Întrebări despre produse

In JYSK puteți găsi orice pentru casa dumneavoastră. Dacă aveți întrebări despre gama noastră de produse suntem bucuroși să vă ajutăm. Dacă nu găsiți mai jos raspuns la intrebarea dumneavoastră, sunteți bineveniți să contactați echipa Relații Clienți.

General

Ce ar trebui să aleg - BASIC, PLUS, GOLD sau PREȚ AVANTAJOS?

+
Un număr mare dintre produse noastre, saltele, pilote, perne, lenjerii de pat şi prosoape, sunt împărţite în BASIC, PLUS şi GOLD. Asta înseamnă că la JYSK puteți găsi întotdeauna produse adaptate bugetului dumneavoastră.
image.pngAlegeți produse cu eticheta BASIC pentru un raport calitate - preț excelent.
image.pngAlegeți produse cu eticheta PLUS pentru varietate și calitate la un preț rezonabil.
image.pngAlegeți produse cu eticheta GOLD pentru o calitate superioară, confecționate din cele mai bune materiale, toate la un preț rezonabil.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Informatii utile despre garanția produselor

+

Garanția generala este de 2 ani pentru mobilier, textile, accesorii etc. În cazul în care anumite produse au un alt termen de garanție, acesta va fi specificat separat în Garanția Specifică .

Garanția comercială poate să difere, în funcție de produsul achiziționat, de cea legală. Detalii despre condițiile de acordare și perioada garanției comerciale sunt prevăzute în certificatul de garanție care insoțește produsul livrat.

Perioada de garanție comercială acordată persoanelor juridice este de 6 luni. 

Garanția se acordă doar in urma prezentării documentului de cumpărare (bon fiscal, factură fiscală).

Mai multe informații puteți citi aici:
Condiții generale de acordare a garanției pentru produsele achiziționate din magazinele JYSK
Condiții generale de acordare a garanției pentru saltelele JYSK

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Informaţii utile despre perne

+
La JYSK avem o gamă variată de perne la preţuri diferite pentru a satisface nevoile clienţilor.
Este la fel de important să alegeți perna perfectă ca şi alegerea unei saltele perfecte. Perna dumneavoastră este foarte importantă pentru calitatea somnului. Este important să alegeţi perna care se potriveşte nevoilor dumneavoastră.

Citiţi mai multe despre perne aici.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Informaţii utile despre plăpumi

+
La JYSK avem o gama variată de plăpumi la preţuri diferite pentru a satisface nevoile diferite ale clienţilor noştri.
Somnul este esenţial pentru a avea energie şi pentru starea de spirit de a doua zi. Alegerea unei plăpumi este la fel de importantă ca şi alegerea saltelei. De aceea este o idee bună să testați toate opţiunile.

Citiţi mai multe despre plapumi aici.
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Informaţii utile despre saltele

+
La JYSK avem o gama variată de saltele la preţuri diferite pentru a satisface nevoile diferite ale clienţilor noştri.
Alegeţi salteaua corectă pentru a putea beneficia de un somn bun în fiecare noapte, este o investiţie importantă pe care o puteţi face pentru dumneavoastră şi familia dumneavoastră.

Citeşte mai multe despre saltele aici
 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Informații utile despre cardul cadou

+
Cardul cadou JYSK poate fi încărcat cu minim 50 de lei și maxim 5.000 de lei si poate fi achiziționat si folosit doar in magazinele fizice.
Clientul poate verifica soldul de pe cardul cadou în orice magazin sau contactând departamentul Serviciu Clienți JYSK.
Plata prin card cadou poate fi combinată cu orice altă formă de plată, cu excepția plății prin transfer bancar.
Cardul cadou nu poate fi returnat sau schimbat pentru un echivalent în numerar. Bunurile achiziționate cu un card cadou nu sunt rambursabile în numerar. Este posibilă doar schimbarea articolului pentru altul sau returnarea valorii bunului pe cardul cadou.
Clienții sunt responsabili pentru distrugerea, furtul sau pierderea unui card cadou, astfel încât, în aceste cazuri, nu este posibilă emiterea unui card duplicat și transferarea banilor pe un card nou.
JYSK oferă posibilitatea de a plăti cu carduri cadou electronice (gift carduri). Cardul cadou electronic poate fi folosit în magazinele JYSK din țara în care acesta a fost emis.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Unde găsesc detalii despre un produs

+
Dacă doriţi să citiţi informaţii detaliate despre un produs, vă rugăm să consultați pagina noastră de web unde aceste informații sunt disponibile.
Scrieţi numele sau codul articolului în bara de căutare pe JYSK.ro. Apoi selectați “Citește mai mult”, buton disponibil sub preţul produsului.

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Unde găsesc stocul dintr-un magazin pentru un produs anume?

+
Pentru a verifica stocul unui produs într-unul dintre magazine vă rugăm să procedaţi astfel:
•    Scrieti numele sau codul de articol în bara de căutare pe JYSK.ro
•    Selectaţi “Citește mai mult” aflat sub preţul produsului
•    Apoi selectaţi “Verifică disponibilitatea in magazine", adăugați orașul ṣi veți putea vizualiza stocul disponibil pentru produsul selectat.
Înainte de a merge in magazin recomandăm efectuarea unei rezervări, astfel produsul va fi verificat si pregătit. Pentru a face rezervare dați click pe butonul ”Rezervă online - ridică din magazin”, adăugați si selectați orașul dorit si urmați pașii din procesul de rezevare. Vă rugăm să nu vă deplasați la magazin înainte de a primi confirmarea că produsul este pregătit, există riscul ca stocul afisat pe site să nu fie actualizat in timp util. 
Vă rugăm să luaţi în considerare că produsele cu eticheta “exclusiv online” nu se găsesc in stocurile magazinelor fizice, acestea putându-se comanda doar online. 

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

Încercaţi o saltea GOLD. Aveţi 100 de nopţi pentru a dormi pe ea.

+
În mod normal este nevoie de câteva săptămâni pentru a vă obişnui cu salteaua nouă, dar pentru a fi sigur de achiziţia făcută, puteţi încerca salteaua 100 de nopţi. Ȋn cazul în care nu sunteţi mulţumit 100% de ea, vi-o schimbăm cu zâmbetul pe buze.
Dacă doriţi să returnaţi salteaua GOLD, vă rugăm să aduceţi produsul şi factura la magazin şi vă puteţi alege o altă saltea. Este uşor - vă rugăm ca salteaua schimbată să fie curată şi în stare bună.

Mai multe puteți citi aici .

Nu s-a raspuns la intrebarea dumneavoastra? Scrieti departamentului de Relatii Clienti

CONTACT RELATII CLIENTI

Program relații clienți:
  • Luni - Vineri : 09:00 - 19:30
  • Sâmbătă : 09:00 - 17:30 
  • Duminica : Inchis

Din cauza volumului mare de comenzi online, livrarea acestora va suferi întârzieri. Vă mulțumim!

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

RO C.U.I. 18107744, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013

Orarul fiecărui magazin și adresele magazinelor le puteți vedea aici.