Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol
Echipa de management JYSK

Echipa de management a preluat un magazin, timp în care colegii s-au relaxat la spa

Dată:

Categorie: În culise, Toate articolele

Cuvinte cheie: angajati JYSK, Echipa JYSK, JYSK Oradea

Cum ar fi să primești o zi liberă de la serviciu, pe care să o petreci la spa alături de colegi, în timp ce managerii preiau sarcinile tale? Dacă e un gând care te face să zâmbești de fiecare dată când ești obosit la serviciu, când ți se pare că ai prea multe task-uri sau când pur și simplu simți că ai nevoie de un moment de respiro, atunci poate te-ai bucura să afli că așa ceva este posibil.

De această surpriză au avut parte anajații primului magazin JYSK inaugurat în România, JYSK Oradea. În urma unui concurs intern între magazinele din toată țara, echipa JYSK Oradea a primit un premiu mai puțin obișnuit, care să răsplătească efortul și rezultatele obținute de angajații din magazin.


UN PREMIU NEAȘTEPTAT

„Am deschis mailul de la Alex, Country Manager JYSK, și în momentul în care l-am terminat de citit, am dat urgent adunarea în sala în care facem ședința zilnică. Eram  plină de emoții. Le-am citit și colegilor mailul în care eram declarați echipa câștigătoare și în care eram anunțați că locul nostru va fi preluat în magazin de  “șefii cei mai mari”!  În zilele următoare, acesta a fost “breaking news”-ul. Ne făceam în glumă tot felul de scenarii cum va fi ziua, atât pentru noi, cât și pentru cei ce aveau să  ïntre în pielea noastră pentru o zi. Cu o seară înainte de preluarea magazinului colegii de la Head Office ne-au invitat la cină. Colegii mei mai noi i-au cunoscut personal pe cei care stăteau în spatele acestui premiu și au fost plăcut surprinși de cât de “accesibili” sunt șefii”, povestește Cecilia, Director de magazin JYSK Oradea.

 

Managerii de la sediul central au călătorit la Oradea, au îmbrăcat cămășile albastre JYSK, și-au împărțit sarcinile din magazin și au devenit asistenți de vânzări sau, cum i-au denumit colegii din magazin, „Echipa de suport”.  Pentru echipa de suport, ziua de lucru a început înainte de deschiderea magazinului cu verificarea planogramelor, a prețurilor de la raft, a stocurilor și aranjarea magazinului.  

Echipa de management JYSK 

DE LA BIROU LA ÎNTÂLNIREA FAȚĂ ÎN FAȚA CU CLIENȚII

 

Simona, HR Manager, a primit ca task casa de marcat. “Toată ziua am scanat și am încasat produse. Cel mai interesant a fost sistemul interactiv din care poți afla ce vânzări au celelalte magazine și al câtelea magazin din țară ești în funcție de vânzări. Verificam din 5 în 5 minute sau după fiecare vânzare. Din păcate, în ziua respectivă am reușit să fim pe locul 14 - 16, în primii 25%. Am învățat multe lucruri noi - proceduri, produse – și am interacționat foarte fain cu clienții. O doamna chiar m-a întrebat de ce am venit atât de mulți din București și, după ce i-am povestit, mi-a mărturisit că s-a prins după accentul nostru de Bucuresti. Trebuie să repetăm experiența!”

Între colegii de la Head Office care au lucrat în magazin a avut loc și o competiție neoficială, pe care o câștiga cel care reușea să facă cea mai mare vânzare pe un singur bon. Câștigătoare a fost Dana, Customer Service Manager: “Cea mai interesanta sarcina a fost cea de consiliere si vânzare. Consilierea unui client este un proces complex care atunci când se finalizează cu o vânzare îți oferă o satisfacție maximă. Lucrând la Serviciul Clienti ești obișnuit să vorbești zilnic cu clienții (telefonic, e-mail, chat, Facebook), însă este diferit atunci când interacțiunea este față în față. Clientul nu doar ascultă vocea și informațiile oferite, ci te vede, observă mimica feței, poziția corpului, vede efectiv daca îți cunoști produsele. Abia aștept următorul magazin în care să mergem. Experiența din magazin ne ajută să înțelegem mai bine cum decurge o zi în magazin și care sunt provocările colegilor de aici”.

Interacțiunea directă cu clienții este partea  care i-a plăcut cel mai mult și Iraidei, Sales and Marketing Manager, care consideră ideea de a prelua magazinul excelentă.  “Mă bucur mult pentru colegii din Oradea 1 că au avut parte de o zi superba la spa. Iar mie personal zilele de magazin mi se par foarte interesante pentru că pot afla direct de la clienți informații pe care nu le-am afla altfel. Nivelul de stres a fost mai mare decât într-o zi obișnuita, dar asta și pentru că în magazin am fost mereu în mișcare și că am avut sarcini cu care nu sunt obișnuită. Cred că am făcut peste 15.000 de pași, față de o zi la birou în care fac cel mult 5.000”.

Dacă unii colegi au stat în magazin pentru a consilia clienții, alții au primit ca sarcină depozitul și livrarea mărfii către clienți. Vlad, Concept Manager JYSK, este unul dintre colegii care s-a ocupat de recepția mărfii în depozit și de livrarea produselor conform bonului: “Pentru mine o zi de muncă obișnuită înseamnă amenajarea magazinului conform conceptului și a planogramelor. În această zi însă am interacționat cu clienții și am stat mai mult în depozit. Mi s-a părut o super idee să preluăm un magazin pentru o zi!” 


Simona Carp si Alex Bratu - JYSK

Simona Carp (HR Manager) și Alex Bratu (Country Manager)

Ideea acestui premiu a venit după ce Alex Bratu, Country Manager JYSK, a dorit să răsplătească magazinul cu cea mai unită echipă: “Am căutat magazinul în care echipa trăiește cel mai bine valorile JYSK, unde se simte cu adevărat spiritul de colegialitate și dedicarea colegilor. Nu au contat atât de mult vânzările, ci mai degrabă faptul că aici avem o echipă care se înțelege foarte bine, colegii se ajută unii pe alții și, împreună, muncesc pentru a avea rezultate bune. Un rol foarte important în coeziunea echipei l-a avut Cecilia, directorul de magazin. Mă bucur că le-am putut face o surpriză colegilor din magazinul Oradea 1, care este și cel mai vechi magazin din țară și de unde a pornit povestea JYSK în România”.

 

O ZI DE RELAXARE LA SPA

Cum magazinul era pe mâini bune, asistenții de vânzări s-au putut bucura de o zi de relaxare la spa. 

Cecilia, director de magazin JYSK Oradea, ne-a povestit cum s-a distrat echipa. “Am fost primiți de directorul complexului care voia să vadă cum arată o echipă care a câștigat un astfel de premiu. Am fost primiți și tratați ca niște personalitați. Jur!  A fost un sentiment plăcut. Timp de 5 ore ne-am bălăcit în piscine cu apă caldă, cu apă rece, cu bule, cu valuri... Am făcut o ședință de masaj de relaxare, băi cu uleiuri aromatice, reflexo-terapie, saună, ne-am dat pe tobogane și am sărit în bazine ca niște prunci scăpați de acasă fără părinți. Am luat prânzul la piscină, ce mai, ne-am distrat si relaxat, doar nu aveam nicio grijă! Magazinul știam că a rămas pe maini bune”.

La finalul zilei, după orele petrecute la spa, colegii din magazin au fost nerăbdători să vadă rezultatele echipei de suport. Magazinul arăta bine la finalul programului, clienții au plecat mulțumiți, vânzările au fost bune. Și, cel mai important, pentru toată lumea a fost o experiență inedită și plăcută.