REGULAMENT CAMPANIE 10% REDUCERE SUPLIMENTARĂ PENTRU CUMPĂRĂTURI DE MINIM 30 DE LEI
18 - 21 iulie 2024

 

I. Organizator

 I.1 Organizatorul campaniei publicitare este JYSK Romania SRL, societate romana, cu sediul in Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/15662/2013, cod unic de inregistrare fiscala RO18107744, reprezentata prin Director General, Bratu Alexandru.

 II. Durata campaniei publicitare

 II.1 Campania publicitara “10% reducere suplimentară pentru cumpărături de minim 30 de lei” va avea loc in perioada 18 - 21 iulie 2024.

 II. 2 Campania publicitara va fi organizata si desfasurata in magazinele fizice JYSK

III. Descrierea campaniei

Între 18 - 21 iulie 2024 clientii pot primi 10% reducere suplimentară la cumpărăturile efectuate în magazinele JYSK. Reducerea se acordă doar pentru bonuri de minim 30 de lei. Reducerea se acordă tuturor articolelor, inclusiv celor care se află în promoție și celor din categoria ZILNIC PREȚ MIC și nu se cumulează cu alte campanii.

 IV.1. Participarea la campania “10% reducere suplimentară pentru cumpărături de minim 30 de lei”  între 18 - 21 iulie 2024 implica obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

 V. Modalitatea de Desfasurare

În cadrul acestei campanii, clienții care fac cumpărături de minim 30 de lei  în perioada 18 - 21 iulie 2024 in magazinele JYSK, pot primi 10% reducere suplimentară la toate articolele, în magazinele JYSK. Reducerea este valabilă și pentru articolele deja reduse și cele din categoria ZILNIC PREȚ MIC. 

       LandingPage – clienții vor putea citi mai multe informații despre campanie pe www.jysk.ro/10-reducere, iar regulamentul poate fi consultat aici.

VI. Dispozitii finale

 VI.1. Prin participarea la campania “10% reducere suplimentară pentru cumpărături de minim 30 de lei”  participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.

 VI.3. In cazul in care organizarea campaniei publicitare este impiedicata de evenimente de forta majora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, încheierea, prelungirea sau amânarea campaniei publicitare.