Coş
Coş
Dacă aveti întrebări despre politica noastra de retur si reclamații suntem pregătiți să vă ajutăm. Daca nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești contravaloarea produsului pe un card cadou.
Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumam dreptul de a reduce valoarea rambursata
Pentru produsele personalizate, cum ar fi țesăturile, saltelele sau dulapurile realizate pe o anumita măsură, se va reduce valoarea rambursată
Costul de transport pentru retur este suportat de către tine.
Oferim o perioadă de 100 de nopți pentru a testa saltelele din gama GOLD. Citeşte mai mult aici
Regulamentul detaliat al campaniei "Retur fara limita de timp" il regasesti aici
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Retur în magazin
Aceasta este cea mai rapidă opțiune. Atunci când returnați produsul într-un magazin JYSK, veți primi imediat suma achitata. Banii se vor returna în numerar sau pe card cadou. Vă rugăm să aveti la dvs. factura primita online.
Retur prin firma de curierat
Dacă returnați comanda prin intermediul firmei noastre de curierat, veți primi suma achitata imediat ce procesăm returul. Veți primi factura de retur pe e-mail. Rambursarea se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de returnare.
JYSK poate bloca rambursarea banilor până la primirea produsul returnat sau până când trimiteți documente care să ateste că ați returnat produsul.
În cazul în care ați plătit comanda online cu cardul, rambursarea este procesată imediat ce produsele au fost predate firmei de curierat. Suma va fi transferată în contul cardului dvs. în termen de maxim 14 zile in functie de banca emitenta a cardului.
In cazul in care plata a fost facuta numerar este necesar sa transmiteti catre departamentul Relatii Clienti JYSK pe e-mail numarul contului IBAN.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.
Oferim rambursarea completa a banilor, pentru produsele care sunt returnate sigilate impreuna cu dovata achizitiei in original (bon/factura fiscala). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate din magazinele fizice, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat suma achitata, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm ca produsul ajunge intr-o stare mai buna, astfel încât să îl putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să asiguram transport pentru returnarea comenzii online, dacă este necesar. Pentru programarea unui transport de retur, vă rugăm să contactați Serviciul Clienti aici .
Ambalarea produselor pe care doriți să le returnați
La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Prin urmare, vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați produsul, astfel încât să îl puteți folosi pentru a returna produsul (produsele).
Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să îl primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală (sigilat), magazinul va stabili cuantumul rambursarii partiale, rambursarea facandu-se pe un card cadou. Exceptie fac comenzile online care sunt returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.
În cazul în care organizăm returnarea produsului prin intermediul transportatorului nostru, produsul trebuie să fie dezasamblat și împachetat pentru a păstra produsul intact și pentru a vă asigura o evaluare cat mai buna. Vă recomandăm să deschideți pachetele cu atenție și să păstrați ambalajul dacă nu sunteți sigur de achiziția dvs.
Citiți mai multe despre Termenii și condițiile noastre privind returnările aici
100 de zile perioadă de probă la saltele GOLD
Oferim o perioadă de probă de 100 de zile pentru saltelele GOLD. Vă rugăm să rețineți că perioada de probă de 100 de zile este o politică de schimb, nu o politică de retur. Perioada de probă de 100 de zile nu se aplică la saltelele superioare din gama GOLD.
Citiți mai multe despre perioada noastră de proba de 100 de zile pentru saltelele GOLD
Vă rugăm să rețineți:
Dacă returnați un produs deteriorat sau utilizat într-un mod care reduce semnificativ valoarea, ne rezervăm dreptul de a reduce sau de a refuza rambursarea.
Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar sa prezentati dovada achizitiei. Pentru comenzile online, dovada achizitiei este factura pe care ați primit-o pe e-mail. Pentru achizițiile din magazin aveți nevoie de bonul fiscal/factura fiscala originala, in conformitate cu art. 37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
Returul se face doar in baza unui act de identitate valabil. JYSK Romania SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 31434.
Atunci când returnați un produs într-un magazin, vă vom rambursa costurile de transport pe care le-ați plătit initial la plasarea comenzii online. Acest lucru se aplică numai atunci când comanda online este returnată integral într-un magazin. Dacă doriți ca JYSK să se ocupe de returnarea comenzii, nu vă vom rambursa costurile inițiale de transport, deoarece suma respectiva va acoperi costurile noastre de returnare a produsului. Dacă returnați o comanda ce a fost cumparata din magazin iar transportul a fost asigurat de transportatorul local, nu primiti banii pe transport.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
La JYSK este ușor să returnați sau să schimbați un produs dacă vă răzgândiți.
Oferim rambursare integrală fără limită de timp pentru produsele nefolosite/sigilate in ambalaj original care sunt returnate impreuna cu dovada achizitiei in original (factura/bon fiscal). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-unul dintre magazinele JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online (in cazul unei comenzi online). În acest fel, ne asigurăm ca produsul se returneaza intr-o stare buna astfel incat sa il putem revinde unui alt client.
Citiți mai multe despre Politica de retur.
Citiți mai multe despre cum să returnați produsul.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, primiți imediat rambursarea, inclusiv costul de transport plătit online.
La JYSK ne pasă de sustenabilitate. Vă rugăm să păstrați ambalajul până când sunteți sigur că doriți să păstrați achiziția, astfel încât, la nevoie, să îl puteți folosi pentru retur. Atunci când returnați un produs într-un magazin, preferăm să le primim înapoi în starea și ambalajul original. În acest caz, putem revinde produsul și putem face un alt client fericit. În cazul în care produsul nu este în starea originală, magazinul va evalua produsul/produsele si va stabili suma ce se va rambursa pe card cadou. Exceptie fac comenzile online returnate in 14 zile de la primirea comenzii. Nu este obligatoriu să dezasamblați produsul atunci când îl returnați la un magazin.
Dacă ați primit un produs deteriorat, vă rugăm să citiți mai multe informații despre cum pot returna un produs.
Vă rugăm să rețineți:
Vă rugăm să vă asigurați că puteți prezenta factura pe care ați primit-o pe e-mail. Aceasta este dovada de achizitie și este necesară pentru ca magazinul să se ocupe de returul dumneavoastră. Puteți să o arătați pe un dispozitiv mobil sau să o imprimați.
Dacă nu returnați întreaga comandă, ci doar o parte a unei comenzi, nu vă vom rambursa costul inițial de transport
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Comandă plasată în magazin
Dacă ați plasat o comandă într-un magazin, vă rugăm să contactați magazinul sau Serviciul Clienți pentru a anula comanda. Dacă ați efectuat o plată în avans, vă rugăm să mergeți la magazin pentru a anula comanda și de asemenea să primiți înapoi plata avansului de la magazin. Nu este posibil să vă recuperați plata facuta în avans fără a vă intoarce la magazin.
Comandă plasată online
Dacă ați plasat o comandă pe site-ul nostru, puteți contacta Serviciul Clienți aici pentru a vă anula comanda. În funcție de starea comenzii dumneavoastră, Serviciul Clienți o poate anula imediat sau vă poate informa cu privire la pașii următori.
În timpul orelor de funcționare, cea mai rapidă modalitate de a ne contacta este prin chat-ul nostru live.
Dacă anulați comanda înainte de livrare, vă vom returna costul transportului.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Regret achizitia online – cum pot sa returnez?
Dacă v-ați răzgândit în legătură cu achiziția dumneavoastră, este ușor să returnați produsul. Oferim o rambursare integrală, fără limită de timp, pentru produsele nefolosite/sigilate care sunt returnate cu dovada achizitiei (bon/factura fiscala). Acest lucru este valabil atât pentru produsele cumpărate în magazine, cât și online, va rugam sa consultati Regulamentulde Retur aici. Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul achizitionat online într-un magazin, vi se rambuseaza pe loc contravaloarea, inclusiv costul de transport plătit online. În acest fel, ne asigurăm ca produsul se returneaza intr-o stare buna astfel incat sa il putem revinde unui alt client. Pentru o taxă de transport, putem, de asemenea, să va oferim posibilitatea ridicarii produsului de la adresa dumneavoastra. Daca doriti ca produsul sa va fie ridicat de la domiciliu, va rugam sa contactati Serviciul Clienti.
Daca ati primit un produs deteriorat, va rugam sa cititi mai multe despre cum puteti depune o reclamatie.
Returnați produsele în magazine
Cel mai rapid și mai simplu mod de a returna produsul achizitionat online este într-un magazin JYSK. Dacă returnați produsul într-un magazin, suma se poate rambursa imediat, inclusiv costul de transport pentru comanda online, doar dacă se returnează întreaga comandă. În acest fel, ne asigurăm ca starea produsului este bună, astfel încât să îl putem revinde unui alt client.
Împachetați produsul (produsele) cu atenție si, de preferință, în ambalajul original.
Aduceți produsul (produsele) și chitanța/factura la magazin.
Returnați produsele mici
Dacă ați primit comanda cu fima de curierat partenera Cargus, atunci comanda dvs. a fost livrată sub formă de colet. Pentru a returna comanda vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
Completați formularul de retragere online pentru a ne informa cu privire la returul dumneavoastră. Puteți găsi formularul de retragere online aici. După ce Serviciul Clienți va primi cererea dvs, acestia vor intocmi o cerere de ridicare comanda catre firma de curierat partenera.
Dupa ce firma de curierat primeste solicitarea de ridicare colet pentru retur si programeaza transportul veti fi contactat de catre acestia
Împachetați produsul (produsele) cu grijă și, de preferință daca este posibil în ambalajul original.
Coletul trebuie adus si predat curierului in locul in care s-a facut livrarea initiala In cazul in care la ridicarea coletului, firma de curierat va ofera o dovada de ridicare, va rugam sa o pastrati pana in momentul in care va trimitem factura de retur.
Returnați produse voluminoase
Dacă ați primit comanda dvs. cu Gebruder Weiss, atunci comanda dvs. include produse voluminoase. Daca doriti sa returnati produsele vă rugăm să urmați pașii de mai jos :
Contactați Serviciul Clienți pe pagina noastră de contact pentru a conveni asupra detaliilor privind data de ridicare
Dezasamblați și impachetati produsul (produsele) cu atenție și, de preferință, va recomandam sa utilizati ambalajul original, pentru a păstra produsul (produsele) în siguranță și pentru a vă asigura rambursarea integrală.
Asigurați predarea comenzii de retur către transportator la ora convenită.
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti
Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti