Coş
Coş
Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești contravaloarea produsului pe un card cadou.
Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumam dreptul de a reduce valoarea rambursata
Pentru produsele personalizate, cum ar fi țesăturile, saltelele sau dulapurile realizate pe o anumita măsură, se va reduce valoarea rambursată
Costul de transport pentru retur este suportat de către tine.
Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citeşte mai mult aici
Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regasesti aici
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.
Oferim rambursarea completa a banilor, pentru produsele care sunt returnate sigilate impreuna cu dovata achizitiei in original (bon/factura fiscala). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate din magazinele fizice, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat suma achitata, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm ca produsul ajunge intr-o stare mai buna, astfel încât să îl putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să asiguram transport pentru returnarea comenzii online, dacă este necesar. Pentru programarea unui transport de retur, vă rugăm să contactați Serviciul Clienti aici .
Ambalarea produselor pe care doriți să le returnați
La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Prin urmare, vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați produsul, astfel încât să îl puteți folosi pentru a returna produsul (produsele).
Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să îl primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală (sigilat), magazinul va stabili cuantumul rambursarii partiale, rambursarea facandu-se pe un card cadou. Exceptie fac comenzile online care sunt returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.
În cazul în care organizăm returnarea produsului prin intermediul transportatorului nostru, produsul trebuie să fie dezasamblat și împachetat pentru a păstra produsul intact și pentru a vă asigura o evaluare cat mai buna. Vă recomandăm să deschideți pachetele cu atenție și să păstrați ambalajul dacă nu sunteți sigur de achiziția dvs.
Citiți mai multe despre Termenii și condițiile noastre privind returnările aici
100 de zile perioadă de probă la saltele GOLD
Oferim o perioadă de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. Vă rugăm să rețineți că perioada de probă de 100 de zile este o politică de schimb, nu o politică de retur. Perioada de probă de 100 de zile nu se aplică la saltelele superioare din gama GOLD.
Citiți mai multe despre perioada noastră de proba de 100 de zile pentru saltelele GOLD
Vă rugăm să rețineți:
Dacă returnați un produs deteriorat sau utilizat într-un mod care reduce semnificativ valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce sau de a refuza rambursarea.
Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar sa prezentati dovada achizitiei. Pentru comenzile online, dovada achizitiei este factura pe care ați primit-o pe e-mail. Pentru achizițiile din magazin aveți nevoie de bonul fiscal/factura fiscala originala, in conformitate cu art. 37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Returul se face doar in baza unui act de identitate valabil. JYSK Romania SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 31434.
Atunci când returnați un produs într-un magazin, vă vom rambursa costurile de transport pe care le-ați plătit initial la plasarea comenzii online. Acest lucru se aplică numai atunci când comanda online este returnată integral într-un magazin. Dacă doriți ca JYSK să se ocupe de returnarea comenzii, nu vă vom rambursa costurile inițiale de transport, deoarece suma respectiva va acoperi costurile noastre de returnare a produsului. Dacă returnați o comanda ce a fost cumparata din magazin iar transportul a fost asigurat de transportatorul local, nu primiti banii pe transport.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti