Scaun de dining cu șezut turnat și pernă fixă din imitație de piele albă. Picioare din lemn masiv de stejar. Lemnul este lăcuit pentru durabilitate extinsă.
Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
09/12/2024
Scaun
Sunt minunate!
Nume: Adriana
09/12/2024
Scaun
Sunt minunate!
Nume: Adriana
03/08/2024
Recomand
Design frumos, conform descrierii.
Sunt usor de ansamblat, material calitativ si pare durabil. Recomand, eu le-am luat la promotie.
Nume: Laura
05/03/2023
culori aiurea
Descrierea nu este corectă: nu e alb, ci gri deschis. Iar culoarea lemnului e mai degrabă spălăcită, gen fag, nu stejar, culoare caldă. A aiurea fiindcă la alte modele de scaune au culori mai frumoase și fix la acesta au decis combinația asta aiurea.
ROYAL OAK reprezintă o gamă de mobilier de interior realizată cu componente din stejar de înaltă calitate, care este atât frumoasă, cât și la prețuri accesibile.
De la înființarea sa în 2004, marca ROYAL OAK a fost un simbol de înaltă calitate și o asigurare că produsul pe care îl achiziționezi este realizat cu stejar real sub formă de lemn masiv de stejar sau furnir de stejar.
Combinația de lemn masiv și furnir permite produselor ROYAL OAK să acopere toate gamele de prețuri pentru a oferi produse pentru toată lumea.
Numele mărcii, pe care îl împărtășește cu un teren de golf din Jels, Danemarca, este indicativ al legăturii sale cu natura, care se vede și în alegerea materialelor naturale. ROYAL OAK oferă produse durabile, modele atemporale și valoare pentru bani.
Livrare
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!