Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Întrebări legate de magazine si comenzile din magazine

Dacă aveti întrebări pentru magazin, regăsiți ajutorul nostru mai jos

General

Cum verific statusul comenzii plasate in magazin?

+
Comanda făcută în magazin are termenul de livrare de 3-5 săptămâni. Termenul maxim de livrare este menționat pe bonul de comandă. În momentul în care produsele dumneavostră ajung la magazin, veți fi contactat de un reprezentant al magazinului. 
Dacă termenul specificat pe bonul de comandă a fost depășit, vă rugăm să contactați departamentul Serviciu Clienți pentru a verifica statusul comenzii. Vă rugăm ca atunci când contactați departamentul Serviciu Clienți să aveți pregatite numărul comenzii sau detaliile comenzii: ce ați comandat și din ce magazin.
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Pot opta pentru livrarea produse achizitionate din magazin?

+
Pot opta pentru livrarea produse achizitionate din magazin?

Suntem bucuroși să vă livrăm produsele la domiciliu.
Acest serviciu este contra cost, taxa achitându-se la magazin înainte de efectuarea serviciului de livrare. Vă rugăm să aveți în vedere că acest tip de livrare se va efectua exclusiv până în fața blocului sau a curții dumneavoastră.
Prețul livrării la domiciliu variaza de la magazin la magazin. Puteți verifica prețurile si condițiile exacte vizitând magazinul sau contactând departamentul de Serviciu Clienti.
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Unde pot găsi cel mai apropiat magazin şi orele de program?

+
Magazinele le puteţi regăsi aici.
Pentru a afla programul magazinului vă rugăm să daţi click pe denumirea magazinului ce se află în partea dreaptă.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Unde pot vedea și aplica pentru posturile vacante?

+
Suntem o companie ambițioasă de retail care devine din ce în ce mai mare și mai pregătită în fiecare an. Astfel, in permanență avem deschise poziții noi.

Descoperiți mai multe despre cum este să lucrezi la JYSK și găsiți locul de muncă care vi se potrivește.

Mai multe detalii puteți citi accesând platfoma noastră de recrutare aici.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

CONTACT RELATII CLIENTI

Program relații clienți:
  • Luni - Vineri : 09:00 - 19:30
  • Sâmbătă - Duminică: 09:00 - 17:30 

Departamentul relații clienți nu va prelua apeluri telefonice în 30 și 31 martie. Vă rugăm să ne contactați pe chat sau e-mail. Vă mulțumim!

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013

Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.