Suntem bucuroși sa va ajutăm cu toate solicitările ce au legătura cu comanda dumneavoastră, optiuni de plata, Click & Collect (rezervare online cu ridicare din magazin), cum sa va anulați sau sa va modificați comanda. Daca nu găsiți mai jos răspuns la întrebarea dumneavoastră va rugam contactați echipa Relații Clienti.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Comandă plasată în magazin
Dacă ați plasat o comandă într-un magazin, vă rugăm să contactați magazinul sau Serviciul Clienți pentru a anula comanda. Dacă ați efectuat o plată în avans, vă rugăm să mergeți la magazin pentru a anula comanda și de asemenea să primiți înapoi plata avansului de la magazin. Nu este posibil să vă recuperați plata facută în avans fără a vă intoarce la magazin.
Comandă plasată online
Dacă doriți să anulați o comandă online plasată pe site-ul nostru, puteți contacta Serviciul Clienți sau completati formularul de retragere online pe care il găsiți aici . În funcție de statusul comenzii dumneavoastră, Serviciul Clienți o poate anula imediat sau vă poate informa cu privire la pașii următori.
În timpul orelor de funcționare, cea mai rapidă modalitate de a ne contacta este prin chat-ul nostru live.
Dacă anulați comanda înainte de livrare, vi se va returna inclusiv costul transportului.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Din pacate nu putem urgenta livrarea unei comenzi. Insa daca doriti sa o primiti mai tarziu, putem sa va ajutam doar daca aceasta nu este deja procesata. Daca doriti acest lucru va rugam sa contactati departamentul Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
În momentul în care comanda este pregătită pentru a fi ridicată, veţi primi notificare pe e-mail şi SMS. Rezervarea dumneavoastră este păstrată în ziua primirii confirmării de ridicare și în următoarele două zile lucrătoare ale magazinului. Programul magazinului il regasiti aici.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Plata numerar la livrare
Puteți opta pentru plata numerar la livrare. Pentru această opțiune de plată valoarea maximă acceptată este de 5000 lei pentru persoane fizice și 1000 lei pentru persoane juridice. Aceste valori includ și taxele suplimentare (transport și comision plata ramburs).
Plata online cu cardul
JYSK acceptă pentru plata online următoarele carduri:
Visa
Mastercard
De asemenea, acceptăm și plata în rate, atât în magazinele fizice, cât și online:
PLATA ÎN RATE PENTRU MAGAZINUL ONLINE: AlphaCard, BRD și BRD Finance, Star Card, Cardul Direct, CardAvantaj, ING Credit Card, Optimo Card, Bonus Card
PLATA ÎN RATE ÎN MAGAZINELE FIZICE: Star Card, Cardul Direct, CardAvantaj, ING Credit Card, Optimo Card, Bonus Card, Cetelem, 3X4X ONEY
PLATA ÎN MAGAZINELE FIZICE cu card cadou Sodexo, card cadou Up și card cadou Edenred
Mai multe informații aici .
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Dacă găsiți un produs pe care l-ați cumpărat de la JYSK la un preț mai mic (la JYSK sau într-un alt magazin) în termen de 30 de zile de la achiziție, vă putem rambursa diferența de preț pe un card cadou în cazul în care îndepliniți cumulativ condițiile de mai jos. Puteți utiliza cardul cadou într-un magazin JYSK din România. Avem aceleași prețuri în toate magazinele fizice din România și în magazinul online JYSK.ro, din România.
Condiții pentru a beneficia de garanția prețului la JYSK ce trebuie îndeplinite cumulativ:
Excepţii:
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Din cauza volumului mare de comenzi online, livrarea acestora va suferi întârzieri. Vă mulțumim!
JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București
RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013