Fotoliu ONSEVIG catifea gri/negru
Unitate de stoc: 3698203Info produs
Catifea. Perne din spumă. Cu bază rotativă din lemn masiv. 58x83x61 cm
Specificații
Material | Spumă, Placaj, Poliester, Lemn masiv de arbore de cauciuc, Oţel |
Material | Șezut: Spumă, Placaj, Poliester, Oţel, Spătar: Spumă, Placaj, Poliester, Oţel, Picior: Lemn masiv de arbore de cauciuc |
Șezut | Material: Poliester, Material spumă: PU (poliuretan), Densitatea spumei: 23-25 kg/m³ |
Spătar | Material: Poliester, Material spumă: PU (poliuretan), Densitatea spumei: 18-20 kg/m³ |
Cotieră | Material: Poliester, Material spumă: PU (poliuretan), Densitatea spumei: 18-20 kg/m³ |
Picioare | Lemn masiv de arbore de cauciuc |
Tratament | Lăcuit, Vopsit electrostatic, Netratat |
Umplutură | 100% poliester, 100% spumă |
Foaie exterioară | 100% poliester |
Culoare | Gri, Negru |
Funcție | Bază rotativă |
Caracteristică | Catifea |
Dimensiune după asamblare | Lățime: 58 cm, Înălțime: 83 cm, Adâncime: 61 cm |
Înălțimea șezutului | 46 |
Adâncimea scaunului | 45 |
Dimensiune înainte de asamblat | Lățime: 58 cm, Lungime: 53 cm, Înălțime: 58 cm |
Greutate | 9 kg |
Încărcătură maximă | 110 kg |
Încărcătură max. pe șezut | 110 kg |
Numărul de ambalaje | 1 |
Certificare ecologică și sanitară | FSC® 100% |
Recenzii
fotoliu de catifea gri
calitate buna, pret accesibil.
Proastă calitate
-piciorul s a spart efectiv la nici o luna de folosire, fara sa fie lovit, fâțâit, etc.; m am trezit cu o bucata din piciorul scaunului rupta, landa el; -intampin probleme si la miscare (stanga-dreapta);
Mulțumit!!!
Calitate preț super mulțumit!!!
Acceptabil
Raport calitate preț foarte bună Deocamdată se prezintă ok și e pus intr-o cafenea. Are deja 1 luna și încă arata ca nou.
Foarte slabe calitativ, nu recomand absolut deloc
Calitatea scaunelor lasa mult de dorit. Buretele inexistent, s-a tocit/lasat la nici 2 luni de la cumparare si sunt foarte incomode acum.
Livrare
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 5 - 7 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!