REGULAMENT CAMPANIE 10% REDUCERE SUPLIMENTARĂ PENTRU TOATE COMENZILE ȘI REZERVĂRILE ONLINE
18 - 21 noiembrie 2024
I. Organizator
I.1 Organizatorul campaniei publicitare este JYSK Romania SRL, societate romana, cu sediul in Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/15662/2013, cod unic de inregistrare fiscala RO18107744, reprezentata prin Director General, Bratu Alexandru.
II. Durata campaniei publicitare
II.1 Campania publicitara “10% reducere suplimentară pentru toate comenzile și rezervările online” va avea loc in perioada 18 - 21 noiembrie 2024.
II. 2 Campania publicitara va fi organizata si desfasurata in magazinul online pe JYSK.ro
III. Descrierea campaniei
Între 18 - 21 noiembrie 2024 clientii pot primi 10% reducere suplimentară la cumpărăturile efectuate în magazinul online JYSK.ro. Reducerea se acordă tuturor articolelor, inclusiv celor care se află în promoție și celor din categoria ZILNIC PREȚ MIC.
IV.1. Participarea la campania ”10% reducere suplimentară pentru toate comenzile și rezervările online” între 18 - 21 noiembrie 2024 implica obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.
V. Modalitatea de Desfasurare
În cadrul acestei campanii, clienții care fac cumpărături în perioada 18 - 21 noiembrie 2024 in magazinul online JYSK.ro, pot primi 10% reducere suplimentară la toate articolele, în magazinul online JYSK.ro. Reducerea este valabilă și pentru articolele deja reduse și cele din categoria ZILNIC PREȚ MIC. Reducerea este valabilă doar în magazinul online JYSK.ro.
LandingPage – clienții vor putea citi mai multe informații despre campanie pe www.jysk.ro/10-reducere, iar regulamentul poate fi consultat aici.
VI. Dispozitii finale
VI.1. Prin participarea la campania „10% reducere suplimentară pentru toate comenzile și rezervările online” participantii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.
VI.3. In cazul in care organizarea campaniei publicitare este impiedicata de evenimente de forta majora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, încheierea, prelungirea sau amânarea campaniei publicitare.