Serviciul clienţi

Contact
Dacă aveţi întrebări sau comentarii referitoare la JYSK sau la produsele noastre, contactaţi-ne la adresa serviciuclienti@jysk.com. Ne angajăm ca în maxim 2 zile să răspundem solicitărilor dumneavoastră.


De asemenea, puteți contacta Serviciul Clienți la numărul de telefon 0723-115-975 , de luni până vineri, între orele 09.00 - 19.30. 

Programul de lucru şi adresele magazinelor JYSK pot fi găsite aici.

Încercaţi o saltea bună

VĂ PUNEM LA DISPOZIŢIE 100 DE NOPŢI pentru a dormi pe ea – deoarece un somn bun noaptea reprezintă cheia către o viaţă sănătoasă şi fericită. Supus termenilor şi condiţiilor. 

 

Livrare la domiciliu
Momentan serviciul de livrare la domiciliu nu este disponibil.

 

Garanţie
La JYSK, oferim o garanţie extinsă pentru anumite articole din gama noastră de produse, inclusiv pentru majoritatea saltelelor. Reţineţi că trebuie să păstraţi bonul şi certificatul de garanţie.

 

Schimbarea produselor la JYSK
Schimbăm întotdeauna articolele cu zâmbetul pe buze. Nu impunem o limită de timp pentru schimbare. Însă returul trebuie însoţit de bonul original, articolul trebuie să fie nedesfăcut, în ambalajul original şi în stare bună.

 

Reclamaţii
Dacă aveţi o reclamaţie specifică referitoare la produse defecte achiziţionate de la JYSK, aduceţi produsul şi bonul la magazinul JYSK din care l-ați achiziționat. 

 

Sponsorizarea sporturilor pentru persoane cu dizabilităţi
JYSK a sponsorizat sporturile pentru persoane cu dizabilităţi din 1988 şi se numără printre sponsorii principali din Danemarca, Norvegia şi Suedia.

 

Card cadou
Din cauza unor limitări tehnice Cardul Cadou nu este disponibil momentan. Toți clienții care sunt interesați de achiziționarea acestui Card Cadou sau care intră sub incidența oricăror oferte / promoții legate de Cardul Cadou sunt rugați să își lase datele de contact în cel mai apropiat magazin. Imediat ce acest proiect va fi funcțional vor fi contactați.