Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

15% REDUCERE SUPLIMENTARĂ pentru toate comenzile online

Retur si reclamații

Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.

Politica de retur si schimbare produs

Am achizitionat online si vreau să returnez produsul după 14 zile de la livrarea sa

+

La JYSK, este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă v-ați răzgândit.*

JYSK oferă clienţilor dreptul de retur fără limită de timp. Aveți dreptul de a schimba produsul cu unul asemănător sau vă putem returna banii pe un card cadou, şi după 14 zile de la achiziţie, atât pentru cumpărăturile din magazine, cât şi online.
Dacă doriţi să renunţaţi la produsele achiziţionate, după 14 zile de la primirea acestora, vă rugăm să  contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.

Asigurăm rambursarea contravalorii pe un card cadou, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate  cu dovada achiziționării. Acest lucru este valabil pentru produsele cumpărate atât în magazinele fizice, cât și online. Clientul trebuie să returneze produsul într-un magazin fizic JYSK, indiferent de metodă de achiziție.

Te rugăm să ai ȋn vedere:

  • Pentru a returna un produs trebuie să aveți dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.

  • Atunci când returnați un produs puteți alege să îl schimbăți cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primiți contravaloarea produsului pe un card cadou.

  • Dacă returnați un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea acestuia, ne asumăm dreptul de a reduce valoarea rambursată

  • Produsele textile (perne, plăpumi, prosoape, lenjerii etc,.) si produsele modificate de către clienți nu se pot returna, 

  • Costul de transport pentru retur este suportat de către client.

  • Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citiți mai multe informații aici


    *Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regăsiți aici

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Am primit comanda, vreau să o returnez în primele 14 zile după primirea ei

+
Când achiziţionaţi produse de pe JYSK.ro aveţi dreptul să va răzgândiţi în termen de 14 zile de la dată la care aţi primit produsul. Produsul returnat in aceasta perioada trebuie sa fie in stare buna, nu trebuie sa prezinte urme de uzura, deteriorare etc. 
Dreptul de retur in 14 zile de la primirea comenzii online, se adreseaza persoanelor fizice. 

Va recomandam ca produsele dintr-o comanda sa fie verificate in primele 24 de ore de la primirea lor. In cazul in care produsul prezinta defect va rugam sa contactati departamentul de Customer Service. 

Dreptul de a anula o comandă înseamnă că puteţi returna produsul/produsele comandate. Dacă returnaţi produsul personal într-unul dintre magazinele noastre  vă rambursăm valoarea produselor returnate și costul de transport. Când returnaţi un produs într-unul dintre magazinele JYSK nu uitaţi să aveţi factura la dumneavoastra. 

Aveţi de asemenea posibilitatea de a contacta departamentul de Relaţii Clienţi JYSK la adresa de e-mail: serviciuclienti@jysk.com pentru a solicita returul prin firma de curierat cu care colaboram.
In cazul in care optati pentru returul produsului prin curier costurile de retur vor fi suportate de către dvs. Produsele trebuie demontate si ambalate corespunzator pentru a fi ridicate de catre firma de curierat. 

Acest lucru se adreseaza doar cazurilor in care cererea de retur nu are la baza o lipsa de conformitate ce este reglementata de certificatul de garantie.
Returnarea banilor se va face imediat ce produsul ajunge în magazin. Dacă aţi plătit produsul numerar la livrare va rugăm să ne trimiteţi contul IBAN, daca plata s-a facut online banii se vor returna in contul din care ati facut plata.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Cand mi se va returna cotravaloarea produsului (produselor) returnate? 

+

Retur în magazin  

  

Această este cea mai rapidă opțiune. Atunci când returnați produsul într-un magazin JYSK, returul se va procesa imediat. Banii se vor returna  în numerar sau pe card cadou. Vă rugăm să aveți la dumneavoastră factura primită online. Înainte de a vă îndrepta către magazin, vă rugam să ne contactați pentru a informa magazinul cu privire la retur.

  

Retur prin firma de curierat 

 

Dacă returnați comanda prin intermediul firmei noastre de curierat, veți primi suma achitată imediat ce procesăm returul. Veți primi factura de retur pe e-mail. Rambursarea se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de returnare.  

  

JYSK poate bloca rambursarea banilor până la primirea produsul returnat sau până când trimiteți documente care să ateste că ați returnat produsul.  

  

În cazul în care ați plătit comanda online cu cardul, rambursarea este procesată imediat ce produsele au ajuns la magazinul selectat pentru retur. Suma va fi transferată în contul cardului dumneavoastră în maxim 14 zile, în funcție de banca emitentă a cardului.   

  

În cazul în care plata a fost făcută numerar este necesar să transmiteți către departamentul Relații Clienți JYSK pe e-mail numărul contului IBAN.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Care este politica de returnare la JYSK ?

+

La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.   

Oferim rambursarea completă a banilor, pentru produsele care sunt returnate sigilate impreună cu dovada achiziției în original (bon  fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate din magazinele fizice, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat suma achitată, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm că produsul ajunge într-o stare mai bună, astfel încât să îl putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să asigurăm transport pentru returnarea comenzii online, dacă este necesar. Pentru programarea unui transport de retur, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți aici.  

  

Ambalarea produselor pe care doriți să le returnați    

La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Prin urmare, vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați produsul, astfel încât să îl puteți folosi pentru a returna produsul (produsele).   

Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să îl primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală (sigilat), magazinul va stabili cuantumul rambursării parțiale, rambursarea făcându-se pe un card cadou. Excepție fac comenzile online care sunt returnate în termen de 14 zile de la primirea acestora. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.  

  

În cazul în care organizăm returnarea produsului prin intermediul transportatorului nostru, produsul trebuie să fie dezasamblat și împachetat pentru a păstra produsul intact și pentru a vă asigura o evaluare cât mai bună. Vă recomandăm să deschideți pachetele cu atenție și să păstrați ambalajul dacă nu sunteți sigur de achiziția dvs.   

  

Citiți mai multe despre Termenii și condițiile noastre privind returnările aici

  

100 de zile perioadă de probă la saltele GOLD 

Oferim o perioadă de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. Vă rugăm să rețineți că perioada de probă de 100 de zile este o politică de schimb, nu o politică de retur. Perioada de probă de 100 de zile nu se aplică la saltelele superioare din gama GOLD.   

Citiți aici mai multe despre perioada noastră de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. 

 

Vă rugăm să rețineți: 

 

  • Dacă returnați un produs deteriorat sau utilizat într-un mod care reduce semnificativ valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce sau de a refuza rambursarea.  
  • Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar să prezentați dovada achiziției. Pentru comenzile online, dovada achiziției este factura pe care ați primit-o pe e-mail. Pentru achizițiile din magazin aveți nevoie de bonul fiscal original, în conformitate cu art. 37 din Normă de aplicare a OUG 28/1999.  
  • Returul se face doar în baza unui act de identitate valabil. JYSK România SRL este înscrisă în registrul de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal sub numărul 31434. 
  • Atunci când returnați un produs într-un magazin, vă vom rambursa costurile de transport pe care le-ați plătit inițial la plasarea comenzii online. Acest lucru se aplică numai atunci când comanda online este returnată integral într-un magazin. Dacă doriți ca JYSK să se ocupe de returnarea comenzii, nu vă vom rambursa costurile inițiale de transport, deoarece suma respectivă va acoperi costurile noastre de returnare a produsului. Dacă returnați o comandă ce a fost cumpărată din magazin, iar transportul a fost asigurat de transportatorul local, nu primiți banii pe transport.  


    *Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Citiți mai multe despre Politica de retur.    

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Ce inseamna la JYSK retur fara limita de timp? 

+

La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți*.   

  

Oferim rambursare integrală fără limită de timp pentru produsele nefolosite/sigilate în ambalaj original care sunt returnate împreună cu dovadă achiziției în original (factură/bon fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-unul dintre magazinele JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online (în cazul unei comenzi online). În acest fel, ne asigurăm  că produsul se returnează într-o stare bună astfel încât să îl putem revinde unui alt client.   

  

*Opțiune valabilă doar pentru persoane fizice. Citiți mai multe despre Politica de retur.       

Citiți mai multe despre cum să returnați produsul.  

 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Cum îmi pot anula comanda?

+

Comandă plasată în magazin  

Dacă ați plasat o comandă într-un magazin, vă rugăm să contactați magazinul sau Serviciul Clienți pentru a anula comanda. Dacă ați efectuat o plată în avans, vă rugăm să mergeți la magazin pentru a anula comanda și de asemenea să primiți înapoi plata avansului de la magazin. Nu este posibil să vă recuperați plata facută în avans fără a vă intoarce la magazin.   

  

Comandă plasată online  

Dacă doriți să anulați o comandă online plasată pe site-ul nostru, puteți contacta Serviciul Clienți sau completati formularul de retragere online pe care il găsiți aici . În funcție de statusul comenzii dumneavoastră, Serviciul Clienți o poate anula imediat sau vă poate informa cu privire la pașii următori.  


În timpul orelor de funcționare, cea mai rapidă modalitate de a ne contacta este prin chat-ul nostru live.  

  

Dacă anulați comanda înainte de livrare, vi se va returna inclusiv costul transportului.  


 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Regret achizitia online – cum pot sa returnez? 

+

Regret achiziția online – cum pot  returnez? 

Dacă v-ați răzgândit în legătură cu achiziția dumneavoastră, este ușor să returnați produsul.  Oferim o rambursare integrală, fără limită de timp, pentru produsele nefolosite/sigilate care sunt returnate cu dovada achiziției (bon/factură fiscală). Acest lucru este valabil pentru persoanele fizice, atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Vă rugăm  consultați Regulamentul de Retur 
aici . 

Returnați produsele într-un magazin fizic
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul achiziționat online într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online, doar dacă se returnează întreaga comandă (este exclus serviciul de livrare la etaj). În acest fel, ne asigurăm   produsul se returnează într-o stare bună astfel încât  îl putem revinde unui alt client.  
- Împachetați produsul (produsele) cu atenție și, de preferință, în ambalajul original.  
Aduceți produsul (produsele) și chitanța/factură la magazin.

Returnați produselor prin curier
Dacă nu aveți posibilitatea de a transporta produsul la magazin, vă putem pune la dispoziție ridicarea contra cost a  produsului de la adresa dumneavoastrăDacă doriți ca produsul  va fie ridicat de la domiciliu, vă rugăm  contactați Serviciul Clienți.   

Pentru a returna comanda vă rugăm să urmați pașii de mai jos: 
- Completați formularul de retragere online sau contactați-ne la adresa de mail serviciuclienti@jysk.com pentru a ne informa cu privire la returul dumneavoastră. Puteți găsi formularul de retragere online aici. După ce Serviciul Clienți va primi cererea dvs, aceștia vor întocmi o cerere de ridicare a comenzii de către firma de curierat parteneră.
-Împachetați produsul (produsele) cu grijă și, de preferință dacă este posibil, în ambalajul original, pentru a fi pregătit atunci când firma de curierat o să vă contacteze pentru ridicare.

- În
 cazul în care la ridicarea coletului, firma de curierat  oferă o dovadă de ridicare, vă rugăm  o păstrați până în momentul în care vă trimitem factură de retur.  

În cazul in care ați primit un produs deteriorat, puteți citi mai multe detalii despre cum puteți înregistra o reclamație. 

 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Reclamatii

Am primit un articol deteriorat, ce fac?

+
Este foarte important pentru JYSK ca toate articolele comercializate online sau in magazinele fizice să fie livrate în stare bună. În unele situaţii, se întâmplă ca produsele să se deterioreze în timpul manipulării.
Produse deteriorate la livrare:


Daca un articol este defect  la momentul achiziţiei sau livrarii va rugam sa informati cat mai repede posibil magazinul sau contactati JYSK Serviciul Clienţi. 

Dacă la livrare constataţi că ambalajul este deteriorat va recomandăm:
•    Să refuzaţi livrarea si sa contactati Serviciu Clienti. La cererea dvs comanda poate fi inlocuita sau returnata. In cazul in care optati pentru retur se va elibera o factura de retur.  Daca plata a fost facuta cu cardul banii vor fi restituiti in cont in maxim 14 zile calendaristice.  In cazul in care ne solicitati inlocuirea comenzii, noua comanda va fi livrata in termen de 5-8 zile lucratoare. Inainte de procesarea inlocuirii este necesar ca produsul deteriorat sa fie ridicat de catre firma de curierat. Produsul ce va fi predat firmei de curierat este necesar sa fie ambalat corespunzator.

•    Primiţi produsele pe baza unui proces verbal. Îi veţi solicită reprezentantului firmei de curierat să noteze pe AWB starea coletelor. Dupa primirea comenzii contactati JYSK Serviciul Clienţi.
Recomandăm întotdeauna să faceţi poze coletelor înainte de a le deschide, dacă aveţi suspiciuni că produsele ar fi deteriorate.
Făcând aceste poze ne este mai uşor să verificăm dacă deteriorarea a survenit în urma transportului si să ne îmbunătăţim serviciile de livrare în viitor.


Indiferent dacă constataţi produsele că fiind deteriorate la livrare sau după deschiderea coletelor, va rugăm să contactaţi întotdeauna JYSK Serviciul Clienţi pentru rezolvarea reclamaţiei.

Când contactaţi JYSK Serviciul Clienţi, va recomandăm să folosiţi formularul de mai jos. Pentru rezolvarea reclamaţiilor solicităm şi documente foto, acestea pot fi ataşate în formular.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Nu am primit toate componentele din comanda mea sau am primit un articol greşit

+
Dacă v-am trimis din greşeală un articol incorect sau în cazul în care lipsesc piese dintr-un produs comandat pe JYSK.ro, vă rugăm să contactaţi JYSK Relaţii Clienţi.
În cazul în care JYSK a livrat alt articol decât cel comandat sau un articol defect, JYSK va acoperi toate costurile de transport.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

CONTACT RELATII CLIENTI

Program relații clienți:
  • Luni - Vineri : 09:00 - 19:30
  • Sâmbătă - Duminică: 09:00 - 17:30 

Departamentul relații clienți nu va prelua apeluri telefonice în 30 și 31 martie. Vă rugăm să ne contactați pe chat sau e-mail. Vă mulțumim!

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013

Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.