BERGSFJORDEN PT15plusProtecție saltea 80x200 BERGSFJORDEN PT15 DREAMZONE
Dimensiune:
Produse recomandate
Tipul saltelei | Protecție saltea |
---|---|
Dimensiune | Lățime: 80 cm, Lungime: 200 cm, Înălțime: 1 cm |
Dimensiune | 80x200 |
Împachetat | Împăturit |
Dimensiunea ambalajului | Lățime: 37 cm, Lungime: 50 cm, Înălțime: 6 cm |
Nucleu | 375 g/m² 100% poliester (100% reciclat), fibră goală siliconizată |
Compoziţie material | 65% poliester (100% reciclat)/35% bumbac |
Material | Țesut |
Elastic | Elastice la colțuri |
Culoare | Alb |
Spălare automată | 90°C |
Înălbire | Nu înălbiţi |
Centrifugare | ** Poate fi uscată la mașină, la temperatură normală (max. 80ºC) |
Călcare | A nu se călca |
Curățare chimică și curățare umedă | Nu curăţaţi chimic |
Instrucțiuni | Spălați întotdeauna cu rufe de culori asemănătoare, Spălați înainte de utilizare |
Certificare ecologică și sanitară | Eticheta STANDARD 100 by OEKO-TEX® este atribuită produselor textile care nu conțin niveluri dăunătoare de substanțe chimice. |
Nivel de calitate | PLUS |
Greutate | 0,9 kg |
Distribuitor | JYSK A/S Sødalsparken 18, DK-8220 Brabrand JYSK.com |
Not breathable- A dezvoltat sfoiag-Transpiri
Dezastru! Absolut NU recomand. Am plecat în concediu 3 săptămîni și pe locul unde dormisem am găsit pete de mucegai intre protecție și saltea și sub perna ( perna de puf de la Jisk). Am plecat în graba și nu am schimbat patul doar am rulat pilota sa las patul sa se aeriseasca. Aerisesc patul complect cam la 3 zile dar find în concediu nu am făcut asta. Patul a fost acoperit cu cearșaful de pat ( 400thread cotton) și protecția peste saltea. Mi se paruse mie ca mă încălzesc mai mult și parca transpir după ce am pus protecția dar nu mi-am dat seama ca aceasta protecție nu lasă saltea sa respire și poate dezvolta sfoiag. Mentioned ca am salteaua de 3 ani și e cu arcuri, nu am mucegai în casa. Din pacate acum trebuie sa înlocuiesc și salteaua ca cu toate ca am spălat locul cu bicarbonat și oțet parca tot miroase. S- a și îngălbenit unde am frecata o. Am vrut sa protejez salteaua pt dar mai bine o lăsăm așa pentru ca aceasta protecție nu lasă patul sa respire și crează condens sub ea și am distrus salteaua. Am cumparat multe produse de la Jysk și nu m am asteptat la asta.
Nume: D
Protectie saltea
Foarte multumita.
Nume: Edith
Client
Produs calitativ la prima vedere. Livrarea însă a lăsat de dorit. Ambalajul a fost rupt iar produsul era patat vizibil, accentuat, în doua locuri. A trebuit sa spălăm protecția de saltea (probleme ca nu a incaput in masina de spalat) .
Nume: Abc
Protecție saltea
Frumoasă și de calitate
Nume: Camelia
Foarte buna!
Este rezistenta, se așează bine, protejează foarte ok.
Nume: ID
DREAMZONE - Somnul bun începe cu noi
DREAMZONE® se dedică îmbunătățirii somnului dvs., prin soluții pentru saltele și paturi. Încă de la înființarea sa în Danemarca în 2003, aspectele esențiale pe care le-a promovat au fost calitatea și funcționalitatea. DREAMZONE s-a dezvoltat în Scandinavia și oferă cel mai bun raport calitate/preț.
Din marea varietate de modele și materiale, veți găsi cu siguranță soluția ideală pentru dvs. DREAMZONE vă oferă saltele cu arcuri și saltele cu spumă pentru cadrul de pat dorit, saltele cu cadru din lemn pentru un aspect mai simplu și mai suplu, paturi continentale care îmbină funcționalitatea cu designul, precum și paturi ajustabile care asigură versatilitate și flexibilitate. Pentru mai mult confort și pentru protejarea saltelelor dvs., DREAMZONE vă oferă o gamă variată de saltele superioare și protecții pentru saltea.
Majoritatea saltelelor au certificare OEKO-TEX® Standard 100, care este cea mai bună certificare din lume în materie de etichete pentru textile. În plus, DREAMZONE vă oferă o garanție de până la 25 de ani.
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!