Scaun birou SKODSBORG gri
Unitate de stoc: 3629922Nu uita de accesorii
Info produs
Material textil. Bază din oțel. Cu înălțime ajustabilă și mecanism de înclinare fără trepte. 66x113x123x68 cm
Specificații
Material | Metal, Placaj, Poliester, Spumă poliuretanică |
Material | Șezut: Placaj, Poliester, Spumă poliuretanică, Spătar: Placaj, Poliester, Spumă poliuretanică, Braț: Poliester, Spumă poliuretanică, Picior: Metal |
Șezut | Material: Poliester, Material spumă: Spumă poliuretanică, Densitatea spumei: 18 kg/m³ |
Bază în stea | Oţel |
Spătar | Material: Poliester, Material spumă: Spumă poliuretanică, Densitatea spumei: 18 kg/m³ |
Cotieră | Material: Poliester, Material spumă: Spumă poliuretanică, Densitatea spumei: 18 kg/m³ |
Tratament | Netratat |
Culoare | Negru, Gri |
Funcție | Roți de fricțiune, Mecanism pneumatic de ridicare, Mecanism de blocare |
Caracteristică | Înălțime ajustabilă |
Dimensiune după asamblare | Lățime: 66 cm, Înălțime: 113-123 cm, Adâncime: 68 cm |
Înălțimea șezutului | 46-56 |
Informații asamblare | Neasamblat |
Dimensiune înainte de asamblat | Lățime: 27 cm, Lungime: 75 cm, Înălțime: 65 cm |
Greutate | 13,5 kg |
Review-uri
dezamagit
A cedat mecanismul de ridicare (gaz) cam intr-o luna. Deschis cerere de retur, cei de la Jysk Ploiesti m-au ajutat cu inlocuirea scaunului dar... din pacate si acesta are alte probleme, husa spatar cu un mic defect si rotile scartaie ...am obosit sa ma duc iar cu produsul in magazin.
Burete sezut si spatar tasat complet dupa 6 luni
Folosit in regim de lucru 8 ore/zi. Dupa nici 3 luni am inceput sa simt curaturile la sezut, acum dupa 6 se simte doar osbul din spatar si plasticul din sezut. A devenit extrem de incomod si trebuie schimbat. In rest se prezinta bine, nu scartaie daca il ungi regulat, trebuie strans ocazional ca orice obiect de fast furniture.
Slab
S-a rupt dupa 1 an si 3 luni manerul, care de fapt tine tot scaunul impreuna.
S-a rupt dupa 1 an
sezutul si spatarul s-au rupt dupa nici un an de folosire. nu recomand
Scaun birou
E ok. Se merita bani.
Livrare
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 5 - 7 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!