Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

15% REDUCERE SUPLIMENTARĂ pentru toate comenzile online

Transport si livrare

Dacă aveți întrebări despre serviciul nostru de transport suntem bucuroși să vă ajutăm. Dacă nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră vă rugăm contactați echipa Relații Clienți.

General

Care este valoarea transportului?

+
JYSK livrează comenzile online oriunde în România, excepție fac localitățile unde accesul se exclusiv face pe cale navigabilă.
Taxa de transport pentru comenzile online este calculată în funcţie de categoria/greutatea produsului comandat la care se adaugă costul de km suplimentari (dacă este cazul).
Toate aceste costuri sunt afişate imediat ce au fost adăugate produsele în coşul de cumpărături şi aţi completat adresa de livrare.

In cazul in care achizitia se face intr-un magazin fizic, costul transportului vi se comunica in cadrul magazinului. Serviciul de transport se achită in magazin si livrarea se face până în fața blocului/casei (nu se oferă serviciu de manipulare, urcare la etaj).

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Când va fi livrată comanda mea?

+

Comandă făcută în magazin
Comandă făcută în magazin are termenul de livrare de 3-5 săptămâni. Termenul maxim de livrare este menționat pe bonul de comandă. În momentul în care produsele dumneavoastră ajung, sunteți contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveți termen 7 zile pentru ridicarea comenzii.
 

Comandă online cu livrare la domiciliu
Termenul de livrare este de 4-6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) și 5-8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, în special mobilier, saltele sau alte articole voluminoase etc)
În cazul comenzilor mici cu colete până în 30 kg livrate prin Cargus, în ziua livrării veți primi un SMS iar  reprezentantul firmei de curierat vă va contacta cu aproximativ 1 oră înainte de livrare.
În cazul comenzilor ce conțin piese de mobilier sau saltele livrarea se face prin Gebruder Weiss. Programarea livrării se face telefonic înainte cu cel puțin o zi.
Dacă în ziua livrării nu sunteți la adresa se va percepe o taxa suplimentară pentru livrare (echivalentul a 50% din valoarea transportului inițial).
Comenzile online se livrează de luni-vineri  în intervalul 10:00-17:30 (nu se poate alege o oră de livrare).

 

Comandă online cu livrare la magazin
Termenul de livrare este de 6-14 zile lucrătoare. În momentul în care comanda ajunge la magazin veți primi un SMS și din acel moment aveți la dispoziție 7 zile pentru a o ridica.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Pot să comand online şi să plătesc în magazin?

+

Da, puteți rezerva sau comanda online un produs și ridica dintr-un magazin fizic. 


Click&Collect - Rezervă online și ridică din magazin
Cu Click&Collect puteți rezerva online produsele nostre și le puteți ridică din magazin. 
În maxim 30 de minute veți primi o notificare princare veți fi anunțatcă produsele sunt pregătite pentru a fi ridicate. Nu există nicio taxă suplimentară pentru acest serviciu.
Plata pentru articolele rezervate se va face în momentul în care le ridicați din magazin.  
Rezervarea poate fi ridicată din magazin în ziua primirii confirmării de ridicare sau în următoarele două zile lucrătoare din programul magazinului. 

Comandă online cu livrare la magazin
Majoritatea articolelor noastre pot fi comandate online cu livrare în magazin, iar valoarea minimă a coșului de cumpărături trebuie sa fie 250 RON.
Pentru acest tip de comandă se solicită plata online cu cardul în momentul înregistrării comenzii. 
Termenul de livrare este de 6-14 zile lucrătoare. 
În momentul în care comandă ajunge la magazin veți primi un SMS. Din acel moment aveți la dispoziție 7 zile pentru ridicarea acesteia.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

CONTACT RELATII CLIENTI

Program relații clienți:
  • Luni - Vineri : 09:00 - 19:30
  • Sâmbătă - Duminică: 09:00 - 17:30 

Departamentul relații clienți nu va prelua apeluri telefonice în 30 și 31 martie. Vă rugăm să ne contactați pe chat sau e-mail. Vă mulțumim!

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013

Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.