Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
07.05.2025
Fåtölj Tankedal
Fåtöljen är högre och hårdare än min tidigare TV-fåtölj och ryggstödet står mera rakt upp, det finns heller inga riktiga armstöd. Om jag lutar huvudet mot ryggstödet hamnar nederdelen avmina progressiva glasögon framför TV-skärmen och jag ser suddigt, så jag måste hålla ryggen rak eller lägga en kudde bakom huvudet. Den liknar mera en chefsfåtölj än en TV-fåtölj. När min gamla fåtölj gick sönder letade jag efter någon som liknade den, och beställde den första jag hittade. Kanske skulle jag ha letat lite till, men u har jag betalat över 3000 kr så jag får försöka vänja mig.
Nume: Nora Sandström
Scris pe JYSK.se
25.04.2025
Svart fåtölj
Fin passar bra där det var tänkt
Nume: Ulla
Scris pe JYSK.se
11.01.2025
Vaihtoehto kankaiselle.
Hommasin äidille 82v., kun halusi hieman rennomman ja pidemmän selkänojan.
Halusi nimenomaan keinonahkan, kun edelliset kangastuolit oli kissa kynsinyt.
No nyt ei kissaa enää, ja äiti tyytyväinen tuoliin.
Vanhana osuuskauppiaana kyllä epäilee edelleen, miten tuolin jalka kestää?
Nume: Kari
Scris pe JYSK.fi
07.01.2025
Larmende lænestol
Rigtig god lænestol med god vippe-funktion.
Men altid med en larmende knirken, når man sætter sig
Mange andre har tilsyneladende oplevet samme larm.
Stolen burde ikke være sat i produktion med denne fejl.
Nume: Langemaren
Scris pe JYSK.dk
08.11.2024
Fin stol til få penge
Udmærket stol, dog en anelse høj. Intet knagen eller knirken på vores stol.
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!