Întrebări legate de comenzile online 

Suntem bucuroși sa va ajutăm cu toate solicitările ce au legătura cu comanda dumneavoastră, optiuni de plata, Click & Collect (rezervare online cu ridicare din magazin), cum sa va anulați sau sa va modificați comanda. Daca nu găsiți mai jos răspuns la întrebarea dumneavoastră va rugam contactați echipa Relații Clienti.

Schimbare sau anulare comanda

Comandă online cu livrare la domiciliu
Puteți comandă online cu livrare la domiciliu.
Termenul de livrare este de 4-6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) și 5-10 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, în special mobilier, saltele sau alte articole voluminoase etc).
În cazul coletelor mici, până în 30 kg, livrate prin Cargus, în ziua livrării veți primi un SMS, iar  reprezentantul firmei de curierat vă va contacta cu aproximativ 1 oră înainte de livrare.
În cazul comenzilor ce conțin piese de mobilier sau saltele livrarea se face prin Gebruder Weiss. Programarea livrării se face cu cel puțin o zi înainte de livrare.
Dacă în ziua livrării nu sunteți la adresa se va percepe o taxă suplimentară pentru livrare (echivalentul a 50% din valoarea transportului inițial).
Comenzile online se livrează de luni-vineri  în intervalul 10:00-17:30 (nu se poate alege o oră de livrare).

Comandă online cu livrare la magazin
Termenul de livrare este de 6-14 zile lucrătoare. În momentul în care comandă ajunge la magazin veți primi un SMS. Din acel moment aveți la dispoziție 7 zile pentru a ridica comanda.

Comandă efectuată în magazin
Comanda făcută în magazin are termenul de livrare de 3-5 săptămâni. Termenul maxim de livrare este menționat pe bonul de comandă. În momentul în care produsele dumneavostră ajung la magazin, veți fi contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveți termen 7 zile pentru ridicarea comenzii.

Click&Collect - Rezervă online și ridică din magazin
Cu Click&Collect puteți rezerva online produsele noastre și le puteți ridica din magazin. În maxim 30 de minute veți primi o notificare care vă va anunța că produsele sunt gata pentru a fi ridicate. 
Nu există nicio taxă suplimentară pentru Click&Collect. Plătiți pentru articole în momentul în care le ridicați din magazin. 
Rezervarea dumneavoastră va fi reținută în ziua primirii confirmării de ridicare și în următoarele două zile lucrătoare ale magazinului. Programul magazinului il regasiti aici.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Comandă plasată în magazin  

Dacă ați plasat o comandă într-un magazin, vă rugăm să contactați magazinul sau Serviciul Clienți pentru a anula comanda. Dacă ați efectuat o plată în avans, vă rugăm să mergeți la magazin pentru a anula comanda și de asemenea să primiți înapoi plata avansului de la magazin. Nu este posibil să vă recuperați plata facută în avans fără a vă intoarce la magazin.   

  

Comandă plasată online  

Dacă doriți să anulați o comandă online plasată pe site-ul nostru, puteți contacta Serviciul Clienți sau completati formularul de retragere online pe care il găsiți aici . În funcție de statusul comenzii dumneavoastră, Serviciul Clienți o poate anula imediat sau vă poate informa cu privire la pașii următori.  


În timpul orelor de funcționare, cea mai rapidă modalitate de a ne contacta este prin chat-ul nostru live.  

  

Dacă anulați comanda înainte de livrare, vi se va returna inclusiv costul transportului.  


 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Dacă nu aţi primit confirmarea de plasare a comenzii, este posibil ca e-mail-ul primit să fie detectat ca şi spam/junk.
Vă rugăm să verificaţi în Spam/junk. Dacă mailul de confirmare a comenzii este în acest folder vă rugăm să îl marcaţi ca și “not spam/junk” 
Odată marcat, îl veţi primi în Inbox. 
Dacă nu regăsiţi confirmarea comenzii, vă rugăm să contactaţi JYSK Serviciu Clienţi. 
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Dacă nu aţi primit factura pe email, este posibil ca email-ul primit să fie detectat ca şi spam/junk.
Vă rugăm să verificaţi în folderul Spam/junk. Dacă email-ul este în acest folder vă rugăm să îl marchaţi ca și “not spam/junk”
Odată marcat veţi primi email-ul în Inbox.
Dacă nu regăsiți factura, vă rugăm să contactați JYSK Serviciu Clienţi.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Dacă aţi făcut comanda la casa de marcat in magazin:
  • Dacă doriţi să modificaţi comanda, vă rugăm să mergeți la magazinul în care aţi făcut comanda, aceasta putând fi modificată exclusiv in magazin.
Dacă aţi făcut comanda online:
  • Din păcate nu este posibil să adăugaţi produse la o comandă finalizată deja. Contactați departamentul Serviciu Clienţi JYSK pentru a anula comanda iniţială (dacă aceasta nu este deja procesată și pregătită), aceștia vă pot ajuta cu plasarea unei noi comenzi.
  • Este posibil să renunţaţi la unul dintre produse, depinde insă de statusul de procesare al comenzii.
  • Daca doriţi să modificați o comandă vă rugăm să contactaţi departamentul Serviciu Clienți JYSK pentru a verifica statusul comenzii.
Pentru o rezolvare rapidă a cererii vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe chat.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Din pacate nu putem urgenta livrarea unei comenzi.  Insa daca doriti sa o primiti mai tarziu, putem sa va ajutam doar daca aceasta nu este deja procesata. Daca doriti acest lucru va rugam sa contactati departamentul Relatii Clienti

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Dacă doriţi să anulaţi comanda de pe JYSK.ro după eliberarea facturii, trebuie să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi. Puteţi, de asemenea, să refuzaţi livrarea comenzii în momentul în care sunteți contactat de către curier.
Nu veţi suporta cheltuieli suplimentare.
În cazul în care plata comenzii s-a făcut online veţi primi banii în contul din care ați efectuat plata în termen de maxim 7 zile calendaristice de la solicitarea dumneavoastră.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Rezervare comanda - Click and collect

În momentul în care comanda este pregătită pentru a fi ridicată, veţi primi notificare pe e-mail şi SMS. Rezervarea dumneavoastră este păstrată în ziua primirii confirmării de ridicare și în următoarele două zile lucrătoare ale magazinului. Programul magazinului il regasiti aici.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Magazinul vă va confirma pregătirea rezervării în termen de 30 de minute de la plasarea acesteia, în intervalul programului magazinului. Dacă rezervarea a fost facută în afara orelor de program, magazinul se va ocupa de pregătirea acesteia în 30 de minute de la deschiderea magazinului. 
Dacă nu primiți nici un mesaj sau apel vă rugăm să contactați departamentul Serviciu Clienți JYSK.
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Plata

Plata numerar la livrare

Puteți opta pentru plata numerar la livrare. Pentru această opțiune de plată valoarea maximă acceptată este de 5000 lei pentru persoane fizice și 1000 lei pentru persoane juridice. Aceste valori includ și taxele suplimentare (transport și comision plata ramburs).

Plata online cu cardul 

JYSK acceptă pentru plata online următoarele carduri:

Visa
Mastercard

De asemenea, acceptăm și plata în rate, atât în magazinele fizice, cât și online: 

PLATA ÎN RATE PENTRU MAGAZINUL ONLINE: AlphaCard, BRD și BRD Finance, Star Card, Cardul Direct, CardAvantaj, ING Credit Card, Optimo Card, Bonus Card
PLATA ÎN RATE ÎN MAGAZINELE FIZICE: Star Card, Cardul Direct, CardAvantaj, ING Credit Card, Optimo Card, Bonus Card, Cetelem, 3X4X ONEY
PLATA ÎN MAGAZINELE FIZICE cu card cadou Sodexo, card cadou Up și card cadou Edenred

Mai multe informații aici .

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Dacă găsiți un produs pe care l-ați cumpărat de la JYSK la un preț mai mic (la JYSK sau într-un alt magazin) în termen de 30 de zile de la achiziție, vă putem rambursa diferența de preț pe un card cadou în cazul în care îndepliniți cumulativ condițiile de mai jos. Puteți utiliza cardul cadou într-un magazin JYSK din România. Avem aceleași prețuri în toate magazinele fizice din România și în magazinul online JYSK.ro, din România.
 

Condiții pentru a beneficia de garanția prețului la JYSK ce trebuie îndeplinite cumulativ:

  • JYSK are un preț mai mic pentru produsele identice. Consultați și secțiunea „Excepții” de mai jos
  • Cererea de garanție a prețului trebuie făcută în termen de 30 de zile de la data achiziției
  • Cererea de garanție a prețului trebuie formulată doar în momentul în care JYSK are un preț mai mare decât cel al competitorului și în niciun caz mai târziu. Orice cerere de compensare făcută într-un moment ulterior nu va fi luată în considerare.
  • Trebuie să puteți prezenta dovada achiziției de la JYSK, prin bon fiscal sau factură, în original
  • Trebuie să puteți prezenta documentația doveditoare de la competitor prin care să reiasă în mod clar și fără echivoc un preț inferior prețului JYSK (bon fiscal/ factură de achiziție a produsului 100% identic). 

Excepţii:

  • Articolele care nu sunt 100% identice nu sunt incluse în garanția prețului. Produsul trebuie să aibă același model și să aibă aceleași specificații tehnice, inclusiv aceeași marcă / producător, aceeași culoare, aceleași dimensiuni, aceleași accesorii, același conținut etc. - cu un produs 100% identic.
  • Garanția prețului nu acoperă lichidările de stoc, ofertele de deschidere și redeschidere, mostrele, comenzile speciale sau articolele care beneficiază de reduceri la sfârșitul sezonului.
  • Garanția prețului nu acoperă servicii precum livrarea, ofertele speciale pentru transport de marfă etc.
  • Garanția prețului se aplică doar cumpărăturilor realizate de către persoane fizice.

 

 

 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Cardul cadou JYSK poate fi încărcat cu minim 50 de lei și maxim 5.000 de lei si poate fi achiziționat si folosit doar in magazinele fizice.
Clientul poate verifica soldul de pe cardul cadou în orice magazin sau contactând departamentul Serviciu Clienți JYSK.
Plata prin card cadou poate fi combinată cu orice altă formă de plată, cu excepția plății prin transfer bancar.
Cardul cadou nu poate fi returnat sau schimbat pentru un echivalent în numerar. Bunurile achiziționate cu un card cadou nu sunt rambursabile în numerar. Este posibilă doar schimbarea articolului pentru altul sau returnarea valorii bunului pe cardul cadou.
Clienții sunt responsabili pentru distrugerea, furtul sau pierderea unui card cadou, astfel încât, în aceste cazuri, nu este posibilă emiterea unui card duplicat și transferarea banilor pe un card nou.
JYSK oferă posibilitatea de a plăti cu carduri cadou electronice (gift carduri). Cardul cadou electronic poate fi folosit în magazinele JYSK din țara în care acesta a fost emis.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

CONTACT RELATII CLIENTI

Vorbește cu noi pe Messenger
Timp de raspuns 1h
WhatsApp
Timp de raspuns 1h
Live chat - Offline
Timp de raspuns 30sec
0723 115 975
Timp mediu de raspuns 1min
Program relații clienți:
  • Luni - Vineri : 09:00 - 19:30
  • Sâmbătă : 09:00 - 17:30 
  • Duminica : Inchis

Din cauza volumului mare de comenzi online, livrarea acestora va suferi întârzieri. Vă mulțumim!

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013

Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.