Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

TRANSPORT GRATUIT pentru toate comenzile online! Indiferent de valoarea comenzii. Valabil până pe 30.09.2020

VEZI OFERTELE
Drept de retur pe perioadă nelimitată

Drept de retur pe perioadă nelimitată

Dată:

Categorie: Toate articolele

Cuvinte cheie: noi conditii de retur, retur produse

Imaginează-ți unul dintre următoarele scenarii. 


1. Ai cumpărat o canapea de care ești foarte încântat. E confortabilă, are fix design-ul pe care ți-l doreai, ce mai! E minunată. Dar ajungi acasă cu ea și descoperi că e prea mare pentru sufrageria ta. Sigur, ai putea să o pui în sufragerie, dar asta ar însemna că nu mai ai loc să treci, decât poate peste canapea. 

2. La un moment dat găsești în dulap lenjeria de pat pe care ai cumpărat-o să o dai cadou acum un an dar, din cine știe ce motiv, nu ai mai dat-o cadou. Nu prea ai ce să mai faci cu ea. Nu e chiar stilul tău și nici nu se potrivește cu dimensiunea patului. Doar ocupă degeaba spațiul în dulap.  

3. Ai cumpărat un pavilion de grădină pentru o petrecere la tine în grădină, dar după ce ai despachetat și asamblat pavilionul ai descoperit că este mult prea mare pentru grădina ta. 

Sunt doar câteva exemple care sunt acoperite de politica de retur de la JYSK.

Știm că unul dintre lucrurile pe care și le doresc cel mai mult clienții de la noi este reprezentat de ușurința de a returna sau schimba un produs - indiferent dacă acesta este cumpărat dintr-un magazin fizic sau online. Strategia JYSK este de a pune clientul pe primul loc, de aceea am implementat o nouă regulă de retur și schimbare de produs. 

Dacă te răzgândești în privința unui produs, la JYSK îl poți returna sau schimba cu ușurință, atât timp cât ai dovada achiziției (bon sau factură).  

Oferim rambursarea totală a prețului unui produs pentru produsele însoțite de bonul sau factura de cumpărături, fără a impune o limită de timp pentru returnarea produselor. Această politică se aplică atât pentru produsele achiziționate din magazinele fizice, cât și pentru cele achiziționate online. 

  • Pentru a returna un produs trebuie să aveți dovada achiziționării produsului din magazinul JYSK (bon sau factură)
  • Atunci când returnați un produs puteți alege să îl schimbați cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primiți suma plătită pe produs sub formă de puncte pe cadrul JYSK.
  • Dacă returnați un produs care este deteriorat sau folosit astfel încât valoarea lui a fost redusă semnificativ, ne rezervăm dreptul de a vă rambursa doar o parte din prețul produsului. 
  • Valoarea de rambursare este redusă pentru produsele făcute la comandă, cum ar fi materialele textile, saltelele sau dulapurile.
  • Rambursăm costul transportului inițial. Tu vei suporta costurile transportului de returnare.
  • În plus, oferim posibilitatea testării saltelelor din gama GOLD pe o perioadă de 100 de zile. Poți citi aici mai multe despre saltelele GOLD. 

Cum să returnezi un produs achiziționat de pe JYSK.ro sau dintr-un magazin JYSK

Poți schimba sau returna produsul dorit într-unul dintre magazinele noastre din România pentru a evita costul de transport. Adu produsul într-unul dintre magazinele fizice JYSK, însoțit de dovada achiziției, dacă este posibil în ambalajul original. Nu uita să iei cu tine și o copie după factură sau bonul de cumpărături care atestă achiziționarea produsului. Dacă vrei ca JYSK să preia produsele de la tine, fără ca tu să mai fii nevoit să faci un drum până la magazin, poți contacta Serviciul Clienți. În acest ultim caz, costul de transport va fi suportat de către tine.  

Citește Politica noastră de retur aici.