comanda?

+

JYSK poate livra produsele in maxim 30 de zile de la data achiziţiei.
Comanda facuta in magazin
Comanda facuta in magazin are termenul de livrare comunicat de catre colegi. Termenul maxim de livrare este mentionat pe bonul de comandă. In momentul in care produsele dvs ajung sunteti contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveti termen 7 zile pentru ridicarea comenzii.

 

Comanda online cu livrare la domiciliu
Termenul de livrare este de 5 - 7 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc)
In cazul comenzilor mici cu colete pana in 30 kg livrate prin Cargus, in ziua livrarii veti primi un SMS iar  reprezentantul firmei de curierat vă va contacta cu aproximativ 1 oră înainte de livrare.
In cazul comenzilor ce contin piese de mobilier sau saltele livrarea se face prin GW. Programarea livrarii se face telefonic inainte cu cel putin o zi.
Daca in ziua livrari nu sunteti la adresa se va percepe o taxa suplimentara pentru livrare (cca 50% din valoarea transportului initial)
Comenzile online se livreaza de luni - vineri  in intervalul 10.00 - 17.30 (nu se poate alege o ora de livrare).

 

Comanda online cu livrare la magazin

Termenul de livrare este de 6-14 zile lucratoare. In momentul in care comanda ajunge la magazin veti primi un SMS. Din acel moment aveti la dispozitie 7 zile pentru a ridica comanda.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Pot să comand online şi să plătesc în magazin?

+

Da, puteti comanda online un produs si ridica din magazin. Noi numim asta serviciu  "Rezervă online - ridică din magazin". Găsește produsul pe JYSK.ro dați click pe “Rezervă produsul și ridică-l din magazin dupa 30 de minute”.
Comanda este pregatita de ridicare in 30 de minute de la plasarea ei si veti primi un mail dar si SMS prin care sunteti anuntat de acest lucru. Aceasta este pastrata in magazin din momentul în care aţi primit confirmarea de ridicare a comenzii, până a doua zi. 
Vă rugăm să aveți în vedere că unele produse pot fi achiziționate doar din magazin, în timp ce altele sunt disponibile doar online cu livrare la domiciliu.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

CONTACT RELATII CLIENTI

Program relații clienți:
  • Luni – Vineri: 09:00 - 19:30 
  • Sâmbătă: 9:00 - 17:30
  • Duminică: 9:00 - 15:30
Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.