Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
03/18/2025
tepih Reinrose
Na prvi pogleda prekrasan, no pretanak i nakon jednog pranja bi izgledao kao isprana kuhinjska krpa. Nikako ne vrijedi 20 €, pa sam ga vratila.
Nume: Morana Vukov
Scris pe JYSK.hr
02/28/2025
Begoña
Me llevé dos alfombras del Jysk d Gijón y las dos con unas faltas horribles ,estaban cerradas, confié en que venían bien pero todo lo contrario , ya no fui a devolverlas por qué no me queda cerca el sitio y vamos gasto más en gasolina que lo que valen las alfombras. La verdad es que tienen algunos productos como estos que deberían ser revisados antes de venderlos total que 50 euros casi a la basura en dos alfombras.
Nume: Begoña Ortega Fernández
Scris pe JYSK.es
02/06/2025
Quite Nice
Although it says no machine washing, I wash it in a very low cycle with low rinsing and so far there has been no problem.
Nume: Demmy
Scris pe JYSK.gr
01/01/2025
Je v redu
Ugodna cena ne ponuja presenečenj. Ampak sem dobil kar sem pričakoval. Z nakupom sem zadovoljen.
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!