Coş

Coşul este gol

Coş

Coşul este gol

Săptămâna Plăpumilor și Saltelelor | Până la 60% reducere la saltele, plăpumi, perne

 

VEZI OFERTELE
garanția prețului 30 de zile

Beneficiezi de garanția prețului pe o perioadă de 30 de zile

Dată:

Categorie: Toate articolele, Servicii

Cuvinte cheie: garantia pretului

Este important pentru noi să vă simțiți în siguranță înainte, în timpul și după ce ați achiziționat un produs de la JYSK. Acesta este motivul pentru care oferim garanția prețului pentru toate produsele noastre.

Dacă găsiți un produs pe care l-ați cumpărat de la JYSK la un preț mai mic (la JYSK sau într-un alt magazin) în termen de 30 de zile de la achiziție, vă putem rambursa diferența de preț pe un card cadou în cazul în care îndepliniți cumulativ condițiile de mai jos. Puteți utiliza cardul cadou într-un magazin JYSK din România. Avem aceleași prețuri în toate magazinele fizice din România și în magazinul online JYSK.ro, din România.

Condiții pentru a beneficia de garanția prețului la JYSK ce trebuie îndeplinite cumulativ:

JYSK are un preț mai mic pentru produsele identice. Consultați și secțiunea „Excepții” de mai jos.

  • Cererea de garanție a prețului trebuie făcută în termen de 30 de zile de la data achiziției
  • Cererea de garanție a prețului trebuie formulată doar în momentul în care JYSK are un preț mai mare decât cel al competitorului și în niciun caz mai târziu. Orice cerere de compensare făcută într-un moment ulterior nu va fi luată în considerare.
  • Trebuie să puteți prezenta dovada achiziției de la JYSK, prin bon fiscal sau factură, în original
  • Trebuie să puteți prezenta documentația doveditoare de la competitor prin care să reiasă în mod clar și fără echivoc un preț inferior prețului JYSK (bon fiscal/ factură de achiziție a produsului 100% identic). 

Excepţii:

Articolele care nu sunt 100% identice nu sunt incluse în garanția prețului. Produsul trebuie să aibă același model și să aibă aceleași specificații tehnice, inclusiv aceeași marcă / producător, aceeași culoare, aceleași dimensiuni, aceleași accesorii, aceeași dimensiune, același conținut etc. - cu un produs 100% identic.

  • Garanția prețului nu acoperă lichidările de stoc, ofertele de deschidere și redeschidere, mostrele, comenzile speciale sau articolele care beneficiază de reduceri la sfârșitul sezonului.
  • Garanția prețului nu acoperă servicii precum livrarea, ofertele speciale pentru transport de marfă etc.
  • Garanția prețului se aplică doar cumpărăturilor realizate de către persoane fizice.
  • Pentru a beneficia de garanția prețului, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul clienți.

Vedeți aici mai multe informații despre cum puteți beneficia de garanția prețului.