Protecție saltea cu spate impermeabil. Față din 100% poliester (70% reciclat). Se potrivește tuturor tipurilor de saltele. Cu margini elastice. 90x200x35 cm
Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
12/07/2024
O protecție de saltea de calitate foarte foarte proasta
Am achiziționat acest produs pentru o saltea de dimensiune 160/200. Am incercat sa o folosesc timp de o luna. Ce pot sa spun. In primul rand trebuia așezată pe pat la doua zile iar cearceaful se strângea până dimineața. Am folosit protecții de saltele anterior, de la alte firme și am fost foarte mulțumită. Aceasta este de o foarte foarte proasta calitate. Nu recomand. Între timp am achiziționat o protecție de saltea care se așează perfect pe pat, nu trebuie sa o aranjez zilnic și nu fuge cearceaful. A fost necesar să adaug o stea pentru că acest comentariu să fie publicat. Eu, personal, nu ii acord nicio stea
Nume: Cristina
09/28/2024
Buna
Protectia isi face treaba. Problema cea mai mare este ca se usuca foarte greu chiar daca o bagi la uscator si formeaza in timp pete.
Nume: Ana-Maria
01/10/2024
FOȘNEȘTE !
O fi impermeabil, dar din pacate fosneste tare. Nu se poate dormi cu bebe in pat, se trezeste de la zgomot, mai ales cand urc si eu in pat.
Nume: Diana N.
09/10/2023
Ok
Material impermeabil de calitate dar rămâne prea largă și se mișcă pe salteaua de 24 cm înălțime,pe o saltea mai înaltă ar fi perfectă.
Nume: A U
10/14/2022
Foarte multumita
Foarte multumita de sistemul de rezervare și de produs
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!