** Poate fi uscată la mașină, la temperatură normală (max. 80ºC)
Călcare
** Poate fi călcat, la temperatură normală (max. 150ºC)
Curăţare chimică
Nu curăţaţi chimic
Instrucțiuni
Asigurați-vă că închideți fermoarul înainte de spălare, Spălați înainte de utilizare, Spălați cu rufe de culori asemănătoare, spălați separat la început
Dimensiunea feţei de pernă
2x50x70/75 cm
Dimensiunea cearșafului de plapumă
200x220 cm
Dimensiunea cearșafului
240x260 cm
Certificare ecologică și sanitară
Eticheta STANDARD 100 by OEKO-TEX® este atribuită produselor textile care nu conțin niveluri dăunătoare de substanțe chimice.
Model
Cu imprimeu
Culoare
Mov deschis
Greutate
110 g/m².
Densitate material
Densitatea țesăturii indică numărul firelor verticale și orizontale pe cm pătrat de țesătură. Cu cât numărul firelor este mai mare, cu atât densitatea țesăturii este mai mare.
Metoda de colorare
Imprimare
Sistem de închidere
Fermoar
Set
Conţine 1 cearşaf de plapumă, 2 feţe de pernă şi 1 cearşaf de pat
Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
12/17/2023
Lipsă fete perna
Am cumpărat un set de lenjerie de pat lila, și acasă am avut supriza să constat ca lipseau fetele de pernă. Foarte dezamăgită.
Nume: Șerban Nicoleta
03/12/2022
M-a incurcat si mai rau!
Am cumparat azi din magazin acest set pentru o persoana, in conditiile in care peste cateva zile plec la facultate la camin, iar cel mai apropiat magazin jysk de mine in momentul asta este la 100km. Fiind ambalat si infoliat bineinteles ca nu am putut sa verific ce contine setul, materialul testandu-l la atingere la setul de doua persoane, care nu era infoliat. Mare surpriza am avut cand am ajuns acasa sa le spal, lipsea cearsaful normal, erau doar cel pentru plapuma si fata de perna. Serviciul clienti in weekend nu exista, eu nu pot sa mai fac un drum de 100km sa returnez setul si sa cumpar altul (in conditiile in care nici nu stiu daca se poate returna daca am desfacut/rupt ambalajul de plastic), iar eu am ramas fara lenjerie pentru plecare! Asadar, mai rau de atat nu cred ca se putea. Va sfatuiesc sa verificati pe cat posibil ce cumparati in magazin.
Nume: Denisa
02/13/2022
Recomand
Foarte multumita de lenjerie, este foarte placuta la atingere. S-a comportat bine dupa spalat si uscat in uscatorul de rufe. O folosesc de 5 luni si nu am ce sa-i reprosez pana acum.
Nume: CWilson
08/26/2021
Nu recomand
Prima lenjerie avea defect la o fata de perna, am dus-o inapoi si mi-a schimbat-o. A 2-a am verificat-o, parea mai ok, dar dupa ce am spalat-o si am vrut sa o calc, am vazut ca fata de plapuma si o fata de perna erau croite rasucit. Iar la plapuma am masurat dimensiunile si in loc de 200x220, are doar 190×210, deci daca o duc la croitor sa o indrepte, va fi foarte mica. Pacat, ca arata foarte bine si ma asteptam sa fie mai de calitate croita.
Nume: Diana
12/31/2020
Plăcută
Material f comfortabil. Nici gros nici prea subțire. F plăcut! Se spală bine . Raport bun calitate preț .
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!