Orice vizitator al site-ului nostru poate scrie o recenzie a unui produs. Nu verificăm autenticitatea recenziilor produselor și, prin urmare, nu putem garanta veridicitatea acestora. Evaluarea produsului se bazează pe toate recenziile din țările în care JYSK este prezent.
11/28/2024
Fotoliu
Binisor
Nume: Soós István
11/27/2024
Excelent
Produs foarte bun , raport calitate preț excepțional, cusături durabile, montaj extrem de ușor, cu instrucțiuni ușoare, foarte mulțumită
Nume: Camelia
09/16/2024
Foarte incomfortabil
Am achizitionat un fotoliu, dar sunt foarte nemultumita de spatar. Unghiul de inclinare da niste dureri cervicale groaznice. O ora de stat pe el...zile intregi de durere. Voi face retur pentru ca mi se pare un instrument de tortura.
Nume: Diana
02/22/2024
Confortabil
Am achiziționat 2 astfel de fotolii în urma cu 1 an de zile. Sunt confortabile dar pentru a fi folosite la masa de dining sunt puțin cam joase. Problema este ca sudura unui suportului unui picior a cedat la o persoană de 90 kg. Aspect ciudat având în vedere ca susțin o sarcină de 110 kg. Nu găsesc bonul fiscal și nu știu dacă sunt piese de schimb pentru el.
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Livrare în magazin - Fără taxă de livrare
Online aveți acces la un sortiment și mai larg decât puteți găsi în magazinele noastre. Dacă doriți să cumpărați produsele online, comandați online, plătiți produsele și alegeți să le livrați într-un magazin JYSK la alegere.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dvs. vor fi livrate în magazin și gata pentru a fi ridicate.
Vă rugăm să rețineți că anumite produse nu sunt disponibile pentru această metodă de livrare din cauza greutății produsului sau a problemelor de ambalare.
Termenul de livrare este de 6 – 14 zile lucrătoare. Puteți opta pentru serviciul ”Livrare a comenzilor online într-un magazin JYSK” doar dacă comanda dumneavoastră are o valoare de minim 249 lei.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Termenul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare pentru coletele mici (produse sub 30 de kg) si 5 - 8 zile lucrătoare pentru coletele mari (peste 30 de kg, in special mobilier si saltele, etc.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!