Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Retur si reclamații

Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.

Politica de retur si schimbare produs

Am achizitionat online si vreau să returnez produsul după 14 zile de la livrarea sa

+
JYSK oferă clienţilor dreptul de a returna produsul, ai dreptul de a schimba produsul cu unul asemanatosr sau iti putem returna banii pe un card cadou, şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, va rugăm să  contactaţi JYSK Relaţii Clienţi  la numărul de telefon 0723 115 975 sau pe e-mail la adresa: serviciuclienti@jysk.com.

La JYSK, este ușor să returnezi sau să schimbi un produs dacă te-ai răzgândit.

Asigurăm rambursarea contravalorii facturii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie sa returneze produsul intr-un magazin fizic JYSK Romania, indiferent de metoda de achizitie.

Te rugăm să ai ȋn vedere:

  • Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.

  • Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești contravaloarea produsului pe un card cadou.

  • Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumam dreptul de a reduce valoarea rambursata

  • Pentru produsele personalizate, cum ar fi țesăturile, saltelele sau dulapurile realizate pe o anumita măsură, se va reduce valoarea rambursată

  • Costul de transport pentru retur este suportat de către tine.

  • Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citeşte mai mult aici

    Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regasesti aici

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Am primit comanda, vreau să o returnez în primele 14 zile după primirea ei

+
Când achiziţionaţi produse de pe JYSK.ro aveţi dreptul să va răzgândiţi în termen de 14 zile de la dată la care aţi primit produsul. Produsul returnat in aceasta perioada trebuie sa fie in stare buna, nu trebuie sa prezinte urme de uzura, deteriorare etc. 
Va recomandam ca produsele dintr-o comanda sa fie verificate in primele 24 de ore de la primirea lor. In cazul in care produsul prezinta defect va rugam sa contactati departamentul de Customer Service. 
Dreptul de a anula o comandă înseamnă că puteţi returna produsul/produsele comandate. Dacă returnaţi produsul personal într-unul dintre magazinele noastre  vă rambursăm valoarea produselor returnate, costul de transport şi valoarea taxei de plată la livrare. Când returnaţi un produs într-unul dintre magazinele JYSK nu uitaţi să aveţi factura la dvs. 
Aveţi de asemenea posibilitatea de a contacta departamentul de Relaţii Clienţi JYSK la adresa de e-mail: serviciuclienti@jysk.com pentru a solicita returul prin firma de curierat cu care colaboram.
In cazul in care optati pentru returul produsului prin curier costurile de retur vor fi suportate de către dvs. Produsele trebuie demontate si ambalate corespunzator pentru a fi ridicate de catre firma de curierat. 
Acest lucru se adreseaza doar cazurilor in care cererea de retur nu are la baza o lipsa de conformitate ce este reglementata de certificatul de garantie.
Returnarea banilor se va face imediat ce produsul ajunge în magazin. Dacă aţi plătit produsul numerar la livrare va rugăm să ne trimiteţi contul IBAN, daca plata s-a facut online banii se vor returna in contul din care ati facut plata.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Am returnat comandă, când voi primi banii?

+
Daca obiectul returului este o comanda online si solicitarea se face in primele 14 zile de la primirea acesteia, aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de restituire a banilor:
Dacă veţi returna comanda într-unul dintre magazinele JYSK, contravaloarea produselor se va returna pe loc.
Dacă veţi returna comanda prin curier veţi primi banii în contul IBAN transmis pe e-mail sau în contul din care aţi făcut plata online. Banii vor fi returnaţi după ce produsul ajunge într-unul dintre magazinele noastre. Termenul maxim de restituire al banilor este de 14 zile calendaristice, calculate de la data solicitarii de retur.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Care este politica de returnare la JYSK

+

La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.   

Oferim rambursarea completa a banilor, pentru produsele care sunt returnate sigilate impreuna cu dovata achizitiei in original (bon/factura fiscala). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate din magazinele fizice, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat suma achitata, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm ca produsul ajunge intr-o stare mai buna, astfel încât să îl putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să asiguram transport pentru returnarea comenzii online, dacă este necesar. Pentru programarea unui transport de retur, vă rugăm să contactați Serviciul Clienti aici .  

  

Ambalarea produselor pe care doriți să le returnați    

La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Prin urmare, vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați produsul, astfel încât să îl puteți folosi pentru a returna produsul (produsele).   

Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să îl primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală (sigilat), magazinul va stabili cuantumul rambursarii partiale, rambursarea facandu-se pe un card cadou. Exceptie fac comenzile online care sunt returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.  

  

În cazul în care organizăm returnarea produsului prin intermediul transportatorului nostru, produsul trebuie să fie dezasamblat și împachetat pentru a păstra produsul intact și pentru a vă asigura o evaluare cat mai buna. Vă recomandăm să deschideți pachetele cu atenție și să păstrați ambalajul dacă nu sunteți sigur de achiziția dvs.   

  

Citiți mai multe despre Termenii și condițiile noastre privind returnările aici  

  

100 de zile perioadă de probă la saltele GOLD 

Oferim o perioadă de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. Vă rugăm să rețineți că perioada de probă de 100 de zile este o politică de schimb, nu o politică de retur. Perioada de probă de 100 de zile nu se aplică la saltelele superioare din gama GOLD.   

Citiți mai multe despre perioada noastră de proba de 100 de zile pentru saltelele GOLD 

 

Vă rugăm să rețineți: 

 

  • Dacă returnați un produs deteriorat sau utilizat într-un mod care reduce semnificativ valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce sau de a refuza rambursarea.  

  • Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar sa prezentati dovada achizitiei. Pentru comenzile online, dovada achizitiei este factura pe care ați primit-o pe e-mail. Pentru achizițiile din magazin aveți nevoie de bonul fiscal/factura fiscala originala, in conformitate cu art. 37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.  

  • Returul se face doar in baza unui act de identitate valabil. JYSK Romania SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 31434. 

  • Atunci când returnați un produs într-un magazin, vă vom rambursa costurile de transport pe care le-ați plătit initial la plasarea comenzii online. Acest lucru se aplică numai atunci când comanda online este returnată integral într-un magazin. Dacă doriți ca JYSK să se ocupe de returnarea comenzii, nu vă vom rambursa costurile inițiale de transport, deoarece suma respectiva va acoperi costurile noastre de returnare a produsului. Dacă returnați o comanda ce a fost cumparata din magazin iar transportul a fost asigurat de transportatorul local, nu primiti banii pe transport.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Vreau să renunţ la comandă, însă este în curs de livrare

+
Dacă doriţi să anulaţi comanda de pe JYSK.ro după eliberarea facturii, trebuie să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi. Puteţi de asemenea să refuzaţi livrarea comenzii în momentul în care sunteţi contactat de către curier.
Nu veţi suporta cheltuieli suplimentare.
În cazul în care plata comenzii s-a făcut online veţi primi banii în contul din care ati efectuat plata in termen de maxim 7 zile calendaristice de la solicitarea dvs.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Reclamatii

Am primit un articol deteriorat, ce fac?

+
Este foarte important pentru JYSK ca toate articolele comandate online să fie livrate în stare bună. În unele situaţii, se întâmplă ca produsele să se deterioreze în timpul transportului. Firma de curierat ar trebui să constate defectul înainte de livrare astfel încât înlocuirea comenzii să fie făcută înainte de livrare.

Produse deteriorate la livrare:

Dacă la livrare constataţi că ambalajul este deteriorat va recomandăm:
•    Să refuzaţi livrarea si sa contactati Serviciu Clienti. La cererea dvs comanda poate fi inlocuita sau returnata. In cazul in care optati pentru retur se va elibera o factura de retur. Daca plata a fost facuta cu cardul banii vor fi restituiti in cont in maxim 7 zile calendaristice. In cazul in care ne solicitati inlocuirea comenzii, noua comanda va fi livrata in termen de 6-10 zile lucratoare. Inainte de procesarea inlocuirii este necesar ca produsul deteriorat sa fie ridicat de catre firma de curierat. Produsul ce va fi predat firmei de curierat este necesar sa fie ambalat corespunzator.
•    Primiţi produsele pe baza unui proces verbal. Îi veţi solicită reprezentantului firmei de curierat să noteze pe AWB starea coletelor. Dupa primirea comenzii contactati JYSK Serviciul Clienţi.
Recomandăm întotdeauna să faceţi poze coletelor înainte de a le deschide, dacă aveţi suspiciuni că produsele ar fi deteriorate.
Făcând aceste poze ne este mai uşoar să verificăm dacă deteriorarea a survenit în urmă transportului si să ne îmbunătăţim serviciile de livrare în viitor.

Indiferent dacă constataţi produsele că fiind deteriorate la livrare sau după deschiderea coletelor, va rugăm să contactaţi întotdeauna JYSK Serviciul Clienţi pentru rezolvarea reclamaţiei.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Am un articol cu defect, ce fac?

+
Toate produsele JYSK sunt insotite de certificat de garantie. Daca aveti un produs defect va rugam sa verificati certificatul oferit.
Daca un articol este defect  la momentul achiziţiei sau livrarii va rugam sa informati cat mai repede posibil magazinul sau contactati JYSK Serviciul Clienţi. 

Daca va adresati magazinului JYSK va rugăm să aduci produsul defect sau poze din care să reiasă defectul dar si dovada achizitiei. Dacă reclamaţia dvs. este întemeiată se încearcă remedierea defectului, primiţi un produs nou sau puteţi primi banii înapoi daca nu va putem ajuta cu aducerea produsului la conformitate. Găsiţi cel mai apropiat magazine aici.

În cazul în care contactaţi JYSK Serviciul Clienţi, va recomandăm să folosiţi formularul de mai jos. Pentru rezolvarea reclamaţiilor solicităm şi documente foto, acestea pot fi ataşate în formular. În cazul în care reclamaţia este făcută corespunzător în timp util, iar articolul se dovedeşte a fi defect, puteţi primi un articol nou, se poate aduce la conformitate sau puteţi primi banii înapoi,(daca nu exista posibilitatea de a aduce produsul la conformitate). Va vom rambursa costul articolului, precum şi costul de transport. Inainte de procesarea inlocuirii este necesar ca produsul deteriorat sa fie ridicat de catre firma de curierat. Produsul ce va fi predat firmei de curierat este necesar sa fie ambalat corespunzator.

Dupa trimiterea formularului veţi fi contactat de un reprezentant JYSK Serviciul Clienţi astfel încât reclamaţia dvs să fie rezolvată cât mai repede posibil.
Indiferent de modalitatea de retur aleasă va rugăm să contactaţi şi JYSK Serviciul Clienţi.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Nu am primit toate componentele din comanda mea sau am primit un articol greşit

+
Dacă v-am trimis din greşeală un articol incorect sau în cazul în care lipsesc piese dintr-un produs comandat pe JYSK.ro, va rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
În cazul în care JYSK a livrat alt articol decât cel comandat sau un articol defect, JYSK va acoperi toate costurile de transport.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti