Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
11/07/2024
Nu corespunde dimensiunea
Am luat tocmai aceasta pătură pentru dimensiunea ei: 200x220 și, surpriza, nu înțelegeam de ce nu acoperă exact partea de canapea pentru care am cumpărat-o, pana am măsurat-o! 200x200,chiar dacă am tras de ea, fiind elastica... Degeaba... A fost la reducere, dar asta contează doar în contextul în care m-am ales cu o pătură inutilă. O voi folosi la învelit, cu toate ca am o mulțime de altele mult mai frumoase și de calitate... Pentru ca am aruncat ambalajul, nu o voi returna...
Nume: Filip Mihaela
10/24/2024
Pătură roz
Culoarea nu este wow, dar în schimb este ff călduroasă.
Nume: Maria B
09/25/2024
Patura
O patura moale si pufoasa.
Nume: Laura
05/14/2024
O patura mare si dragalasa. Raport bun calitate-pret.
Initial am fost sceptica sa nu lase puf peste tot sau sa nu fie prea subtire. Dar este o patura mare si daguta, foarte moale si confortabila. Culorile sunt putin diferite, ce de pe o parte cu cea de pe cealalta, dar e mai interesanta asa. Culoarea inchisa este un roz prafuit-bej-grey, iar pe cealalta parte un grej- beige cu o nuanta satinata. Firele 'de pe 'fata' sunt mai lungi decat la alte paturi din fleece/flanel. Inca nu stiu cum se comporta la spalat, sper sa-si pastreze moliciunea in timp. Arata mai bine in realitate decat in poza.
Nume: Ioana
04/23/2024
Patura perfecta
Am achizitionat mai multe astfel de paturi pe diferite nuante. Arata f bine, se intretin usor. Sunt perfecte din punctul meu de vedere.nu aluneca deloc de pe pat.
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!