STEINKOLLENbasicPernă pene rață 50x70 STEINKOLLEN
Info produs
Specificații
Tipul umpluturii | Pernă din pene de rață |
Tipul pernei | Pernă |
Dimensiune | Lăţime: 50 cm, Lungime: 70 cm, Înălțime: 15 cm |
Greutatea umpluturii | 1050 g |
Umplutură | 100% pene gri de rață |
Greutate totală | 1120 g |
Calitatea umpluturii | 125 |
Compoziţie țesătură | 100% poliester, microfibră |
Construcţie | 1 cameră |
Culoare | Imprimeu |
Margine | Culoare: Imprimeu, Material: 100% microfibră de poliester, Formă: Cu margine tubulară |
Spălare automată | 40°C spălare ușoară |
Înălbire | Nu înălbiţi |
Centrifugare | *Poate fi uscat la mașină, la temperatură joasă (max. 60ºC) |
Călcare | A nu se călca |
Curăţare chimică | Nu curăţaţi chimic |
Instrucțiuni | Spălați întotdeauna cu rufe de culori asemănătoare |
Îngrijire | Poate fi spălat şi uscat într-o maşină cu o sarcină minimă de 7 kg. Trebuie scuturat şi aerisit regulat, nu trebuie bătut sau aspirat |
Certificare ecologică și sanitară | Eticheta STANDARD 100 by OEKO-TEX® este atribuită produselor textile care nu conțin niveluri dăunătoare de substanțe chimice. |
Caracteristici | Produsele care poartă eticheta DOWNPASS conțin pene de înaltă calitate și pene de la creșterea strict controlată a animalelor, cu standarde ridicate de bunăstare a acestora. |
Nivel de calitate | BASIC |
Înălțime | Joasă |
Distribuitor | JYSK A/S Sødalsparken 18, DK-8220 Brabrand JYSK.com |
Recenzii
Recomand
Deși citisem păreri pro și contra, am zis să-mi fac propria opinie despre acest produs, așa că am comandat 4 perne. Nouă ne plac, sunt exact ce ne-am dorit, nu miros urât, sunt super. Personal, recomand pernele de puf.
Mirositi-le inainte!!!!
Miros oribil a rață, nu se pot folosi fara curatare profesionala, practic a trebuit sa platesc alti 40 lei pt curatarea uneia...deci consider ca nu e tocmai un deal bun..mentionez ca mai am alte 4 perne identice cumparate in trecut care nu au avut aceasta problema..
Dezamăgitor!
Astăzi am fost sa o returnez,iar sefa de magazin din soseaua fundeni de unde a fost și achiziționată ieri mia refuzat returnarea produsului pe motiv ca mirosul nu va dispărea,desi iam explicat ca am spalat.o conform instructiunilor,nu mi.a dat un motiv intemeiat pt refuzul returului,pur si simplu nu a vrut.problema este ca eu nu o pot folosi sub nici o forma din cauza mirosului. Am făcut reclamatie la anpc sper sa rezolve acestia dacă pe cale amiabila nu sa putut..
Nu recomand
Nu poti dormi pe ea de miros.am spalat.o conform instrucțiunilor,mi.a împuțit masina de spalat si uscătorul de rufe.a trebuit sa le dau curatare,nu am putut sa o țin în casa de miros..cea mai proasta achiziție de la jisk de pana acum.
Miroase ingrozitor
Miroase a găină moarta. Rata moarta, ma scuzați. Am spălat-o de 2 ori, a doua oara cu balsam de rufe, și nu trece mirosul nici după ce am ținut o mult la aer. Din contra, se intensifica. Nu mai am bonul sa o returnez.... Dar o voi arunca pt ca nu se poate folosi
Livrare
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!