Canapea extensibilă sezlong FARRE gri
Unitate de stoc: 3600890Canapea cu 3 locuri din material textil. Perne din spumă. Cu spațiu pentru depozitare. Nu poate fi inversată. Suprafața extinsă 160x200 cm. 235x81x80/147 cm
Articole relevante pe blog
Specificațiile produsului
Tip | colțat extensibil cu 3 locuri |
Material | Spumă, PU (poliuretan), Placaj, Poliester, Lemn masiv de pin, Oţel |
Umplutură | 100% poliester, 100% poliester |
Culoare | Gri |
Caracteristică | Nu poate fi inversat |
Dimensiune după asamblare | Lățime: 235 cm, Înălțime: 81 cm, Adâncime: 80/147 cm |
Înălțimea șezutului | 43 |
Adâncimea scaunului | 80 |
Suprafaţă extinsă | Lăţime: 160 cm, Lungime: 200 cm |
Informații asamblare | Neasamblat |
Dimensiune înainte de asamblat | Lățime: 80 cm, Lungime: 183 cm, Înălțime: 105 cm |
Greutate | 87 kg |
Numărul de ambalaje | 3 |
Spălare la mașină | Nu |
Spațiu depozitare | Sub șezut |
Video
Toate review-urile
Neseriozitate
Am primit doua pachete 1/3 si nu am reusit sa montam patul. Am sunat la serviciu clienti si singura lor solutie este sa ridice tot patul si sa ne trimita altul in 14 zile. Din pacate am trecut de perioada in care se mai poate face retur ca altfel renuntam complete la produs.
Coletul am primit rupt si intarziat
Canapea foarte Buna Doar am cateva probleme!!!! Am comandat in 13 oktombrie si o ajuns coletul in data de 10 noiembrie coletul era pachet at Bine dar produsul inauntru era rupt ce am sesizat cand am montat si era rupt in acelas loc
Dezamagitor este putin spus.
In sfarsit dupa 7 zile lucratoare care au cuprins si doua weekend-uri, mi-a fost livrat si mie produsul comandat online. Cu toate ca livrarea trebuia sa fie pana la usa destinatarului, firma de curierat a venit fara manipulatori, drept pentru care a trebuit sa pun si eu osul la treaba. In momentul in care despachetez produsul si incep montajul constat ca mi-a fost livrat un produs neconform: in loc de sezlongurile 2 si 3, gasesc doua sezlonguri 3. JYSK imi ofera 3 variante de solutionare a problemei toate dezamagitoare: 1. Astept 15 zile cu toata canapeaua despachetata si imprastiata peste tot plus cutiile ce trebuie tinute pentru un eventual retur. Varianta refuzata de mine. Nu-i deajuns ca am asteptat 11 zile calendaristice, mai trebuie sa mai astept inca 15 pana cand pot sa vad cum arata de fapt canapeaua achizitionata? 2. Returnare prin curier. JYSK trimite curierul ce trebuie sa ridice produsele asa cum au fost livrate. Adica apuca-te si impacheteaza-le conform pentru a le prelua curierul. Du-le jos, ca doar daca la livrare a venit doar un om, la returnare nu cred ca vor veni mai multi. Asteapta apoi pana la 14 zile sa-ti returneze banii. Adica stai cu banii blocati la noi, nu cumva sa-ti gasesti in alta parte un produs similar. Varianta nesatisfacatoare. 3. Returnarea produsului in magazinele JYSK. De aici banii poti sa-i ridici pe loc, mai putin cei care reprezinta transportul produsului de la adresa la care a fost livrat, pana la magazin. Cu toate ca in conditiile de retur JYSK declara pe site-ul lor, la termeni si conditii, la punctul 6. POLITICA DE RETUR ŞI ÎNLOCUIRE, urmatoarele : “In cazul in care motivul returului este lipsa conformității produsului in perioada de garanție costul returului trece in sarcina noastră.”,JYSK refuza, incalcand acest angajament, sa returneze banii pentru transport. O varianta de bun simt ca: “ne cerm scuze pentru cele intamplate si venim noi cu oamenii si masina magazinului sa va ridicam produsul neconform” nu a existat. Robotic mi s-a spus ca, cu toate ca asa scrie in “termeni si conditii”, noi nu va returnam banii pe transportul pana la magazin, asta-i politica firmei. Presupun ca o regula nescrisa a firmei este: Chiar daca nu-i vina lui, chiar daca el are dreptate, chiar daca pierdem acel client, chiar daca si firma iese in pierdere, clientul trebuie sa iasa in pierdere. Daca acest review nu este publicat si mi se incalca dreptul la libera exprimare, pe langa toate celelalte cai legale pe care le voi urma, ma voi adresa si Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii.
Nu se poate dormii pe ea
Nu se poate dormii fara un toper
Качествен диван
Диванът надмина очакванията ми, особенно на фона на оставените мнения, които според мен са предубедени. Много добри инструкции за сглобяване като използването на винтоверт облекчава и ускорява процеса значително. Диванът е много удобен и като спалня, като много лесно се трансформира. Препоръчвам !
Postat inițial pe jysk.bg
Твърд неудобен
Дивана е твърд и неудобен. Като легнеш на него усещаш преградата между двата модула. Дойде и с дефект.
Postat inițial pe jysk.bg
Pohovka Farre šedá
Za tu cenu,bych uvítala kvalitnější matraci. Při ležení jsou cítit dřevěné předěly konstrukce. Doporučuji zakoupit k tomu vyrovnávací matrací pokud chcete na ni každodenně spát.
Postat inițial pe jysk.cz
Pohovka Farre
Velmi spokojen, snadná a rychlá montáž. Doporučuji.
Postat inițial pe jysk.cz
Sovesofa
Meget dårlig kvalitet, meget hård madrasser. Nem at samle men meget dårlig at lægge og sove i.
Postat inițial pe jysk.dk
Fin til prisen
Fin sofa til prisen, har endnu ikk prøvet at sove på den, der er nogle uheldige brædder, som jeg kan forestille mig ikke er så rare at ligge på. Da den skulle samles, skulle hjulene på chaiselongen sættes på højere oppe, end hullerne, for at den kunne gå i hak. Men man får jo ikke alt til den pris.
Postat inițial pe jysk.dk
Pagination
Atunci când achiziționați un produs online, puteți alege între mai multe opțiuni de livrare, fie în magazin, fie acasă sau la serviciu.
Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin – fără costuri suplimentare
Serviciul Click & Collect – Rezervă online, ridică din magazin, vă permite să rezervați produsele online, apoi să le plătiți și să le ridicați din magazinul JYSK pe care îl alegeți. Atunci când rezervați un produs prin serviciul Click & Collect veți primi în maxim 30 de minute un mesaj de confirmare care vă anunță că aveți comanda pregătită.
Serviciul Click & Collect este gratuit și nu implică nicio taxă suplimentară. Veți plăti doar costul produselor comandate, iar plata se va face direct în magazin, în momentul în care ridicați comanda.
Ridică comanda din magazin - gratuit
Online aveți acces la o gamă mai largă de produse decât cele pe care le veți găsi în magazine noastre fizice. Dacă vreți să achiziționați produse Exclusiv Online, trebuie doar să le comandați și să le plătiți pe JYSK.ro, iar la final să optați pentru livrarea într-un magazin fizic pe care il alegeți dumneavoastră.
Veți fi contactat de JYSK atunci când produsele dumneavoastră au fost livrate în magazinul pe care l-ați ales și comanda poate fi ridicată.
Livrarea comenzilor online la adresa indicată
Atunci când achiziționați produse online puteți alege orice adresă de livrare doriți. Livrarea se va efectua prin intermediul societății de curierat indicată de JYSK, iar costul livrării va fi calculat după ce adăugați produsele în coșul de cumpărături. Livrarea coletului va avea loc până la uşa adresei de livrare indicate de cumpărător. Termenul de livrare este de 6-10 zile lucrătoare, cu execeptia coletelor de mici dimensiuni ce se livreaza cu Urgent Cargus la care termenul de livrare este de 6 – 10 zile lucrătoare.
Produse disponibile numai în magazin
Ne dorim să puteți achiziționa produsele noastre online sau din magazin, în funcție de dorințele și necesitățile dumneavoastră. În anumite cazuri însă, unele produse sunt disponibile numai în magazin. Pot fi rezervate online prin serviciul Click & Collect sau pot fi achiziționate direct din unul dintre magazinele fizice JYSK. În general, produsele disponibile doar în magazin sunt: produse fragile, care se pot deteriora în urma transportului, precum oglinzile; produse care ies din sortiment și de aceea nu se mai află pe stock la depozitul central; produse care sunt disponibile pe o perioadă limitată, precum decorațiunile de Crăciun.
Indiferent de felul în care alegeți să intrați în posesia produselor noastre, vă așteptăm pe site și în magazinele fizice și vă dorim o experiență de cumpărături plăcută!